Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen heteronainen haluaa miehen joka on elähtäneen näköinen, koska luonne ratkaisee

Vierailija
23.11.2025 |

Kerran mulle olisi ollut tarjolla oikein komistus, vain pari vuotta vanhempi mutta oli täysin kusipää. E k ojen treffien jälkeen en halunnut enään ikinä tavata vaikka hän olisi halunnut pitää löysässä hirressä vielä, mutta mä en ruvennut semmoiseen ajantuhlaukseen. Sain sitten jo elähtäneennäköisen 15v vanhemman miehen jolla hyvä luonne. Nuorena oli kyllä hyvännäköinen. Luonne on tärkein,a

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vieläkään kenenkään, arvon uransa kussut näyttelijävanhus. 

Vierailija
2/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus vaikuttaa katkeroituneen naisen kirjoittamalta. Miehet haluavat kauniita naisia, koska ne ovat houkuttelevan näköisiä;  miellyttävät silmää ja saavat hormonit hyrräämään sekä tuntuvat paremmilta sängyssä.

Erittäin naismaista kuvitella että miehille merkitsee yhtään mitään, mitä muut miehet heidän naisystävästä ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh?

Vierailija
4/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, voin todeta : EI PIDÄ PAIKKAANSA. Seurustelin ennen miehen kanssa, jolla oli aivan täydellinen vartalo. Kesällä hän myös ruskettui helposti, jolloin hän oli kasvoiltaankin hyvännäköinen.

Muistan kun hän kerran tuli sählyvuorollemme hakemaan minulta avaimia. Pelikaverini eivät sanoneet mitään, mutta muistan kuinka meinasin pakahtua ylpeydestä, kun äärettömän kuuma kesäkolli tiukassa vartalossaan tuli hymyillen huhuilemaan, ja minä olin se, jota hän huhuili ja kävin antamassa hänelle avaimet. Olen varma, että pelikaverini eivät arvanneet, että minulla voisi olla niin upea tmiesystävä.

Luonteeltaan komistus  olikin ärsyttävä, ja suhde päättyi sitten joskus.

Vierailija
5/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin nyt hakea tällä sitä, että yleensä asiassa (ihan vain omaan havaintooni perustuen) tuntuisi olevan tietty jatkumo. On hieno kallis auto, komea kallis kello, statusta tuovalla tyylillä sisustettu koti, lihava vanha äijä ja vapaa-ajalla matkustetaan statusta tuoviin matkakohteisiin, someraportointia unohtamatta. 

Niin statushakuiset naiset löytää sieltä somesta. Usein he löytävät myös sugardaddyn sieltä. Heidän olemisensa ja elämisensä on hyvin kaavamaista ja statuksen ylläpito on selkeästi elämän punainen lanka. 

Vierailija
6/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen onnekas, että oma mies, joka on 6v nuorempi on komea, hyväkroppainen ja hänen luonteensa on täyttä kultaa? Lähettelee minulle viikottain, joskus päivittäin ihania viestejä ja halaa ja pussaa joka päivä. Yhteistä taivalta jo 4 vuotta yhdessä.

Vierailija
11/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tyrmistynyt, kun erään kaukaisemman sukulaisnaisen (jolla on mennyt vähän heikosti) äiti sanoi hänen tyttöystävästään, että "ei se enää parempaakaan saa". Kyseessä oli noin 15 vuotta vanhempi kalju lihava mies, jota tämä äiti ei selvästikään pitänyt unelmasulhona ja sittemmin osoittautuikin, että hän oli oikeassa. 

Mutta hyvin harvinaista on kuitenkin omassa elämänpiirissäni toisten puolisoiden arviointi ja kommentointi julkisesti. Se on sen verran huonoa käytöstä. Myös avioeron jälkeen on todella huonoa käytöstä mustamaalata exäänsä. Sitä ei pidetä hyväksyttävänä.

Vierailija
12/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/13 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei halua miestä, jolla on k.sipäinen luonne ja vielä huono ulkonäkökin.

Hyvän ulkonäön omaava sentään antaa silmäniloa, vaikka muuten olisikin tyhjä arpa.

Toki ideaalitilanne olisi hyvä ulkonäkö ja mukava luonne, mutta niitä on niin harvassa, että tavallinen ulkonäkö ja hyvä luonne riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi