Miten muistat lapsesi kummeja jouluisin?
Itse vien joulukukat kotiin perille asti ja lähetän tietysti joulukortin. Kun olivat pienempiä lapsi askarteli kummeilleen aina jonkun koristeen ja annettiin päälle vielä vähän herkkuja.
Kommentit (7)
Ihan ostamalla joululahjan. Lapseni kummi on sisareni. Tosin lapsikin on jo aikuinen, ja osaa myös itse muistaa kummiaan tarvittaessa.
En mitenkään. Kummi ei ole kertaakaan muistanut kummilastaan 15 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Miehen puolen kummia en oikein tunne ja veljelleni on vaikea keksiä mitään.
Aina voi viedä vaikka suklaarasian tai kynttilän. Muistaako veljesi kummilastaan?
'
En muista, eikä kukaan ole muistanut minuakaan, vaikka olen useamman lapsen kummi. Enkä ole ikinä mitään muistamisia odottanutkaan. Ei kummiksi aleta siksi, että on luvassa lahjoja itselle!
Vierailija kirjoitti:
En muista, eikä kukaan ole muistanut minuakaan, vaikka olen useamman lapsen kummi. Enkä ole ikinä mitään muistamisia odottanutkaan. Ei kummiksi aleta siksi, että on luvassa lahjoja itselle!
Tässä on varmaan alueellisia eroja. Myös minun ollessani pieni, vanhemmat kuskasivat autolla kummien oven taakse minne kävin jättämässä ovella joulukukan. Myös oma kummityttöni muistaa minua jouluisin. ap
Vierailija kirjoitti:
Saatko edes korttia?
En mitenkään. Miehen puolen kummia en oikein tunne ja veljelleni on vaikea keksiä mitään.