^^^ JOULUNTÄHTÖSTEN HELSINKI-TREFFIT ^^^
KERÄILIN NYT KOKOON NÄITÄ EHDOTUKSIA (joita siis vain muutama oli):
eli toukokuussa oli ehdotuksina :
ti 15.5. ja
ke 23.5.
AIKA MONELLE TUNTUI SOPIVAN TUO [color=red] TI 15.5. [/color] eli päätän nyt omalla luvallani treffipäiväksi sen, että päästään asiassa eteenpäin;D
toivottavasti sopii mahdollisimman monelle.
ja oliskos sitten paikkana joku Stoccan tai Forumin kahviloista?? tai joku muu kiva minne olis helppo mennä vaunuillakin. Enskat ainakin tuntuvat treffavan välillä sanomatalossa, mutta sen mitä siellä päin olen kulkenut, niin siellä tuntuu olevan paljon vaunuilevaa kansaa:) eli olisko helpompi jossain muualla missä olis helpompi tunnistaa toisemme.
eli nyt siis [color=blue] paikkaehdotuksia [/color] otetaan vastaan !!!
Kommentit (52)
Tullaan tottakai! Tulen Sallan kaa tai sitten otan myös esikoisenkin retkelle mukaan. (tykkää niin junassa matkata :-)
Noihin kahvila vaihtoehtoihin en oikeen osaa sanoa mitään kun en muista yhtäainoata... tollo mikä tollo, toiveena tietty mahd. lyhyt matka rautatieasemalta.
Katju ja Salla
Me Nemon kanssa ilmoittaudutaan myös mukaan!
Sanomatalossa oon käynyt joskus vauvatreffeillä ystävien kanssa ja helppoahan siellä on vaunuilla liikkua. Paljon vaunukansaa siellä kylläkin on. Meille käy mikä paikka vaan, jos päiväsaikaan nähdään niin ei pitäis tungostakaan kahviloissa olla. Jos sanomataloon päädytään niin voidaanhan me treffata jossakin siinä pihalla niin on helpompi tunnistaa.
Tinnis & Nemo
Elikkäs me tullaan kyllä! Esikoisen jätän suosiolla kotiin tai siis eskariin. Mutta vaavelin kanssa tullaan.
Kyllä toi Sanomatalon kahvila sopii hyvin. Se on kiva paikka ja sinne mahtuu hyvin.
Onpa jännää nähdä teitä!!
Odotuksessa, Maituliini ja Minni pian 4,5 kk
Jospa me yritettäis PikkuPojun kanssa pölähtää paikalle!
Kuinka pitkä matka rautatieasemalta on Sanomatalolle?
Onnistuuko kävellen tuo matka (jolloin täytyy tutustua Helsingin karttaan) vai tukeudunko suoraan taksiin..? (jolloin tulee istuinongelma.., jota en viitsi lähteä raahaamaan kun tullaan vain kantoliinan kanssa)
-mm-
kiva jos tekin pääsisitte paikalle. sanomatalolle kävelee asemalta ihan muutaman minuutin. on siis heti siinä rautatieaseman vieressä, mistä lähtee busseja.
se voisi olla ihan hyvä treffi paikka, kun on siinä keskellä kaikkea ja joka paikasta helppo tulla. ja vielä jos vaikka nähtäisiin ensin siinä ulkopuolella niin helpompi löytää kaikki, kun siellä vaunukansaa yleensä on aika paljon, niin ei eksytä väärään porukkaan;)
Täytyy kyllä sanoa, että vähän ujostuttaa, mutta eiköhän vähän meitä kaikkia. :-)
Esittäisin, että tapaaminen olisi [b]puolenpäivän jälkeen[/b], sillä meillä yöt alkavat niin myöhään ja aamut myöskin suht myöhään, että ei kyllä päästä liikkeelle kovin varhain. :-) MUTTA jos se on ongelma, niin ymmärrän kyllä ts. jos enemmistö haluaa tapaamisen aamupäivästä.
