Mies on naimisissa, mutta haluaisi olla minun kanssa.
Tutustuttiin muutama vuosi sitten eräässä tapahtumassa minä olin tarjoilijana ja hän edusti heidän telealan firmaansa.
Myöhemmin hän tuli työporukan kanssa syömään ravintolaani, ja silloin vaihdettiin numerot, että olisi helpompi varata pöytä seuraavia kertoja varten.
Siitä se sitten pikkuhiljaa lähti. Meillä oli enemmän ja enemmän aikaa jutella, ja myönnän, että ihastuin hänen tapaan puhua. Ihan kuin hänellä olisi mielipide ja näkemys mistä tahansa aiheesta, aina sellaisella asiantuntija-otteella. Ja tunsin selvästi, että hän piti minusta.
Sitten meistä alkoi tulla läheisempiä. Hän kyseli, haluanko lähteä hänen kanssaan kalastamaan, ja kertoi yhä enemmän hänen onnettomasta avioliitostaan: että vaimo haluaa riidellä, hän ei jaksa puhua, että vaimo syö holtittomasti ja kaikkea tällaista.
Aluksi tunsin vain sääliä häntä kohtaan kunnes tutustuin hänen vaimoonsa ystävien kautta.
Kun juttelin hänen vaimonsa kanssa, moni asia ei enää täsmännyt. Vaimo ei ollut yhtään sellainen kuin mies oli antanut ymmärtää. Päinvastoin, kuulin asioita, joita mies ei ollut koskaan kertonut ja siinä vaiheessa alkoi luottamus häneen vähän rakoilla.
Nyt näyttää siltä, että vaimo haluaa jo itse erota. Ja mies sanoo, että hän voisi lähteä vaimostaan ja olla minun kanssa.
Mutta minä en ole koskaan ollut naimisissa enkä saanut lapsia. Hän taas on jo melkein 50 ja hänen terveydentilansa perusteella hän ei ehkä edes pysty saamaan enää lapsia.
Lisäksi hän sanoi aiemmin, että on jo tienannut tarpeeksi ja voisi jäädä eläkkeelle, mutta nyt hän kuitenkin selaa vuokra-asuntoja ja vihjailee, että voisi muuttaa minun luo. Ja käy ostelemassa vaatteita kirpparilta.
Olen nyt aikalailla hukassa.Mitä te ajattelette tästä koko kuviosta? Mitä minun kannattaisi tehdä?
Kommentit (136)
Hän ei ollut vilpitön kummallekaan naiselle.
Ihanteellisessa tilanteessa hänen entisen vaimonsa pitäisi jättää hänet, ja sinunkin pitäisi lopettaa suhteet hänen kanssaan. Anna hänen miettiä tekojaan rauhassa.
Kun tapasin nykyisen mieheni niin tiesin heti että haluan erota ex miehestäni. En tiedä mikä siinä oli mutta mieheni oli jotenkin rento ja hauska. Ex mieheni oli aina suorastaan kamala loppuaikoina. Kireä ja suuttui joka asiasta ja arvosteli minua että miksi sinä tuonkin paidan ostit koska se ei sovi sinulle. Nykyinen mies kehui kauniiksi ja kysyi miten minun kanssa pääsee treffeille. Sanoin vaan että kysymällä. Mies toi ruusuja minulle ekoilla treffeillä ja se oli siinä. Menin sen kotiin ja harrastettiin seksiä. Seuraavana päivänä pyysin ex miestäni muuttamaan pois luotani. Eikä tämä nykyinen mies ollut komea eikä rikas, vähän lihava ja työtön oli.
Kyllä se eroaisi jos oikeasti haluaisi olla kanssasi. Maailma on täynnä miehiä, jotka ovat lähteneet uuden naisen matkaan, ja sitten on myös niitä miehiä, jotka roikkuvat kahdessa naisessa loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat kumppaniksi tuollaisen viidakkoapinan joka varmistaa otteen seuraavasta liaanista ennen kuin päästää irti entisestä?
