Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi sopiva summa lasten lahjakortteihin?

Vierailija
23.11.2025 |

Lahjottavina olisivat siis tyttö 15 v, poika 12 v, tyttö 12 v ja poika 9 v.  Budjetti on varsin rajallinen, ja lahjakortin lisäksi paketteihin tulee mukaan konvehtirasia, ja/tai jotain muuta (jos vain keksin mikä se jokin muu voisi olla)  ja olen siis kaikkien lasten täti (jos sillä nyt on mitään väliä)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko annoit heille vuosi sitten?

Vierailija
2/8 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paljonko annoit heille vuosi sitten?

No, annoin pelkästään konvehtirasioita kaikille lahjaksi, mutta ajattelin, että tänä vuonna voisi antaa jotain hieman pitempään kestävää. Ja koska olen huono keksimään lahjoja, niin ajattelin, että lahjakortti voisi olla hyvä vaihtoehto.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka 230 000 jos vaan liikenee.

Vierailija
4/8 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin seteli joka pakettiin.

Vierailija
5/8 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain pienellä summalla ei mitään kovin kestävää hankita. Laita kaikille 20€ seteli mukaan, sillä voi käydä leffassa tai Hesessä.

Vierailija
6/8 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20€ per nuppi ja suklaalevy kylkeen.

Vierailija
7/8 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 on ihan ok.  Itse olin tulossa ehdottamaan 15- ja 12-vuotiaille 30 tai 25 euroa, 9-vuotiaalle 15(-20) euroa.

Vierailija
8/8 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran muuten saavat lahjoja? Jos kasapäin, niin jokin ihan pieni summa voi riittää, 10-20 e / lapsi. Jos taas vaikka köyhän yh:n lapsia ja paketteja eivät juuri saa, ja jos sinulla varaa, niin enempi?

Oma sisarukseni antaa suurin piirtein samanikäiselle lapselleni aina avokätisesti lahjoja, esim. 70-100 e arvosta jouluna, joskus lahjakorttina, joskus tavarana. Mutta onkin hyvätuloinen. Lahjottavia sisarusten lapsia hänellä 3 kpl. Ikinä emme odota mitään, ja vastalahja hankitaan itse aina hänelle kiitoksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi