Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan rättipuhkipoikki lasten hoitoon...

Vierailija
03.04.2007 |

Mies onneksi juuri palasi työmatkaltaan ja voi taas osallistua arjen pyörittämiseen. Mutta minä yksin näiden 3 pienen kanssa ympäri vuorokauden oli tosi hektistä. Asiaa ei parantanut yhtään se, että vauvalla on kova nuha ja keskimmäisellä molemmissa korvissa tulehdus. Zombiena muutaman tunnin yöunilla kolmen pienen hoito (joista kaksi siis kipeänä ja valvomassa) yksin on: sanoisinko haastavaa. Miten te muut selviätte miestenne työmatkoista? Meillä oli vain muutaman päivän reissu kyseessä, mutta silti...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin kolme. vauva tekee hampaita, vanhin oli viikon kuumeessa ja keskimmäinen niin energinen että. mies oli tosin kotona influenssassa. ei ollut normaaleilla työmatkoilla. mutta on tämä jumaliste melkosta rämpimistä.



minä aina ajattelen etappeina koko päivän niin siitä selviää.

Vierailija
2/2 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkalla muutaman päivän. Ja jostakin syystä juuri sen työmatkan aikaan tulevat ne korvatulehdukset, angiinat, oksennustaudit yms... Eipä siinä auta muu kuin pyörittää huushollia siinä missä ehtiä ja hoitaa lapsia parhaansa mukaan ja jättää omat unensa sinne tulevaisuuteen, huokaus. Ja sitten kun mies tulee kotiin on pahimmat tietenkin jo ohi ja lapset kirmailevat nauravaisina ja iloisina isänsä syliin kun itse huojuu väsymyksestä sekaisin ja tukka pesemättä. Yritetään jaksaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla