Käyttekö puolison kanssa yhdessä missään?
Miestä ei huvita poistua kotoa minnekään ja minusta tuntuu, että koko elämä menee hukkaan. Tänäkin viikonloppuna, kun lapset ovat mummolassa, yritin ehdottaa kaikenlaista yhteistä tekemistä, mikään ei kelvannut. Yritin ehdottaa elokuvateatteria, joulumarkkinoita, ravintolailtaa, yksiä lähikuppilassa tai että ihan vain käytäisiin kävelyllä yhdessä. Mikään ei kelvannut, lähdin sitten kauppaan yksin ja mies on nyhjännyt sohvalla koko päivän. Sama toistuu lähes aina, minä keksin lapsille ja minulle jotain kivaa yhteistä, eikö mies halua osallistua. Häntä ei siis huvita poistua kotoa kuin töihin. Olen itsekin enemmän koti-ihminen, mutta muutun ihan mökkihöperöksi, jos ei koskaan käydä missään. Toivoisin lapsillakin olevan muitakin lapsuusmuistoja kuin juoksennella yöpuvuissa kotona joka viikonloppu poistumatta edes pihalle. Tiedän, että miehellä on työstressiä, mutta tätä samaa on vain koko ajan pahentuen jatkunut jo vuosia. Mitään ei huvita tehdä kenenkään kanssa. Onko muilla vastaavaa?
Kommentit (24)
Voi olla testot alhaalla. Mies lääkäriin.
Silloin kun lapset asui kotona, niin kyllä me jatkuvasti tehtiin jotain yhdessä ja erikseen ja perheenä.
Nyt lasten muutettua, ei olla oiken yhdessä käyty. Kotinurkissa tehdään jotain yhdessä, ruokaa ja syödään kynttiläillallisia, Saunotaa, katotaan telkkaria jne. puhutaan kirjoista jne. Mutta lähinnä harrastusten takia poistutaan kotoa.
Enpä ole aikaisemmin ajatellut, että näin on menty jonkin aikaa. Mä olen kyllä ihan tyytyväinen näin. Eipä mieskään ole mukaansa pyydellyt. :D
Kävisin niin mielelläni, mutta nainen ei vain jaksa. Niin vähän muutenkin yhteistä aikaa, että vietämme sen ihan mielellämme kaksistaan loikoillen ja paneskellen. Mutta todellakin haluaisin muutakin ja toivon tulevaisuudelta enemmän yhteistä aikaa.
Hei!olisiko miehellesi joku vaiva?raahaa se lääkäriin.Ollaan miehen kanssa oltu jo 52 v.hän on se aktiivisempi ja käydään kaikkialla.