Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko köyhällä mitään keinoa päästä gynekologille?

Vierailija
24.11.2025 |

Olen ulosotossa ja pitäisi päästä gynekologille. Ei ole varaa yksityisiin.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä korkeintaan jollekin valegynekologille.

Vierailija
62/69 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko mennä h*oraamaan? Joudut nyt sitten kärvistelemään taudeissasi. Ei sitten tullut ennen sitä mieleen, että jos tauti tulee niin gyne maksaa rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen kysymys on, että tutkiiko. Olen kerran onnistunut pääsemään gynen vastaanotolle, mutta hän ei tutkinut minua. Ilmeisesti mm. Endometrioosia ei edes tutkita alle 30-vuotiailta. 

Eikö? Minulle tehtiin   tähystys nimenomaan endoepäilyn vuoksi parikymppisenä vuosikymmeniä sitten.

Tähystyksiä tehdään nykyään todella harvoin. Hormonit aloitetaan epäilyn perusteella eikä endometrioosia tarvitse todentaa ainakaan lääkärien mielestä.

Vierailija
64/69 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pakko mennä h*oraamaan? Joudut nyt sitten kärvistelemään taudeissasi. Ei sitten tullut ennen sitä mieleen, että jos tauti tulee niin gyne maksaa rahaa?

"No no mutku olen vapaa itsenäinen nainen ja valtion pitää maksaa mun sängystä sänkyyn hyppimiset"

Vierailija
65/69 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen yleislääkärkini on kyllä opetellut tavallisimmat gynekologiset vaivat ja lähettävät tarvittaessa erikoislääkärille.

Tilaat vain ajan Sotelle ja menet sinne. On halpaa, ellei jopa ilmaista.

Vierailija
66/69 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset voivat käydä lääkärissä kun siihenhän tarvii töistäkin lomaa?

Vierailija
67/69 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No no mutku olen vapaa itsenäinen nainen ja valtion pitää maksaa mun sängystä sänkyyn hyppimiset"

Miehet siihen osallistui yhtä paljon, yleensä enemmänkin

Vierailija
68/69 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet siihen osallistui yhtä paljon, yleensä enemmänkin

Niin tekee, mutta ne ei narisekaan palstalla siitä miten ei ole rahaa urologiin.

Vierailija
69/69 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskuksen kautta. Sieltä laittavat kyllä lähetteen erikoislääkärille, jos on tarvetta. Aika monet gynekologiasiat pystyy tosin hoitamaan yleislääkärikin, esim. ehkäisy, vaihdevuosien hormonikorvaushoito.

Minä valitin lääkärille vaihdevuosioireita, laittoi lähetteen naistentautien polille siltä istumalta. Sisätautilääkäri.

Minkälainen sisätauti on vaihdevuodet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi