Keski-ikäinen mieshiihtäjä Espoossa, pahoinpitelijä vapaalla jalalla.
https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000011645621.html
Mitä kilpahiihtäjiä nämä keski-ikäiset ressukat kuvittelevat olevansa? Väärä tyyppi tulee vielä vastaan ja sauva on perseessä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti luisteluhiihtäjien sikailu on lisääntynyt. Vedetään täysillä ns. rajoitinta vasten ja jyrätään siinä samassa muut, ettei vaan treeni menisi pilalle. Perinteisen ladut luistellaan pskaksi. Jos erehdyt muistuttamaan latuetiketistä, saat vastineeksi kiroilua.
Näille pitää olla omat areenat jossa voivat sohia toisiaan kepeillä.
Semmonen colosseumi missi hiihtävät ympyrää ja sohivat toisiaan. Hassua ..voisin kuvitella tuon näyn.
Vierailija kirjoitti:
Miten takaa tuleva (vielä ylämäessä?) voi tehdä reiän edellä menevän pohkeeseen? Siinähän pitää tökätä sauvalla suoraan eteen ja vielä vähän ylöspäin, eli ollaan kaukana sauvan normaalista liikeradasta.
Epäilykin on syntiä.
Miksi sukupuoli piti tuoda esiin? Onko se jotenkin oleellista?
Saisivat yöllä myllätä koko ladun pilalle ja laittaa kyltin, että yhden miehen pahoinpitelyn vuoksi latua ei uusita tänä talvena ja ei tuo pistohaava mikään vahinko voinut olla.
Se olin minä, tähtäsin sauvani takapuoleen mutta kompastuin ja osuin pohkeeseen,,sori siitä.
Alan puhumaan miehelleni, jospa alettaisiin hiihtämään. Latua karjuva mikkihiiri ja pääsee pöpelikköön suksiensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten takaa tuleva (vielä ylämäessä?) voi tehdä reiän edellä menevän pohkeeseen? Siinähän pitää tökätä sauvalla suoraan eteen ja vielä vähän ylöspäin, eli ollaan kaukana sauvan normaalista liikeradasta.
Nooo....sehän riippuu siitä, että onko teko terkoituksella tehty, eli tahallinen ja missä kulmassa se sauva on pohkeeseen isketty. Eikös vaan?
Viittaa siis tahallisuuteen, koska normaalissa hiihdossa sauva ei liiku niin että piikki menisi edellä.
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä, tähtäsin sauvani takapuoleen mutta kompastuin ja osuin pohkeeseen,,sori siitä.
Laitatko vielkä osoitetietosi niin päästään työntämään sauvaa sinun takapuoleesi, mikä säälittävä homo oletkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle yksi pyörähinttari huuteli, että katso eteesi. Tilanne sattui vain olemaan sellainen, että kävelin yleisellä torialueella ja hinttipaahtoi takaapäin pyörällä eikä alueella ole mitään hinttibaanaa erikseen.
Mä pelkään talvella aina kuollakseni auton ratissa, että kun on tiet jäässä ja nää painaa siinä auton ja jalkakäytävän välissä fillarilla, et pieni horjahdus ja sit se tyyppi on auton alla. Tosin et sit tiedä seksuaalisesta suuntautuisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Mulle yksi pyörähinttari huuteli, että katso eteesi. Tilanne sattui vain olemaan sellainen, että kävelin yleisellä torialueella ja hinttipaahtoi takaapäin pyörällä eikä alueella ole mitään hinttibaanaa erikseen.
Mä pelkään talvella aina kuollakseni auton ratissa, että kun on tiet jäässä ja nää painaa siinä auton ja jalkakäytävän välissä fillarilla, et pieni horjahdus ja sit se tyyppi on auton alla. Tosin et sit tiedä seksuaalisesta suuntautuisesta.
Kannattaa ohittaa turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti luisteluhiihtäjien sikailu on lisääntynyt. Vedetään täysillä ns. rajoitinta vasten ja jyrätään siinä samassa muut, ettei vaan treeni menisi pilalle. Perinteisen ladut luistellaan pskaksi. Jos erehdyt muistuttamaan latuetiketistä, saat vastineeksi kiroilua.
Näille pitää olla omat areenat jossa voivat sohia toisiaan kepeillä.
Onkohan tämä sitä samaa porukkaa joka pyöräilee kesät sellaiset kireät aivoverenkierron estävät lateksit päällä? Iloista urheilumieltä?
Toista on Keskuspuistossa Espoossa. Kaikki mahdutaan hiihtämään (kunhan saadaan ladut.)
Jos ei pysy muiden vauhdissa, ei kannata ladulle tulla!
Siellä oli ihan vidusti ihmisiä hiihtämässä kun käytiin siellä lauantaina, kyllä normaali ihminen tajuaa että ei siellä silloin voi tehdä mitään omaa tempo treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Nanovoiteilla luistelijat jää todelliselle voimatyöntäjälle.
🤣🤣😂
Voimatyöntäjä
Vierailija kirjoitti:
Selkeä poliisiasiahan tuo on pahoinpitely nimikkeellä.
Joku voisi tulkita rikoksen törkeäksi, kun se on tehty keihääseen rinnastettavissa olevalla välineellä. Pahoinpitely ja törkeän pahoinpitelyn yritys?
Vierailija kirjoitti:
Kondomiohjukset eli persekipuiset luisevathintit pyörällä, suksilla ja juosten ovat tuhoeläimiin verrattavissa olevia otuksia :)
Jep. Ja ne on aina miehiä. Ihan aina.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin itsekkin aluksi mennä sinne hiihtämään mutta totesin että ei tuollaisella kilsan ruuhkaisella ladulla ole kivaa hiihtää, joten menin juoksemaan.
tämä. Eihän tonne ollut mitään järkeä mennä, oli sitten hidas tai nopea. Itse lähdin pyöräilemään
Vierailija kirjoitti:
Hiihtäjät ovat samaa kastia maantiepyöräilijöiden yms. triatleettilarppaajien kanssa.
Erittäin hyvin muotoiltu väittämä. M51
Olen harkinnut tuota samaa.