Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko köyhällä mitään keinoa päästä gynekologille?

Vierailija
24.11.2025 |

Olen ulosotossa ja pitäisi päästä gynekologille. Ei ole varaa yksityisiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene terveyskeskukseen. Ne laittaa lähetteen naistentautien polille, jos on jotain sitä vaativaa. Poliklinikkamaksu on 66,70 euroa. 

Eli nopein tie olisi mennä yksityiselle, voisiko joku rahallisesti auttaa edes sen verran.

Vierailija
22/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

syöpäepäily ja sen vaatimat tutkimukset?

Eli vaatii lääkärin epäilyn, oma epäily ei taida tuottaa tulosta?

Ei tosiaankaan pääse yhteiskunnan varoilla erikoislääkärille vain oman mutun perusteella. Aikoja on rajoitetusti niin turhat käynnit halutaan pitää pois, jotta niitä riittää niille, joilla on oikea tarve. 

Oma mutu voi olla hyvinkin osuva. Ja edelleen kaikki Euroopan mūstalaiset hoidetaan kyllä ja hyysätään mutta omat eivät pääse lääkäriin, sitä en ymmärrä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä onko opetussairaalaa/seksuaali terveysneuvolaa lähellä ja kokeile sitä kautta. Näin minä tein joskus työttömänä, pääsin gynelle. Oli 1 kandi vieressä seuraamassa. Ei haitannut. Harva kuulemma suostuu, vaikka itse tutkimuksen tekee lääkäri ja kandi vain tarkkailee.

Vierailija
24/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kokoomuksella ollut tässä joku suunnitelma, että naiset pääsisivät paremmin gynekologeille?

En ole kuullutkaan, mutta ihmettelisin jos kokoomukselta tulisi joku sellainen avaus josta köyhät hyötyisivät.

Vierailija
25/25 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän