Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on naimisissa, mutta haluaisi olla minun kanssa.

Vierailija
23.11.2025 |

Tutustuttiin muutama vuosi sitten eräässä tapahtumassa minä olin tarjoilijana ja hän edusti heidän telealan firmaansa.

Myöhemmin hän tuli työporukan kanssa syömään ravintolaani, ja silloin vaihdettiin numerot, että olisi helpompi varata pöytä seuraavia kertoja varten.

Siitä se sitten pikkuhiljaa lähti. Meillä oli enemmän ja enemmän aikaa jutella, ja myönnän, että ihastuin hänen tapaan puhua. Ihan kuin hänellä olisi mielipide ja näkemys mistä tahansa aiheesta, aina sellaisella asiantuntija-otteella. Ja tunsin selvästi, että hän piti minusta.

Sitten meistä alkoi tulla läheisempiä. Hän kyseli, haluanko lähteä hänen kanssaan kalastamaan, ja kertoi yhä enemmän hänen onnettomasta avioliitostaan: että vaimo haluaa riidellä, hän ei jaksa puhua, että vaimo syö holtittomasti ja kaikkea tällaista.

Aluksi tunsin vain sääliä häntä kohtaan kunnes tutustuin hänen vaimoonsa ystävien kautta.

Kun juttelin hänen vaimonsa kanssa, moni asia ei enää täsmännyt. Vaimo ei ollut yhtään sellainen kuin mies oli antanut ymmärtää. Päinvastoin, kuulin asioita, joita mies ei ollut koskaan kertonut ja siinä vaiheessa alkoi luottamus häneen vähän rakoilla.

Nyt näyttää siltä, että vaimo haluaa jo itse erota. Ja mies sanoo, että hän voisi lähteä vaimostaan ja olla minun kanssa.

Mutta minä en ole koskaan ollut naimisissa enkä saanut lapsia. Hän taas on jo melkein 50 ja hänen terveydentilansa perusteella hän ei ehkä edes pysty saamaan enää lapsia.

Lisäksi hän sanoi aiemmin, että on jo tienannut tarpeeksi ja voisi jäädä eläkkeelle, mutta nyt hän kuitenkin selaa vuokra-asuntoja ja vihjailee, että voisi muuttaa minun luo. Ja käy ostelemassa vaatteita kirpparilta.

Olen nyt aikalailla hukassa.Mitä te ajattelette tästä koko kuviosta? Mitä minun kannattaisi tehdä?

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna hänen muuttaa kotiisi äläkä pidä häneen enää mitään yhteyttä. Sinun pitäisi lopettaa suhteesi tämän miehen kanssa.

Vierailija
42/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai säntäät tämän miehen jalkoihin ja kosit. Mikä namupala! Äkkiä ennen kuin joku muu sen ottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on valehtelija. Vaikka hän eroaisi, miksi haluaisit sellaisen miehen?

Vierailija
44/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä valehtelee, mikä yllätys.

Vierailija
45/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulit sen olevan rakkautta, mutta se osoittautuikin huijaukseksi.

Vierailija
46/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kaikin puolin oudolta. Niin minkä ikäinen ap olet? Ilmeisesti nuorempi kuin 5-kymppinen mies? Jos haluat perheen, unohda koko juttu. 

Olen noin 30v.

Ap

Ei ole harvinaista, että lähes 50-vuotiaat miehet menevät uudelleen naimisiin 30-vuotiaiden naisten kanssa, mutta onko lapsettomuus jotain, mitä haluaisit?

Vierailija
47/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, miten voit rakastua tuollaiseen mieheen? Mikä muu hänessä sinua kiehtoo kuin tyhjänpäiväinen hölynpöly?

Vierailija
48/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi, lopeta satujen kirjoittelu. Ne on aina niin pielessä, että kirjoittajan tunnistaa inceliksi.

Vierailija
49/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse

Niin, alttarille. Kanala vihkii.

Vierailija
50/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise suhde. Jos et vieläkään luovuta, sinun kannattaa tavata hänen vaimonsa ja keskustella hänen kanssaan selvittääksesi, miten tämä mies kuvailee teitä kahta selkänne takana.

Vierailija
51/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse

En ole varma, haluaisiko hän mennä uudelleen naimisiin, jos hän eroaisi. Emme ole vielä puhuneet siitä paljon. Ap

Vierailija
52/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ottaa pikaeron jos on tosissaan tai sitten puhuu puutaheinää.

Vierailija
53/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kaikin puolin oudolta. Niin minkä ikäinen ap olet? Ilmeisesti nuorempi kuin 5-kymppinen mies? Jos haluat perheen, unohda koko juttu. 

Olen noin 30v.

Ap

Ei ole harvinaista, että lähes 50-vuotiaat miehet menevät uudelleen naimisiin 30-vuotiaiden naisten kanssa, mutta onko lapsettomuus jotain, mitä haluaisit?

Kuule ap, pysy siellä mummosi  kellarissa ja Hertta-sarjassa. Kukaan ei luule sua naiseksi.

Valehtelusi tunnistaa jaarittelusta ja turhista yksityiskohdista sekä miessukupuolen palvonnasta, jota harrastavat incelit.

Vierailija
54/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse

En ole varma, haluaisiko hän mennä uudelleen naimisiin, jos hän eroaisi. Emme ole vielä puhuneet siitä paljon. Ap

Jos menette, niin Kanala vihkipapiksi ja sitten ilmoittaudutte vielä Unelmahäihin.

Vierailija
55/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen noin 30v.

Ap

Kuule ap, pysy siellä mummosi  kellarissa ja Hertta-sarjassa. Kukaan ei luule sua naiseksi.

Valehtelusi tunnistaa jaarittelusta ja turhista yksityiskohdista sekä miessukupuolen palvonnasta, jota harrastavat incelit.

Rauhoitu nyt. Henkilökohtaiset loukkaukset eivät tee kenestäkään uskottavaa, päinvastoin.

Jos sinulla on varsinainen asia tai argumentti, kuuntelen mielelläni ilman kellareita, sarjoja tai keksittyjä diagnooseja. Ap

Vierailija
56/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse

Hyvä niin. Vaikuttaa siltä, etteivät suhteet ole vielä syventyneet. Ero nyt on paljon parempi kuin se, että hän tulee ovellesi matkatavaroineen anelemaan sinua avioeron jälkeen.

Vierailija
57/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä gubbelta. Vanha, impotentti ja steriili, asuisi vuokralla tai kivasti sinun luona, ostelee tylsät vaatteensa ainakin kertaalleen käytettynä ja valehtelee vaimostaan. Mikä tuossa sinua viehättää?

Vierailija
58/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan asiat hänen kanssaan ennen kuin hän eroaa.

Vierailija
59/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulit sen olevan rakkautta, mutta se osoittautuikin huijaukseksi.

Pasi!

Sun moraliteettisi kävi selväksi ilman rautalankaakin.

Miten onneton ja yksinäinen pitää miehen olla että satuilee kroonisesti naisena  vauvavitunfihin?

Vierailija
60/116 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen noin 30v.

Ap

Rauhoitu nyt. Henkilökohtaiset loukkaukset eivät tee kenestäkään uskottavaa, päinvastoin.

No olisit itse aloittanut asiallisesti eli missään ravintolassa ei työntekijät anna omaa numeroaan asiakkaille. Lisäksi Suomessa ravintoloissa on nykyään kännykät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän