Imitoin ohikulkevien tuntemattomien ihmisten puhetapoja, ääniä, ilmeitä jne
Kun kuljen niiden ohi, on tullut uskomattomia reaktioita ihmisiltä, kun eivät tiedä miten reagoida, tähän olen lisännyt sen puolen, että minulla kulokkeet päässä, ja esitän puhuvani samalla puhelua, niin ihmisten on hankalampi sanoa takaisin mitään, kun luulevat, että puhun jonkun kanssa puhelimessa. Esimerkiksi olen monien teinien narina puhetapaa imitoinut, niin ovat jääneet suu auki toljottamaan. Tai olen imitoinut fitness tyyppien kalorinpelko puheita, niin hekin ovat jääneet suu auki katsomaan perään. Niin, tolta ne puheenne kuulostaa ulkopuolisen silmin, ilman mitään filttereitä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä imitoin sinua, ja niin, että kaikki varmasti huomaavat, kuinka naurettava olet. HÄHHHÄÄÄ
Mut ap imitoi mut, ei imitoi, ku muuttaa erilaiseksi. Onko ap siis vain huono imitoimaan eikä kukaan edes tajua muuta kuin että ap on melkoisen sekava. Miettivät tuijottajat, että pitääkö tuolle tilata lanssi vai poliisi.
Kyllä voi vähän muokata imitointi tilanteessa, ei siinä tarvitse olla identtinen joka käänteessä, sanassa imitoinnin kohteen kanssa. Ei stand-up koomikotkaan imitoi ihan jokaista sanaa, liikettä. Tekevät sitä liioitellen, keksivät omia ideoitaan lisää. Ap
Ap saa kuonoonsa tuolla touhulla jossain vaiheessa, loppuu imitointi.
Joskus teinipoika hoki joka sanan väliin vttu, niin imitoin sitä, niin kylläpä hiljeni kummasti, ja jäi häkeltyneenä katsomaan ympärilleen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap saa kuonoonsa tuolla touhulla jossain vaiheessa, loppuu imitointi.
Arvelin et tulee tämmöinen kommentti tänne😂 ap
Ja arvasin että tulee kaikki kommentit autismista, moukkaan ja ties mihin. Ap
Mut ap imitoi mut, ei imitoi, ku muuttaa erilaiseksi. Onko ap siis vain huono imitoimaan eikä kukaan edes tajua muuta kuin että ap on melkoisen sekava. Miettivät tuijottajat, että pitääkö tuolle tilata lanssi vai poliisi.