Rakastan olla kotona pimeässä lamput kiinni juuri syötynä ja voin keskittyä nukkumiseen
Minä kokkasin tänään ihmiskunnan historian parhaimman ruoan
Siis daa
Kommentit (34)
olet naimisissa kannibaalin kanssa?
AP:n äidinkielenopettaja on löydetty kotoaan hirttäytyneenä.
Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta eikä tiedota asiasta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt lamppuja?
Ei hän syö lamppuja. Lamput ovat kiinni, luoja ties missä.
Lamput on monikkomuoto, syötynä puolestaan yksikössä. Silloin ainoastaan ap itse voi olla syötynä. Jos lamput olisi syöty, silloin lukisi syötyinä.
Eli joku on syönyt häntä. Kumma kyllä, se ei tunnu häntä vaivaavan. Yleensä kun tulee vaikka hyttysten syömäksi niin kutittaa ihan vietävästi ja on vaikeuksia nukahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt lamppuja?
Lamput on monikkomuoto, syötynä puolestaan yksikössä. Silloin ainoastaan ap itse voi olla syötynä. Jos lamput olisi syöty, silloin lukisi syötyinä.
Eli joku on syönyt häntä. Kumma kyllä, se ei tunnu häntä vaivaavan. Yleensä kun tulee vaikka hyttysten syömäksi niin kutittaa ihan vietävästi ja on vaikeuksia nukahtaa.
näitä topsub-leikkejä varmaan.
Olisikin kauhea homma aina irrotella lamput jos haluaisit niiden olevan irti.
Ap:N olisi ollut syytä keskittyä koulunkäyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt lamppuja?
Mutta sanotaanhan, että nyt on makkarat syötynä, tai makkarat syöty, letut syöty tai syötynä..
Ei kai kukaan sano, että noniin, nyt on letut syötyinä?
Viikon sisällä kaksi umpihullua ketjua
https://www.vauva.fi/keskustelu/6297019/mies-sairaalassa-umpisuoli-sano…
Rakastaminen on eri asia kuin tykkääminen.
Oi voi, ulosantisi on kovin heikkoa!😩 Tsot tsot!🤔