Naapurini kantoi kaksi kassillista tyhjiä oluttölkkejä kotiinsa?
Satuttiin samaan hissiin jossa näin pussien sisällön. Mistäköhän voi olla kyse? Tuleeko tällaisesta toiminnasta ilmoittaa jonnekkin?
Kommentit (22)
Se kerää ap pulloja ja tölkkejä.
Mä tiedän sellaisen ukon, joka ajelee mopolla ja kerää tyhjiä pulloja ja tölkkejä. Vaikka palauttelee niitä säännöllisesti, niin silti sillä on kellarikoppi täynnä tyhjiä tölkkejä ja pulloja.
Kävi vaan jossain pussikaljoilla, ei hätää.
Askartelua varten tai käynyt keräämässä tai pullonpalautusautomaatti rikki.
Ehkä lähikaupan palautusautomaatti oli epäkunnossa, niin palautus jäi toiseen kertaan. Itselleni on käynyt joskus niin.
Askartelee naapureille niistä joululahjat.
Asut weetee-talossa, eli kannattaa vilkaista peiliin mitä näkyy...
Sinun kotiisiko ne olisi pitänyt kantaa?
MIKSI NIISTÄ PITÄISI JOHONKIN ILMOITTAA DAIJU?
OLETKO TÄYSISSÄ JÄRJISSÄ?
Soita häkeen niistä, ja ilmoita tänne mitä sanoivat. Minua kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Askartelua varten tai käynyt keräämässä tai pullonpalautusautomaatti rikki.
Ku olin lapsi, meille ostettiin joltain kulkukauppialta hieno kippurajalkainen neulatyyny.
Kun se myöhemmin hajos, ja purettiin se kunnolla, selvis, että oli kaljatölkistä tehty 😃
Pitäisiköhän ap ilmoittaa lähimmälle mielenterveysklinikalle?
Tee ap tuosta ilmoitus Tyhjien tölkkien palautusvirastoon.
Tietääkseni missään päin Suomea ei ole kielletty tyhjien tölkkien viemistä kotiinsa. Toiset jopa keräilevät niitä ja toiset tuovat niitä esimerkiksi kesämökiltään viedäkseen sitten suuremman erän kerralla kierrätykseen.
Eihän tuo hyvältä vaikuta. Voisit soittaa asiasta ehkä poliisille tai Kansanradioon?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni missään päin Suomea ei ole kielletty tyhjien tölkkien viemistä kotiinsa. Toiset jopa keräilevät niitä ja toiset tuovat niitä esimerkiksi kesämökiltään viedäkseen sitten suuremman erän kerralla kierrätykseen.
Ei kaikki mitä ei ole erikseen kielletty ole sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Se kerää ap pulloja ja tölkkejä.
Mä tiedän sellaisen ukon, joka ajelee mopolla ja kerää tyhjiä pulloja ja tölkkejä. Vaikka palauttelee niitä säännöllisesti, niin silti sillä on kellarikoppi täynnä tyhjiä tölkkejä ja pulloja.
Voi kamala, missä läävissä te asutte ja kyttäätte tyhjiä tölkkejä🤔😅😅😅😅
Jo kakarasta asti olen kerännyt pullot ja vienyt ne kaupaan , manit kouraan silloin , nykyään sama homma jatkuu , tosin käytän palautusrahoja ostoksiin.Aina kun näen tölkin ja nappaan sen mukaan niin heh ajattelen joku heitti huvikseen tienposkeen melkein mummon markan.
Jos sillä on kotona pullonpalautus automaatti.