Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen mieshiihtäjä Espoossa, pahoinpitelijä vapaalla jalalla.

Vierailija
23.11.2025 |

https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000011645621.html

Mitä kilpahiihtäjiä nämä keski-ikäiset ressukat kuvittelevat olevansa? Väärä tyyppi tulee vielä vastaan ja sauva on perseessä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli lähteä täältä pohjanmaalta sinne etelään hiihtelemään. Tahallani hidastelisin ja kun huomaan, että laturaivoaja lähestyy niin vetäisin nyrkillä vastapalloon niin, että soi!

Iso-Matti

Olen harkinnut tuota samaa.

Vierailija
22/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti luisteluhiihtäjien sikailu on lisääntynyt. Vedetään täysillä ns. rajoitinta vasten ja jyrätään siinä samassa muut, ettei vaan treeni menisi pilalle. Perinteisen ladut luistellaan pskaksi. Jos erehdyt muistuttamaan latuetiketistä, saat vastineeksi kiroilua. 

Näille pitää olla omat areenat jossa voivat sohia toisiaan kepeillä.

Semmonen colosseumi missi hiihtävät ympyrää ja sohivat toisiaan. Hassua ..voisin kuvitella tuon näyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten takaa tuleva (vielä ylämäessä?) voi tehdä reiän edellä menevän pohkeeseen? Siinähän pitää tökätä sauvalla suoraan eteen ja vielä vähän ylöspäin, eli ollaan kaukana sauvan normaalista liikeradasta.

Epäilykin on syntiä.

Vierailija
24/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sukupuoli piti tuoda esiin? Onko se jotenkin oleellista?

Vierailija
25/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat yöllä myllätä koko ladun pilalle ja laittaa kyltin, että yhden miehen pahoinpitelyn vuoksi latua ei uusita tänä talvena ja ei tuo pistohaava mikään vahinko voinut olla.

Vierailija
26/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä, tähtäsin sauvani takapuoleen mutta kompastuin ja osuin pohkeeseen,,sori siitä.

Vierailija
27/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan puhumaan miehelleni, jospa alettaisiin hiihtämään. Latua karjuva mikkihiiri ja pääsee pöpelikköön suksiensa kanssa.

Vierailija
28/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten takaa tuleva (vielä ylämäessä?) voi tehdä reiän edellä menevän pohkeeseen? Siinähän pitää tökätä sauvalla suoraan eteen ja vielä vähän ylöspäin, eli ollaan kaukana sauvan normaalista liikeradasta.

Nooo....sehän riippuu siitä, että onko teko terkoituksella tehty, eli tahallinen ja missä kulmassa se sauva on pohkeeseen isketty. Eikös vaan?

Viittaa siis tahallisuuteen, koska normaalissa hiihdossa sauva ei liiku niin että piikki menisi edellä.

Vierailija
29/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olin minä, tähtäsin sauvani takapuoleen mutta kompastuin ja osuin pohkeeseen,,sori siitä.

Laitatko vielkä osoitetietosi niin päästään työntämään sauvaa sinun takapuoleesi, mikä säälittävä homo oletkaan.

Vierailija
30/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi pyörähinttari huuteli, että katso eteesi. Tilanne sattui vain olemaan sellainen, että kävelin yleisellä torialueella ja hinttipaahtoi takaapäin pyörällä eikä alueella ole mitään hinttibaanaa erikseen.

Mä pelkään talvella aina kuollakseni auton ratissa, että kun on tiet jäässä ja nää painaa siinä auton ja jalkakäytävän välissä fillarilla, et pieni horjahdus ja sit se tyyppi on auton alla. Tosin et sit tiedä seksuaalisesta suuntautuisesta.

Vierailija
31/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi pyörähinttari huuteli, että katso eteesi. Tilanne sattui vain olemaan sellainen, että kävelin yleisellä torialueella ja hinttipaahtoi takaapäin pyörällä eikä alueella ole mitään hinttibaanaa erikseen.

Mä pelkään talvella aina kuollakseni auton ratissa, että kun on tiet jäässä ja nää painaa siinä auton ja jalkakäytävän välissä fillarilla, et pieni horjahdus ja sit se tyyppi on auton alla. Tosin et sit tiedä seksuaalisesta suuntautuisesta.

Kannattaa ohittaa turvallisesti.

Vierailija
32/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti luisteluhiihtäjien sikailu on lisääntynyt. Vedetään täysillä ns. rajoitinta vasten ja jyrätään siinä samassa muut, ettei vaan treeni menisi pilalle. Perinteisen ladut luistellaan pskaksi. Jos erehdyt muistuttamaan latuetiketistä, saat vastineeksi kiroilua. 

Näille pitää olla omat areenat jossa voivat sohia toisiaan kepeillä.

Onkohan tämä sitä samaa porukkaa joka pyöräilee kesät sellaiset kireät aivoverenkierron estävät lateksit päällä? Iloista urheilumieltä? 

Vierailija
33/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista on Keskuspuistossa Espoossa. Kaikki mahdutaan hiihtämään (kunhan saadaan ladut.)

Vierailija
34/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysy muiden vauhdissa, ei kannata ladulle tulla!

Vierailija
35/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli ihan vidusti ihmisiä hiihtämässä kun käytiin siellä lauantaina, kyllä normaali ihminen tajuaa että ei siellä silloin voi tehdä mitään omaa tempo treeniä.

Vierailija
36/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanovoiteilla luistelijat jää todelliselle voimatyöntäjälle.

🤣🤣😂

Voimatyöntäjä 

Vierailija
37/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeä poliisiasiahan tuo on pahoinpitely nimikkeellä.

Joku voisi tulkita rikoksen törkeäksi, kun se on tehty keihääseen rinnastettavissa olevalla välineellä. Pahoinpitely ja törkeän pahoinpitelyn yritys?

Vierailija
38/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomiohjukset eli persekipuiset luisevathintit pyörällä, suksilla ja juosten ovat tuhoeläimiin verrattavissa olevia otuksia :)

Jep. Ja ne on aina miehiä. Ihan aina.

Vierailija
39/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin itsekkin aluksi mennä sinne hiihtämään mutta totesin että ei tuollaisella kilsan ruuhkaisella ladulla ole kivaa hiihtää, joten menin juoksemaan.

tämä. Eihän tonne ollut mitään järkeä mennä, oli sitten hidas tai nopea. Itse lähdin pyöräilemään

Vierailija
40/55 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiihtäjät ovat samaa kastia maantiepyöräilijöiden yms. triatleettilarppaajien kanssa. 

Erittäin hyvin muotoiltu väittämä. M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä