Olin baarimikko laivalla 2010- luvulla- pikkujoulukaudella nussia röhnötin niin paljon kuin halusin, toki muutenkin
Se oli 1000 kumppania/ vuosi. Joka yö siitä baaritiskillä vain valitsi muutamia daameja joille alkoi lirkutella. Joka yö oli niitä yksinäisiä.
Pikkujoulukausi ja elokuu niitä pahimpia kuukausia jolloin piti jo työkavereille hytteivin soitella ja kone miehille että nytpä vaan käväisemään tässä. Kuu paistoi ja orkesterit soittivat ja yksinäiset naiset tuhrustuvat itkua tai kiimaa baaritiskillä.
Ihmiset ei ymmärrä mikä valtava isku yritysten ja seksitarjousten vyöry kohtaa yöllisiä asiakaspalvelijoita- laivat kokemukseni mukaan "pahimpia"😋
Oletko saanut ehdotuksia/ flirttailua työssäsi ja oletko lähtenyt "leikkiin mukaan"?
Kommentit (32)
Jari Sillanpää keksi sentään salmarin. Sinä et mitään.
Oksettavaa. Sukupuolitautien levittäjä ei ihailua kaipaa. Aivot alapäässä.
Ikävä semmoinen mies, joka vain röhnöttää selällään ja nainen joutuu aina tekemään kaikki työt.
On se kova. Panomies hoitelee 5 naista yössö, on se kova.
Olin 1990-luvulla autolautalla muutaman vuoden töissä, silloin 90-95 prosenttia baari mestareista oli umpihomoja, nykyisyydestä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä semmoinen mies, joka vain röhnöttää selällään ja nainen joutuu aina tekemään kaikki työt.
Tuskin röhnöttävällä miehellä edes seisoo.
Ap on halpa ja oksettava, likainen miesl u t k a 🤮
Ei parisuhdematskua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin röhnöttävällä miehellä edes seisoo.
Ei kannata ottaa lihavaa miestä, ne ei jaksa kuin röhnöttää tappi tanassa ja sitäkin on vaikea löytää vatsaröllykän alta 🧐🤏
Hyi mikä kuppakulli ja kävelevä dildo
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitsu, nainen, ja saan joka yövuorossa ehdotuksia. Usein innostun ja kyllä, lähden "leikkiin mukaan"
Tuhma Hoitsu, n24
Hahhah hahah
Tunnistan tyypin. Rusettikaulainen h o m o viskoo drinkkejä.
Yllättävän moni suomalaismies muuttuu laivalla h o m o k s i.