:D
En suostuisi olemaan naimisissa olevan miehen kanssa vaikka myöhemmin eroaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin nykyisen mieheni niin tiesin heti että haluan erota ex miehestäni. En tiedä mikä siinä oli mutta mieheni oli jotenkin rento ja hauska. Ex mieheni oli aina suorastaan kamala loppuaikoina. Kireä ja suuttui joka asiasta ja arvosteli minua että miksi sinä tuonkin paidan ostit koska se ei sovi sinulle. Nykyinen mies kehui kauniiksi ja kysyi miten minun kanssa pääsee treffeille. Sanoin vaan että kysymällä. Mies toi ruusuja minulle ekoilla treffeillä ja se oli siinä. Menin sen kotiin ja harrastettiin seksiä. Seuraavana päivänä pyysin ex miestäni muuttamaan pois luotani. Eikä tämä nykyinen mies ollut komea eikä rikas, vähän lihava ja työtön oli.
Nykyisin miehesi siis love bombasi sua ja sä lankesit suoraan hänen ansaansa.
Vierailija kirjoitti:
Muuttiko tämä ei niin komea, eikä rikas, vähän lihava ja työtön mies sitten luoksesi asumaan kun entinen mies muutti pois? Veikkaukseni on, että muutti.
Vierailija kirjoitti:
Lähteä vaimostaan...
Mistä kielestä ja millä kääntäjällä tämäkin on taas käännetty?
lähde: vanha testamentti
Mies on alusta lähtien puhunut sinulle kivoja vain herättääkseen luottamuksen eli saadakseen pimpsaa. Älä usko, vaan unohda.
Vaihdettiin numerot?
Mies lähtee vaimostaan?
Onko tämä jotain tekoälysontaa?
Kuulostaa kaikin puolin oudolta. Niin minkä ikäinen ap olet? Ilmeisesti nuorempi kuin 5-kymppinen mies? Jos haluat perheen, unohda koko juttu.
Hän sanoo pitävänsä sinusta ja kuinka paha hänen vaimonsa on. Hän saattaa kuitenkin myös kertoa vaimolleen, että sinä viettelit hänet. Vaikka hän haluaisi opettaa sinulle kalastamaan ja muuttaa luoksesi...
Hän saattaa haluta ylläpitää suhteita teihin molempiin, mutta hänen vaimonsa luultavasti näki hänen valheensa läpi nopeammin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kaikin puolin oudolta. Niin minkä ikäinen ap olet? Ilmeisesti nuorempi kuin 5-kymppinen mies? Jos haluat perheen, unohda koko juttu.
Olen noin 30v.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet ikuisesti kakkos nainen
No ei välttämättä.
Otat tietenkin äijän asumaan luoksesi. Onhan tuo nyt sellainen saalis ettei kannata päästää karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruksautat rystyset ja otat miehen saman katon alle ja alat pesemään enemmän pyykkiä ja harmittelet kun on niitä partakarvoja sitten pitkin lavuaaria ja vessanpöntön kansi ylhäällä. En kyllä vaan usko et pöytävarausta varten annetaan oma numero. Eikö työpaikkasi ole omaa numeroa?
Ravintolassa on lankapuhelimia, mutta jotkut asiakkaat kommunikoivat myös suoraan henkilökunnan kanssa. Tiedät tämän, jos syöt ravintolassa; jotkut ravintolat ovat melko joustavia.
Ap
Piti tarkistaa milloin tämä aloitus on tehty, kun ei noita lankapuhelimia missään enää oikein ole. Ei ainakaan Suomessa. Niissä pöytäpuhelimissakin on akku ja SIM-kortti.
Toivottavasti tämä on keksitty tarina. Ainakin tämä vaikuttaa keksityltä, koska miehen kuvio on niin selvä. Tuossa kuviossa mies vain vedättää kakkosnaisia, joita todennäköisesti on enemmän kuin sinä yksistään.