Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on naimisissa, mutta haluaisi olla minun kanssa.

Vierailija
23.11.2025 |

Tutustuttiin muutama vuosi sitten eräässä tapahtumassa minä olin tarjoilijana ja hän edusti heidän telealan firmaansa.

Myöhemmin hän tuli työporukan kanssa syömään ravintolaani, ja silloin vaihdettiin numerot, että olisi helpompi varata pöytä seuraavia kertoja varten.

Siitä se sitten pikkuhiljaa lähti. Meillä oli enemmän ja enemmän aikaa jutella, ja myönnän, että ihastuin hänen tapaan puhua. Ihan kuin hänellä olisi mielipide ja näkemys mistä tahansa aiheesta, aina sellaisella asiantuntija-otteella. Ja tunsin selvästi, että hän piti minusta.

Sitten meistä alkoi tulla läheisempiä. Hän kyseli, haluanko lähteä hänen kanssaan kalastamaan, ja kertoi yhä enemmän hänen onnettomasta avioliitostaan: että vaimo haluaa riidellä, hän ei jaksa puhua, että vaimo syö holtittomasti ja kaikkea tällaista.

Aluksi tunsin vain sääliä häntä kohtaan kunnes tutustuin hänen vaimoonsa ystävien kautta.

Kun juttelin hänen vaimonsa kanssa, moni asia ei enää täsmännyt. Vaimo ei ollut yhtään sellainen kuin mies oli antanut ymmärtää. Päinvastoin, kuulin asioita, joita mies ei ollut koskaan kertonut ja siinä vaiheessa alkoi luottamus häneen vähän rakoilla.

Nyt näyttää siltä, että vaimo haluaa jo itse erota. Ja mies sanoo, että hän voisi lähteä vaimostaan ja olla minun kanssa.

Mutta minä en ole koskaan ollut naimisissa enkä saanut lapsia. Hän taas on jo melkein 50 ja hänen terveydentilansa perusteella hän ei ehkä edes pysty saamaan enää lapsia.

Lisäksi hän sanoi aiemmin, että on jo tienannut tarpeeksi ja voisi jäädä eläkkeelle, mutta nyt hän kuitenkin selaa vuokra-asuntoja ja vihjailee, että voisi muuttaa minun luo. Ja käy ostelemassa vaatteita kirpparilta.

Olen nyt aikalailla hukassa.Mitä te ajattelette tästä koko kuviosta? Mitä minun kannattaisi tehdä?

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'On se kyllä todella harvinaista. Siis niin kuin oikeesti. Toki tällä palstalla on ihan omat totuutensa, ja varmaan tuokin menee totuudesta täällä.'

'35v Nainen ja 51v mies, Miten tätä tilannetta voidaan pitää harvinaisena?'

35v n ja 51v m täysin ok.

Samoin 51v n ja 35v m:

t ä y s i n  o o k o o ! 😯

Vierailija
122/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä yhteydestä tulee mielenkiintoinen, kun ap, mies ja vaimonsa ovat kaikki täällä.

Kyllä, kyllä täällä aistii joidenkin ihmisten läsnäolon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'On se kyllä todella harvinaista. Siis niin kuin oikeesti. Toki tällä palstalla on ihan omat totuutensa, ja varmaan tuokin menee totuudesta täällä.'

'35v Nainen ja 51v mies, Miten tätä tilannetta voidaan pitää harvinaisena?'

35v n ja 51v m täysin ok.

Samoin 51v n ja 35v m:

t ä y s i n  o o k o o ! 😯

Ikä ei ole ongelma, ongelma on se, että tämä mies on kamala.

Vierailija
124/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä gubbelta. Vanha, impotentti ja steriili, asuisi vuokralla tai kivasti sinun luona, ostelee tylsät vaatteensa ainakin kertaalleen käytettynä ja valehtelee vaimostaan. Mikä tuossa sinua viehättää?

Kuinka hän saattoi valittaa vaimostaan, vaikka hänellä oli niin paljon omia vikojaan?

Vierailija
125/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vaimo on laittamassa pihalle niin kyllähän mies tarvitsee uuden naisen, jonka nurkkiin jäädä! 

Luuleeko hän yhä, että jos hän on sinkku, hän voi helposti poimia minkä tahansa naisen kadulta ja että hän voi valita minkä tahansa naisen maailmassa?

Vierailija
126/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään, että miehet ei koskaan laita eroa vireille. Joko vaimo tekee sen, tai sitten pari pysyy naimisissa. Kukaan toinen nainen ei ole niin tärkeä, että mies vaivautuisi tekemäään avioerohakemuksen.

Olet vain tarjoilija. Olet alempaa tasoa kuin tämä mies. Sinä teet, mitä mies keksii haluta. Ette neuvottele tasapuolisena ihmisinä, mitä seuraavaksi teette. 

Mies, joka sanojensa mukaan voisi jäädä jo eläkkeelle tienattuaan tarpeeksi/ tarpeeksi hyvin.Silti hän katselee vuokra-asuntojen ilmoituksia, ostelee vaatteensa kirpparilta ; onkohan mies sittenkään niin hyvin toimeentuleva kuin miltä antaa ymmärtää? Majoittuminen mahd.tämän naistuttavan luokse.,..sekin kävisi...

Enpä puhuisi ylemmästä tai alemmasta tasosta......

Mikä matalan profiilin mies😅

Vierailija
127/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit väärin jo silloin kun hengailit naimisissa olevan toisen naisen miehen kanssa.

Ja se että mies haukkuu vaimoaan toiselle ,varsinkin naiselle on erittäin varoittava singnaali hänen luonteestaan.

