Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko vaimon ja perheen vain jättää? Löysin paremman!

Vierailija
22.11.2025 |

Onko ok jättää naama norsunvitulla kulkeva jokaisesta asiasta vastaan oleva yli satakiloinen nainen, joka on ollut vuosikausia kuin olisin kiskonut häntä pulkassa ylämäkeen, tilanteessa jossa on löytynyt paljon parempi nainen? Löysin tinderistä todella kiinnostavan, kauniin asiakaspalvelu työssä olevan naisen, jonka kanssa tapailtu salaa, hän on aivan täydellinen ja tuntuu että vieläkin enemmän kiinnostunut minusta kuin itse hänestä, vaikka olen aivan rakastunut häneen. Meillä mätsää ihan kaikessa ja molemmat sen huomaa. Ongelma on se että itse olen naimisissa, on yhteinen koti ja lapset. Sekä se että tämä uusi nainen asuu kaukana, satojen kilometrien päässä. Onko ok vain ottaa ja kadota hänen mukaansa jos hyvältä tuntuu?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on hyvä ajatus. Älä niitä lapsia silti kokonaan hylkää.

Vierailija
2/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Otat vaan lapset mukaasi. Montako kertaa on ja iät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erota voi aina, lapsia ei voi hylätä koskaan.

Vierailija
4/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman onnensa seppä. Ei ole pakko jatkaa suhdetta. Kai lapsia voi silti muistaa. Älä niitä hylkää. 

Vierailija
5/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit jättää, mutta se tulee sinulle kalliiksi. Saat varmasti parempia lapsia sen uuden ihanan naisen kanssa.

Vierailija
6/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon voi jättää. Lapset voi hylätä mutta elatusvelvollisuus jatkuu lasten täysikäistymiseen ja hieman sen jälkeenkin.

Vierailija
7/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen on 18-vuotias. Nuorempikin olisi kelvannut. Lapsia en jäisi kaipaamaan. Ap

Entä kun vaimosikaan ei kaipaa lapsia eikä halua niitä erossa. Mihin ne lykätään?

Ei kiinnosta. Ap

Vierailija
8/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Se tässä kaikista raskainta juuri onkin. Koska uusi nainen asuu lähes 300km päässä ja hänelläkin on lapsia ja itselläni on kolme ala-aste ikäistä lasta. Viikko viikko ei onnistu lasten kanssa. He ovat niin rakkaita minulle. Ap

Vierailija
9/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
10/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen on 18-vuotias. Nuorempikin olisi kelvannut. Lapsia en jäisi kaipaamaan. Ap

Entä kun vaimosikaan ei kaipaa lapsia eikä halua niitä erossa. Mihin ne lykätään?

Ei kiinnosta. Ap

Ok. Sittenhän ne menee huostaan

Vierailija
11/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Se tässä kaikista raskainta juuri onkin. Koska uusi nainen asuu lähes 300km päässä ja hänelläkin on lapsia ja itselläni on kolme ala-aste ikäistä lasta. Viikko viikko ei onnistu lasten kanssa. He ovat niin rakkaita minulle. Ap

Jätätte lapset eksillenne. Ette te niitä tarvitse. Ovat vain tiellä.

Vierailija
12/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeä feikki yrität olla. Tiedoksi että olen itse 40v ja tämä nainen on mua vähän jopa vanhempi. Oikea ap

Vierailija
13/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on oman onnensa seppä. Ei ole pakko jatkaa suhdetta. Kai lapsia voi silti muistaa. Älä niitä hylkää. 

Välimatkaa satoja kilometrejä

Vierailija
14/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on provo, mutta ei edes hauska sellainen. Yrittäisit edes.

Vierailija
15/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo 0/5 🥱🥱🥱

Vierailija
16/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai veliseni, hyvin yleistä ja suosittua nykyaikana. Katsos kun meillä on vain tämä yksi elämä, on parempi elää onnellisena ja tyytyväisenä, ettei tarvitse kuolinvuoteella katua. Sitähän tällä foorumilla jauhetaan harva se viikko.

Mutta, katsokin että olet varma valinnastani, ettei tarvitse KATUA! Valmistaudu elämään, josta puuttuu läsnäolo lapsesi kasvaessa se tulee syömään ihmistä,  ja kovasti nimim. kokemusta on. Erosta jää jäljelle yleensä kaksi köyhää, mutta jos pinkka kunnossa niin ehkä helpompaa. 

M46

Vierailija
17/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tarina.

Vierailija
18/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätätte lapset eksillenne. Ette te niitä tarvitse. Ovat vain tiellä.

Miten täys yksinhuoltaja äiti jättää lapset exälle jolla ei ole edes huoltajuutta. Hänen lapsensa saavat olla, ei haittaa ollenkaan. Ap

Vierailija
19/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat lapset mukaan, ja ryhdyt lähivanhemmaksi.

Arkistuuhan toi suhteenne ihan heti joka tapauksessa muutettuasi sinne uuteen perheleikkiin.

Vierailija
20/71 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kiinnostaako se missä iankaikkinen sieluriepusi viettää iäisyyden?

Hylkää syntisi, tee parannus ja tee työtä sen eteen että olemassa oleva perheesikin voisi hyvin. Me ihmiset joudumme kerran tuomiolle kaikista teoistamme.