HS: Helsinki parantaa asukkaiden arkea ja lisää maksullista asiakaspysäköintiä. Jatkossa pyörä on entistä houkuttelevampi!
Mitä ajatuksia herättää kun pyörästä tulee entistä parempi vaihtoehto
Kommentit (8)
Ihanaa! Autot vievät turhaa tilaa kaupungista.
Pyörällä tarkoitetaan kiinalaisia wolttimopoa ja asukkaat on näitä muiden sponsoroimia ruokalaatikon roudaajia.
Kyllä viihtyisyys parantuu. Aina siihen asti, että puolet talosta palaa halpa-akun kärvähdettyä.
Onhan siellä hyvä julkinen liikenne ja kätevä nostaa lippujen hintoja jatkuvasti kun ihmiset eivät pysty pitämään omia autoja kun ei ole parkkitilaa.
Itsekin ajan fillarilla kesäkaudella n. 200-250km viikossa. Talvikaudella n. 50-100km.
Mutta omat fillarilenkit lähtee kotoa autotallista ja päättyy kotiin autotalliin. Fillari on mainio urheiluväline, mutta kaikki arkielämän muu liikenne tapahtuu kyllä saksalaisen auton ilmastoidussa nahkapenkissä.
Eipä tarvi käydä Helsingissä enää, Turusta tuli houkuttelevampi.
Pitäätö tässä alkaa kulkemaan lapsen kurkkumopolla?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ajan fillarilla kesäkaudella n. 200-250km viikossa. Talvikaudella n. 50-100km.
Mutta omat fillarilenkit lähtee kotoa autotallista ja päättyy kotiin autotalliin. Fillari on mainio urheiluväline, mutta kaikki arkielämän muu liikenne tapahtuu kyllä saksalaisen auton ilmastoidussa nahkapenkissä.
Sen verran tarkennusta, että yhden pyörähdyksen mitta on 50-150km, riippuen mennäänkö tempoa vai peruskuntoa.
Alle tuon en viitsisi edes kamoja pukea päälle ja rengaspaineita tarkistaa.
Asunnotkin menee lopulta kaupaksi!