Hän on katala petturi, kun ei kerran ole uskollinen puolisolleen. Jo puolisonsa haukkuminen  on pettämistä ja kertoo ihmisen sydämen tilan.

Mutta olethan jo ollut syntisellä tiellä vietellessäsi toisen miestä ja kuunnellut hänen vaimonsa haukkumista uskollisesti, joten ehkä sinulle on parasta mennä yksiin tämän petturin kanssa niin sitten hän haukkuu sinua seuraavaksi toiselle naiselle.

Tämä. Mä en kuuntelis yhtään miestä joka haukkuu vaimonsa syömisiä. Siis menee todella henkilökohtasuuksiin! Ei jatkoon!

Vierailija
128/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo, ettei hänen avioliittonsa ole onnellinen, että hän ei ole tyytyväinen vaimoonsa ja aikoo ehkä erota, ja uskot hänen säälinhakuisen esityksensä, lopulta huomaat, ettei hänen suustaan tule sanaakaan totta.

Vaikka alussa olisikin ollut niin kuin mies väittää vaimolleen, että sä muka ensin houkuttelit häntä, niin miksi tämä naimisissa oleva mies antoi sun houkutella itseään?

Hänhän olisi voinut aivan hyvin kieltäytyä.

Vierailija
129/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään, että miehet ei koskaan laita eroa vireille. Joko vaimo tekee sen, tai sitten pari pysyy naimisissa. Kukaan toinen nainen ei ole niin tärkeä, että mies vaivautuisi tekemäään avioerohakemuksen.

Olet vain tarjoilija. Olet alempaa tasoa kuin tämä mies. Sinä teet, mitä mies keksii haluta. Ette neuvottele tasapuolisena ihmisinä, mitä seuraavaksi teette. 

Jos miehen korkea sosiaalinen asema oikeuttaa tällaisen käytöksen, niin kuvittelen, että lukemattomien naisten täytyy yrittää vietellä häntä. Hyväksyykö hän kaikki lähentelyt kyseenalaistamatta?

Vierailija
130/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on alusta lähtien puhunut sinulle kivoja vain herättääkseen luottamuksen eli saadakseen pimpsaa. Älä usko, vaan unohda.

Tämä mies ei ole mikään makeiden sanojen tyyppi, vaan päinvastoin hän antaa minulle usein neuvoja, jotka auttavat minua kehittymään ihmisenä. Esimerkiksi kotiseudullani ilmasto on kostea ja ruoka sekä ihmiset ovat tulisia meillä on erityisesti paljon temperamenttisia, tulisia kaunottaria. Kulttuurissamme muualta tulevat ihmiset yleensä ihailevat tällaista luonnetta. Mutta tämä mies on aivan erilainen kuin muut. Hän sanoo pitävänsä rauhallisesta ilmapiiristä, joten minun tulinen luonteeni on hänelle välillä vähän liikaa. Siksi hän toivoo, että voisin olla hieman lempeämpi. Hän on sellainen mies, joka huomaa monet pikkuvikani, mutta koska hän on minua paljon vanhempi, tunnen että hän silti hyväksyy ja sietää kaikki puutteeni. Ap

Tämä taktiikka on aivan "loistava"!🤢

Vierailija
131/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä gubbelta. Vanha, impotentti ja steriili, asuisi vuokralla tai kivasti sinun luona, ostelee tylsät vaatteensa ainakin kertaalleen käytettynä ja valehtelee vaimostaan. Mikä tuossa sinua viehättää?

Yksinkertaisesti sanottuna hän saa minut huomaamaan omat puutteeni, mutta silti hän osaa hyväksyä minut. Hän antaa minulle myös tilaa ja aikaa kasvaa omaksi, paremmaksi versiokseni. Ap

En kestä tätä enää. Se on uskomattoman kuvottavaa. Juokse!

Vierailija
132/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaiken löpinän voi ohittaa, teot ratkaisevat. Lakkaa ylitulkitsemasta. Fakta on, että jos se mies haluaisi olla sinun kanssasi, se olisi naimisissa sinun kanssasi. Tossut ja muut nynnykät erikseen.

Vierailija
133/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaiken löpinän voi ohittaa, teot ratkaisevat. Lakkaa ylitulkitsemasta. Fakta on, että jos se mies haluaisi olla sinun kanssasi, se olisi naimisissa sinun kanssasi. Tossut ja muut nynnykät erikseen.

Hankkia lapsia vai ei? Miten suunnitella raha-asiat? Luuletko, että noin itsekäs mies menisi helposti uudelleen naimisiin? Ehkä hän ei ole eroamassa nyt, koska pelkää vaimonsa riitelevän omaisuudesta.

Vierailija
134/136 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkia lapsia vai ei? Miten suunnitella raha-asiat? Luuletko, että noin itsekäs mies menisi helposti uudelleen naimisiin? Ehkä hän ei ole eroamassa nyt, koska pelkää vaimonsa riitelevän omaisuudesta.

Eihän sillä ole mitään merkitystä minkälainen mies on, kun on jo osoittautunut epäluotettavaksi, turha uhrata ajatustakaan enemmälle. Kun sanat ja teot ovat ristiriidassa, teot ratkaisevat. Tai tässä tapauksessa ukkomiehen tekemättömyys. Onhan sitä ap:ta varmasti kiva jörniä. Vain maailman vanhin tarina.

Vierailija
135/136 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun sanat ja teot ovat ristiriidassa"

Tämä mies on tekopyhä. Usein hän todella haluaa juuri sitä, mitä kiivaasti vastustaa ja hylkää.

Vierailija
136/136 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sellainen mies, jolla on kaksi entistä puolisoa samaan aikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi