Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisivätkö miehet siitä, jos nainen taputtaisi pyllyä ja sanoisi ettei voinut vastustaa kiusausta tuollaisen herkkupyllyn edessä?

Vierailija
24.11.2025 |

Mitä miehet vastaavat?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä sen enemmän kohteliaisuutena kuin loukkauksena ottaisin.

Vierailija
2/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Veikkaan että 85% miehistä tykkäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee ilmeisesti nainen, jonka somefeedi on täynnä kuvia itsestään vähäpukeisena ja sporttilegginsit vedettynä persvakoon. Sitten kun miehet kadulla katsoo sitä perää, mikä on korostetusti esiin, loukkaannutaan silmittömästi ja parutaan siitä somessa.

Vierailija
4/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pitäisin. Minusta naiset saisivat harrastaa ihan reilusti seksuaalista häirintää minua kohtaan, esim. työpaikalla tai kaupan kassajonossa.

M52, still going hard & strong

Vierailija
5/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut kenenkään miehen loukkaantuneen naisen fyysisestä lähestymisestä.

Vierailija
6/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputtelen ja puristelen päivittäin omaa miestäni, vaikka sun mistä.

Vierailija
7/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi.

Kuvittelen kuinka olen kaupassa vaikkapa pakastealtaalla katselamassa jäätelöitä ja sitten avaan sen luukun ja kurotan toisella reunalla olevaa jäätelöä siinä perse pystyssä. Sitten tunnen kuinka joku käsi kouraisee oikein kunnolla persettäni ja kuulen hunajaisen äänen sanovan nuo sanat.

- Nyt oli sellainen herkkupylly silmieni edessä, että en kyennyt vastustamaan kiusausta.

Käännyn ja siinähän on se mun lempikassatyttöni. Sitten se avaa uuden kassan ihan vain mulle, jotta pääsen jonon ohitse ja kirjoittaa kuitin taakse puhelinnumeronsa.

Vierailija
8/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi.

Kuvittelen kuinka olen kaupassa vaikkapa pakastealtaalla katselamassa jäätelöitä ja sitten avaan sen luukun ja kurotan toisella reunalla olevaa jäätelöä siinä perse pystyssä. Sitten tunnen kuinka joku käsi kouraisee oikein kunnolla persettäni ja kuulen hunajaisen äänen sanovan nuo sanat.

- Nyt oli sellainen herkkupylly silmieni edessä, että en kyennyt vastustamaan kiusausta.

Käännyn ja siinähän on se mun lempikassatyttöni. Sitten se avaa uuden kassan ihan vain mulle, jotta pääsen jonon ohitse ja kirjoittaa kuitin taakse puhelinnumeronsa.

Ei olisi lempikassatyttö vaan sinua 20 vuotta vanhempi leidi, tosin vielä hyvässä kunnossa ainakin omasta mielestään.

Vierailija
9/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miesviha oikein tirisee. Miehiä iljettää rumapainoiset naiset ja hirviötarakka, joten rumapainoiset läskit eivät koskaan saa kokea miehen antamia eroottisia tuntemuksia ja tunteita.

Vierailija
10/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut YHDEN kerran elämäni aikana kyseisen kaltaisen ahdistelun kohteeksi. Tapahtuma-aikaan olin toki vielä nuori ja komea. Työpaikalla naiskollega läpsäisi hellästi pepulle ohi kävellessään ja tokaisi "en voinut vastustaa kiusausta". Muistelen lopun ikääni tätä ahdistelua lämmöllä. 

Vierailija
11/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin 

Vierailija
12/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että kaikki miehet tykkäisivät. Tai, ehkä kaikki homot ei tykkäisi.