Pyykkikoneen irroitus muuttoon? Miten?
Uusavuton kyselee miten pyykinpesukone valmistautuu muuttoon? Meillä pyykkitorni eli kuivausrumpu myös, ovat kaapiston sisällä niin vaikea hahmottaa minkalaiset takaosat/johdot niissä on. Mutta ilmeisesti kuivausrumpu on vain sähköpistokkeessa, on ollut seinässä jo 3 vuotta.
Mutta ongelma toi pesukone, mistä letkuista se on kiinni? Mitä pitää irrottaa/tulpata? Pitääkö olls työkaluja, voiko vettä virrata lattialle? Osaako/voiko tän tehdä itse vai tarviiko olla joku huoltomies? Yyhoomutsi pulassa 😂
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ammattimies kannattaa pyytää, mulla oli muuttofirma jonka palveluksiin kuului mm. pyykkikoneen asennukset.
Tässä kannattaa tarkastaa, että myös luvat on kunnossa sinänsä pyykkikone sijaitsee märkätilassa yleensä, jonka saa myös itsekin irroittaa ja asentaa, mutta paras aina varmistaa isänmöitsijältä. Astianpesukone sijaitsee yleensä keittiössä, joka ei ole märkätilaa ja sen asennuksen ja poiston saa tehdä vain ammattilainen - ainakin jos haluaa, ettei joudu korvausvastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi letkuliitin pitää kiertää hanasta irti ja johto irti seinästä. Ei todellakaan tarvita mitään huoltomiehiä.
Entäs jos se kone ei olekaan kylppärissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi letkuliitin pitää kiertää hanasta irti ja johto irti seinästä. Ei todellakaan tarvita mitään huoltomiehiä.
Entäs jos se kone ei olekaan kylppärissä?
Niinpä. Mullakin on keittiössä. Olen ajatellut, että kun se hajoaa, laitan seuraavan eteisen kaappiin (missä on kylppäri takana, saa vedet). Kylppäriin ei mahdu.
-eri
Taloyhtiön huoltomiehelle nää ei kyllä kuulu.
Kannattaa tarkastaa, miten toimitaan ja missä tilassa ne koneet on, jottei tule vesivahinkolaskua myöhemmin. Varmintapa on ottaa putkimies tuohon maksaa pari sataa