Kiitos, Kirsikka, kun muistit minuakin tuon ajankohdan suhteen. Näin muistan jostain pinosta nopeasti lukeneeni. :-))
Iituli
PS. Tosin ihan pieni varaus täytyy meidän osaltamme jättää: jos appi ja anoppi tulevat meille kylään jo tuolloin tiistaina, en voi (enkä haluakaan) lähteä tuolloin tapaamiseen. Mutta uskon heidän tulevan vasta myöhemmin viikolla.
Otsikostahan mun asia jo selviääkin, eli Nemolla saattaa aamuherääminen olla vasta yhdeltätoista, että meille sopii kanssa iltapäiväajat paremmin. Oisko esim yhdeltä tai kahdelta?
Tinnis & Nemo
myös tuo kahden kieppeillä käy oikein hyvin, yhdeltäkin käy.
Maituliini + Lissu
yhdeltä käy myös hyvin, eli onkos nyt joku jolle klo 13.00 on huono aika???
muuten voitais pitää [color=red] TREFFIT SANOMATALON WAYNES COFFEESSA KLO 13.00 [/color]
ja vaikka tavata ensin siinä ulkopuolella yhdeltä ja mennään sit yhessä sisään niin on helpompi löytää....
mietin tossa et olisko huono idea vaihtaa myös puhelinnumeroita jos joku vaikka myöhästyy niin vois pirauttaa ettei kaikkien tarvii sit seistä siinä ulkona odottamassa.... aattelin et jos lähettäis ne vaikka sähköpostilla kanssa kaikille.
kun kaikki halukkaat on ilmottautunu ni vois sitten kertata ne osotteet... osan mulla jo onkin kun sain ne Pimmin lähettämien kuvien mukana, mutta jos vielä sit loputkin laittais jossain vaiheessa... siis ei tietenkään pakko jos ei haluu:D
-nani
ELI KERRATAANPA VIELÄ
[color=red] TREFFIT SANOMATALON WAYNES COFFEESSA (tai oikeastaan ulkopuolella) TI 15.5. KLO 13.00 [/color]
color=blue] Ilmottautuneita: [/color]
KATJU77 + SALLA
TINNIS + NEMO
JOULUNLAPSI + MINNI
MUTTER-MOMMY + " PIKKUPOJU"
IITULI + SARA
NANI + NEITI
löytyiskö meitä vielä lisää???
ja mitä mieltä ootte siitä puh.numero jutusta? ;) myös mä voin antaa omani sähköpostilla muille, tai sitten jos jaetaan numerot meille kaikille... miten vaan mielipiteitä??? ;D niin ei turhaan seistä sitten ulkona jos jollekin tuleekin este eikä pääse tulemaan.
Nyt laitoin sähköpostilla numerot kaikille niille jotka sen mulle lähetti. Eli siis Iituli, Nani, Joulunlapsi ja Mutter-Mommy. Jos et saanut viestiä niin ilmoittele niin yritän uudelleen. Ylihuomenna nähdään! :)
Nähdäänkö me siis Sanomatalon ulkopuolella vai kahvilan ulkopuolella?? Aloin äsken just miettimään... Ja miten tunetaan toisemme?? Mulla ainakin Minnillä vaaleanpuna-pustat Emmaljungan rattaat, varmaan helpoin tuntomerkki :) !
Huomenna nähdään, kiva kiva!
t. Maituliini + tytöt 6 v + 5 kk
kahvilan ulkopuolella on vähän hankala nähdä kun se jakaantuu vaan käytävän molemmille puolille... siis pöytiä on siinä kulkuväylän molemmin puolin... olisko siis helpompi nähdä ihan sanomatalon ulkopuolella.... ainoo vaan että siinäkin tapauksessa vaihtoehtoja on kaksi, kun ovia on kaksi... toinen siellä päässä missä bussit lähtee (ja siin kauempana kahvilasta) ja toinen sitten täällä vastakkaisessa suunnassa eli se ovi on tavallaan siellä kahvilan päässä.
[color=red] NÄHDÄÄNKÖ SANOMATALON EDESSÄ, KAHVILAN PUOLEISESSA PÄÄDYSSÄ, ULKONA SIIS ??? [/color]
olipas vaikee selittää;)
ja sitten soitellaan jos ei löydetä;D
me tullaan joko beigen värillä emmaljungilla tai emman matkarattailla (puna-ruskeat) , todennäköisemmin vain rattailla, koska niissä neiti viihtyy paremmin kun voi istua, kun vaunuissa vielä kova koppa.
-nani
4 v esikoinen on ollut vähän kuumeinen, yskäinen ja nuhainen koko viikonlopun. Jos sama meno jatkuu, joudun valitettavasti perumaan meidän tulomme, sillä en tietenkään voi tulla sairaan lapsen kanssa paikalle. Harmittaa kovasti, jos näin käy!
Kiitos, Tinnis, ilmoituksestasi. Suomi24 on tietenkin nyt tukossa, jotta en pääse tarkistamaan puhelinnumeroa. Jos olen saanut sen meilissä, voisin ilmoittaa, Tinnis, sinulle huomisaamuna tekstarilla tai sitten tänä iltana myöhään tilanteen. Voin kyllä myös käydä antamassa tilannekatsauksen tänne, jottette turhaan odota meitä.
Jos emme pääse tytön kanssa mukaan, oikein mukavia treffejä! Seuraaviin yritämme päästä mukaan. Täytyy nyt vain toivoa, että esikoinen tervehtyy!
Nähdään vaan siellä kahvilanpuoleisessa päädyssä ulkona, nyt kun on näin kiva ilmakin! Meillä on mustat kolmipyöräiset i´coonin rattaat. Mä ajattelin vielä aamulla käydä katsomassa tulijoiden valokuvat niiltä jotka on lähettäneet, niin tietää edes vähän minkä näköistä porukkaa etsiskelee...
Tinnis & Nemo
Meille sopii hyvin myös se kahvilan puoleinen ulko-oven edusta. Siellä sitten klo 13 tavataan. Toivottavasti Iitulin tyttö paranee!!
Näkemisiin, Maituliini
Ilmoittelin jo esikoisen päiväkotiinkin, ettei hän tule enää tällä viikolla hoitoon. [b]Joulunlapselle[/b] kaunis kiitos ajattelemisesta. Meidän esikoinen on muuten poika, mutta näitähän ei voi muistaa, kun ei ole sitä esittelypinoa odotuspalstan tyyliin. :-D
En lähetä kellekään viestejä tms, uskon, että asia on tällä selvä. Toivon kovasti, että pääsemme seuraavalla kerralla mukaan!
Oikein hyvää tapaamista!
Iituli *harmissaan*
Mun täytyy huomisen helsinkiin tulo peruuttaa. Poikanen huusi edellisen yön, muuta syytä en keksinyt kuin vilkkaan äitienpäivän vierailuineen ja kyläilyineen. Tänään olimme vielä sairaalan osastolla tytsyn kanssa sensorin asennuksessa, jossa meni 3h. Hyvin poika jaksoi, mutta huomisen rauhoitan hötkyilyltä. Mutta kuvia laittakaa tulemaan! Laitan osoitteen tuonne omaan pinoon.
Kirsikka ja väsy pieni mies...
Meillä sairastetaan oikeen kunnolla. Tästä johtuu palstahiljaisuus mun osaltani muutenkin =(
Räkää, kuumetta (noin 40 astetta) ja tajutonta yskää lähes koko meidän katraalla. Vain mies ja esikoinen terveenä..
PikkuPoju ei sentään ole kuumetta saanut, mutta yskä on melkoinen ja räkää on niin paljon ettei uskoisi pieneen mieheen niin paljoa limaa mahtuvankaan.
-mm- ja PikkuPoju
tulipas hassun kuulonen lause, mutta ehkä ymmärsitte eli ilmotelkaapa ketkä olisivat halukkaita osallistumaan;D