Mina ole yo ja mieheni ei, jotenkin vappuna en tunne itseani oikeutetuksi laittamaan yolakkia paahani , kun mieheni ei voi laittaa , hassua
Kommentit (18)
Minä noteeran sen lätsän niin korkealle että kerran olen vappuna sen päähän pistänyt näin 17 vappuna... nyt en edes muista missä koko hattu on...
Itse olen pitänyt lakkia ensimmäisen ja viimeisen kerran v 1998, kun pääsin ylioppilaaksi.
yhden ystäväni kanssa. Kaupungissa lokitkin nauraa sille!
ei se ole nykyään enää mikään kunnon status kun sen saavat kaikki =)
T:DI ja Maisteri
Minä en ole käyttänyt sitä kertaakaan.
koko kesä,näin ainakin vanhoissa suomi-filmeissä tehdään:)
olen ylioppilas, mutten paskantärkeä.
teekkarilakkia? Mielestäni se on kuitenkin melko hyvä status, jos nyt sellaista sitten haluaa mainostaa, mutta miksei?
Vierailija:
ei se ole nykyään enää mikään kunnon status kun sen saavat kaikki =)T:DI ja Maisteri
Mielestäni se on ihan naurettava perinne pitää jotain yo-lakkia päässä vappuna! Mieluummin sitten vaikka pupunkorvat! ;D
Siksikö sitä pidetään? Mielestni siitä lakista voisi luopua kokonaan, ihan turkaa rahanmenoa hankia lakki vaan sitä lakitusta varten.
No, minä käytin lakkiani toisenkin kerran, yo:ksi pääsyä seuranneen vappuna. Sen jälkeen taisinkin sitten heittää sen roskiin.
En edes omista lakkia, vaikka olen yo. Lainasin aikoinani kaverin lakkia sen verran kun sitä lakkiaspäivänä tarvitsin. Mies taisi jättää lakkinsa lapsuudenkotiinsa...ei sitä meillä ainakaan ole näkynyt.
kun vapputapahtumassa kaupungilla kulkee ihmismeri valkolakit päässä... Osa jo kellastuneita, sellaisten vanhojen herrasmiesten lakkeja, osa ihan kirkkaanvalkoisia uusia lakkeja.. Mä ainakin laitan oman kotsani päähän, niin laittaa mieskin, kun lähdetään vappuaamun brunssille kaupungille! Olkoot kuinka junttia vaan..
omaani käyttänyt sen koommin kun yo:ksi valmistuin -94. Missä lienee lakki onkaan...Miehen tupsulakki on vaatehuoneen ylähullulla, mutta en ole häntä lakki päässä nähnyt kuin valokuvissa.
inssillä - nuorella, vanhalla, lihavalla, laihalla, nörtillä ja elviksellä - on aina lätsä päässä, vaikkei muut releet sitten niin vimpan päälle olisikaan.
Me (ja paikalla olevat lapset) olemmekin ainoita, jotka hilluvat hiukset vapaana hulmuten.
Itse vain näytän ihan silliveneen kipparilta hatussani, joten en viitsi ainakaan Kauppatorin kulmilla hengailla hatussani. Enkä kyllä oikeastaan missään muuallakaan, turhamaisuus ennen traditioita ; )
Onko häneltä jäänyt olosuhteiden pakosta lukio käymättä vaikka olisi halunnut, tai onko reputtanut kirjoitukset tms?
Jos on, niin olishan se veitsen kiertämistä haavassa. Mutta jos ei, niin tuskin se häntä paljon puristelee, mitä sulla on vappuna päässäsi. Luultavasti hame kiinnostaa enemmän ;)
Munkaan mies ei ole yo, mutta kyllä mä sitä lakkia olen vappuna käyttänyt, ilman minkäänlaisia tunnontuskia. Ei voi mies olla niiiiin herkkis, että tuommoisesta masentuisi tai ottaisi nokkiinsa, eihän? :)
Ei sen puoleen, nyt kun sitä hattua on jo useana vappuna ehtinyt päässään pitää, niin ei mulla enää ole mitään hinkua sen käyttämiseen. Nyt toinen vappu ilman haalareita, ja nyt taitaa tulla eka vappu ilman hattuakin, kun tuskin minnekään mennään -enkä taida sitä kotona käyttää ;)