^^^ JOULUNTÄHTÖSTEN HELSINKI-TREFFIT ^^^
KERÄILIN NYT KOKOON NÄITÄ EHDOTUKSIA (joita siis vain muutama oli):
eli toukokuussa oli ehdotuksina :
ti 15.5. ja
ke 23.5.
AIKA MONELLE TUNTUI SOPIVAN TUO [color=red] TI 15.5. [/color] eli päätän nyt omalla luvallani treffipäiväksi sen, että päästään asiassa eteenpäin;D
toivottavasti sopii mahdollisimman monelle.
ja oliskos sitten paikkana joku Stoccan tai Forumin kahviloista?? tai joku muu kiva minne olis helppo mennä vaunuillakin. Enskat ainakin tuntuvat treffavan välillä sanomatalossa, mutta sen mitä siellä päin olen kulkenut, niin siellä tuntuu olevan paljon vaunuilevaa kansaa:) eli olisko helpompi jossain muualla missä olis helpompi tunnistaa toisemme.
eli nyt siis [color=blue] paikkaehdotuksia [/color] otetaan vastaan !!!
Kommentit (52)
Voi ei... Kato käy osallistujissa, saa nähdä kahvitellaanko lopulta Nemon kanssa kahdestaan... Mutta me ollaan kyllä tulossa ellei jotakin katastrofaalista tapahdu!
ANTEEKSI Iituli sekoiluni!!! Kun oma esikoinen on tyttö niin ihme että tilanne ei ole sama kaikilla muilla ;) ;) !!!!!!!
Me tullaan kyllä kanssa, jos ei nyt jotain ihan ihmeitä satu. Mulla on flunssa mutta tuntuu menevän jo poispäin...
Eli nähdään!
mekin ollaan tulossa eli siellä nähdään klo 13..
on meitä kolme sit ainaki + pikkuset;D
Nähdään vaan siellä kahvilanpuoleisessa päädyssä ulkona, nyt kun on näin kiva ilmakin!
Tinnis & Nemo
hihi vähän huvitti, kun lukasin noita vanhoja uudestaan ja osu silmään tuo Tinniksen lause... kiva ilma juu ja kun kattelee nyt tonne pihalle ja vettä tulee kun saavista kaatais;)
[color=blue] Mietin vaan tossa et mitäs jos sit sataa.... en muista yhtään onks siinä mitään katosta??? [/color]
-nani
Sit nähdään siinä ovien sisäpuolella... Eiköhän me toisemme sieltä löydetä, nyt tuskin on ihan hirveästi porukkaa liikkeellä kun on näin " kiva" ilma! Vaaleanpuna-mustat, puna-ruskeat ja mustat kolmipyöräiset vaunut, jos oikein muistan...
vaikka eipä niitä hirveesti varmaan näy, ku pitää vetästä toi sadesuoja siihen päälle;D
mut eiköhän me löydetä..... vaikka en viel ookaan saanu meistä julkastua kuvaa, kun ei oikein oo sellasta missä oltais neidin kanssa kahdestaan:( pitää toivoo et siel on hiljasempaa kun ilma on tällänen:D
nani jälleen...
Nyt kävi niin että kaikkien muiden lisäksi myös joulunlapsen Minni sairastui... Loppujen lopuksi, kun jäljellä oltiin enää minä ja Nani (+tähtöset) niin päätettiin siirtää tapaamista.
Miten on, käviskö jos yritettäis uudestaan viikon päästä? Eli ens tiistaina? Jos sairastuneet siihen mennessä tervehtyisivät...
meille sopii ainakin ensi tiistai ja sama aika ja paikkakin on ok:)
nani
En oo paljon täällä viime aikoina käynyt edes lueskelemassa kuulumisia. Tapaamiset kyllä kiinnostaa, hieman laiska oon kirjoittelemaan. :/
Meidän jouluntähtösemme syntynyt 30.12.06.
Uutta päivääkin jo esitettiin, mutta ainakaan meille ei sovi ensi tiistai, on jo sovittu menoa. Tosin sota ei yhtä miestä kaipaa...
eli siis uudet
[color=red] Helsingin treffit ti 22.5. klo 13.00 Sanomatalon Waynes Coffeessa [/color]
Kaikki kynnelle kykenevät mukaan!!! ;)
Taitaa olla aika hiljaiset treffit, vissiin porukkaa vielä niin paljon sairaana mutta eikös me nyt tavata kumminkin...? Me oltais ainakin tulossa. Muuten tää jää aina roikkumaan...
ja nyt joudutaan mekin jättämään kahvit väliin.
Neidillä oli eilen jo nuhaa ja yö nukuttin miten nukuttiin siis heräiltiin parin tunnin välein, kun neiti aivan tukossa ja aamulla oli sitten jo lämpöäkin:(
tosin tänään meillä on menoa juuri klo 13. normaalisti meillä on menoja vain neuvolapäivinä.
viikon lopulla on ennustettu kaunista säätä, olisiko silloin seuraava mahdollisuus? vai ovatko kaikki kipeinä?
Me mennään kyllä tänäänkin tuonne, jospa vaikka joku muukin tulisi... Pääsee sitten samalla hoitamaan muitakin asioita. Jos joku on tänään tulossa niin meidät tunnistaa mustista kolmipyöräisistä vaunuista, ja ehkä punaisesta kantoliinasta.
Viikonlopuna on Maailma Kylässä -festarit, sinnehän voi mennä vaikkapa viltillä puistoon katsomaan ihmisvilinää, kunhan vaan ensin treffataan jossakin hiljaisemmassa paikassa.
Tinnis & Nemo
Lueskelin tässä teidän treffisuunnitelmia, kuulosti kivalta ja mieleni tekisi mukaan.. Siis joulunlapsi meilläkin (16.12). Onko teillä jo tiivis ystäväpiiri vai mahtuisko uusia tyttöjä mukaan?
Mirva ja napero 5 kk
Tänään oli meidän vuoro olla kahdestaan Nemon kanssa (Heinihän oli viimeksi), mutta eipä se kamalasti haitannut kun osasin sitä odottaakin. Olis kyllä kiva teitä joskus ihan oikeastikin tavata! =)
Mir27, mukaan vaan! Kyllä aina uusia mahtuu, ainakin mun puolesta! Aloin itsekin täällä palstailemaan vasta loppukeväästä...
Ois se puh. numerojen vaihto varmaan ihan hyvä, ettei turhaan odotella jos joku ei pääsekään tulemaan ja että kaikki varmasti löytää toisensa. Sähköpostilla se varmaan hoituu parhaiten... Mun osoite on katri@mad.scientist.com, sinne voi vaikkapa laittaa numeroitaan ne jotka haluaa ja mä lähetän sitten listan numeroista muille.
Vai miten tehdään?
Onhan meillä tässä aikaa vielä, että ei kiirettä...:)
Voi ei!
Samoilla linjoilla on moni muukin... tulinpa vaan tänne kertomaan että meillä on edelleen molemmat pimut flunssassa. On kestänyt jo viikon, mutta loppua ei ole näkyvissä...
Kuumetta ei ole ollut pientä lämpöilyä ottamatta, mutta se liman ja rään määrä on uskomaton...
Parantumista kaikille pipeille tähtösille.
Katju ja Salla kohta 5kk