Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Ylen ohjelmat ovat niin uskomattoman tylsiä?

Vierailija
23.11.2025 |

Luonto ja dokkarit, nat geo voittaa 6-0

Tai vaikka uusin Nallen haastattelu, yleä katsoessa nukahdin kun taas Ukkolan haastattelua katsoi ilolla.

Uutisia katsoessaan tuntuu että itse harmaantuu ja vanhenee 20v

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tiedä onko Aku Hirviniemen häseltäminen tai Alm-Siiran tuolilta putoilu Maikkarilla nyt niin viihdyttävää.

Itse tykkään Ylen asiallisuudesta. Sitä kaipaa tässä viihdeärsykkeiden täyttämässä maailmassa.

Vierailija
2/6 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen ohjelmat on tarkoitettu fiksummille katsojille kuin sinä ap. Samasta syystä persut vainoavat Yleä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, osa meistä nauttii asiallisesta ja rauhallisesta tyylistä, eikä siitä että vaikka arkeologisia kaivauksia selostetaan kuin urheilukilpailuja.

Vierailija
4/6 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki emme innostu tekopirteistä kaupallsiista mainoksista ja muusta sonnasta jota markkinarahoiteiset tv -kanavat joutuvat esittämään, jotta pysyisivät hengissä. 

Ei Ylen lähettämien ohjelmien olekaan tarkoitus vetää överiksi ja saada maksimimäärä klikkiotsikoita ja samalla myydä sontaa katsojille. 

Sinkkumies

Vierailija
5/6 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Yleä hyvin valikoidusti ja loppujen lopuksi aika vähän. Elämäni biisi on tosi hyvä (ja suorat lähetykset loppui just viikko sitten) ja Pentuliveä katselen. Joskus jotain urheilulähetyksiä, lähinnä arvokisoja yleisurheilusta tai hiihdosta, mutta harvemmin enää niitäkään niin tapitan. Olympialaisia katselen, jos tulevat ihmisten aikaan, eli ei keskiyöllä tai keskipäivällä. Jalkapallon arvokisoja en oo jaksanut viime vuosina enää katsoa, kun maaleja tulee korkeintaan yksi per peli ja sekin on oma maali. 

Siinäpä mun Ylen katselut. Areenasta oon joskus katsonut jonkun leffan. Au Pairit missä tahansa päin maailmaa oon katsonut, ja joskus Kirjolla-sarjaa. Siinäpä ne. Uutisten ja ajakohtaisohjelmien katselun Yleltä olen lopettanut jo aikaa sitten. En kestä aamutelkkaria enkä A-studiota, aivan sietämättömän puolueellista sekä tylsää.

Ylen aamutelkkarin katselun lopetin kokonaan siinä vaiheessa, kun poistivat sohvat ja värittivät studiot lilaksi. Samalla toimittajien ja vieraiden pönötys lisääntyi, kun jälkipaneleissakin törötettiin tylsästi pöydän takana entisten rentojen sohvien sijaan.

Vierailija
6/6 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki emme innostu tekopirteistä kaupallsiista mainoksista ja muusta sonnasta jota markkinarahoiteiset tv -kanavat joutuvat esittämään, jotta pysyisivät hengissä. 

Ei Ylen lähettämien ohjelmien olekaan tarkoitus vetää överiksi ja saada maksimimäärä klikkiotsikoita ja samalla myydä sontaa katsojille. 

Sinkkumies

Niinpä! Onneksi Ylellä esitetään verovaroin sellaisia upeita laatuohjelmia kuin 10 tuntia Tampereen yössä, Kierroksilla (Pilsner Raggarna), Ihan vaan seksiä, Justimus: F*ck the police tai Keijon kanava. En malta odottaa, kun 1.12. tulee katseluun sarja Nähää kentäl. Unohtamatta podcasteja, kuten Tyttöjen vessa. Kaikki nämä suomalaisten rahoilla. En oikein näe, miten jaksaisin tylsää arkea, jos en saisi verovaroin katsella näitä em. sarjoja sekä paljon muita. Kaupalliset kanavat mainoksineen on niin turhia. Katson vain Yleä. Siellä on kaikki, mitä tarviin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan