Voiko vaimon ja perheen vain jättää? Löysin paremman!
Onko ok jättää naama norsunvitulla kulkeva jokaisesta asiasta vastaan oleva yli satakiloinen nainen, joka on ollut vuosikausia kuin olisin kiskonut häntä pulkassa ylämäkeen, tilanteessa jossa on löytynyt paljon parempi nainen? Löysin tinderistä todella kiinnostavan, kauniin asiakaspalvelu työssä olevan naisen, jonka kanssa tapailtu salaa, hän on aivan täydellinen ja tuntuu että vieläkin enemmän kiinnostunut minusta kuin itse hänestä, vaikka olen aivan rakastunut häneen. Meillä mätsää ihan kaikessa ja molemmat sen huomaa. Ongelma on se että itse olen naimisissa, on yhteinen koti ja lapset. Sekä se että tämä uusi nainen asuu kaukana, satojen kilometrien päässä. Onko ok vain ottaa ja kadota hänen mukaansa jos hyvältä tuntuu?
Kommentit (71)
Hei sun heiluvilles! Minullakin on uusi italialainen tumma, komea mies. Muutamme Italiaan. Hoida sinä lapset.
Miksi tämä olisi provo? Näinhän tapahtuu. Olen nainen ja itse rakastuin toiseen kesken ihan ok perhe-elämän. Kerroin heti miehelleni.
Etäsuhde tietenkin, kyllä se toimii. Lapset molemmille vanhemmille, tasapuolisesti ajallisesti ja rahallisesti.
Salassa en neuvo toimimaan enää yhtään hetkeä. Vaimolle täytyy kertoa nyt heti. Salailu pahentaa tilannetta kaikkien kohdalla.
Edes perhe tai lapset eivät ole vankila. Lähde, jos siltä tuntuu. Älä ole nössö.
Voi erota mutta tehtävä lasten elatus ja tapaaminenkin jos haluaa tavata. Me emme tehneet tapaamisia koska oli hankala sopia matkan ja töiden takia. Sopi meille , mies maksoi sovitusti elatuksen. Lapsi kävi tutustumassa isäänsä ja uuteen perheeseen vasta aikuisena, tulevat toimeen. Asiat täytyy kuitenkin järjestää, parempi riidatta.
Vierailija kirjoitti:
Tee reilusti kokoomukselaiset ja ajattele vain itseäsi ja omaa hyvinvoitiasi. Voit myös persuilla ja valehdella kaiken nälkiintyneen köyhälistön ja/tai vieraslajien syyksi. Ja edellisen hallituksen. Missään tapauksessa älä jää sänkyyn makaamaan !
Eiköhän tuota ajattelumallia sovella reunavasemmiston rääkyvät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloit olemaan vaimosi kanssa jos aiot jättää hänet löydettyäsi "paremman"?
Miten luulet käyvän tämän uuden kanssa kun arki koittaa ja hän huomaa, että olet valmis hylkäämään heti kun taas löytyy uusi kiinnostava?
Sarjapettäjät ja sarjaeroajat toimivat noin.
Mutta mitään aitoa rakkautta eivät koskaan elämässään löydä.
Koska he ovat omatunnottomia rakkauteen kykenemättömiä epävakaita pikkunilkkejä.
Usein iän myötä myös syrjätyneitä normaalista työelämästä ja yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun ap sanoo, että lapsensa ovat rakkaita, mutta silti ei haittaa, jos lapset jäisivät exälle.
Ja valittaa olevansa huonossa suhteessa kamalan vaimon kanssa, vaikka hän on itse se, joka pettää.
Projisointi ja syyttävän sormen kääntäminen itsestä poispäin on narsistisia piirteitä ilmentävän pettäjän tunnusmerkkejä.
Lapsesi asuvat kuitenkin kotona enää noin 10 - 15 vuotta, etkö sen aikaa voi panostaa perheeseesi? Vaimosi on joskus ollut sinulle maailman rakkain ihminen ja sinä hänelle, yrittäkää löytää takaisin siihen tilanteeseen.
Lapsesi jos nyt hylkäät tai asiat menevät niin, että et vietä aikaa heidän kanssa kuin harvoin, niin sitä tulet myöhemmin katumaan. Siitä seuraa vain murhetta paitsi lapsillesi, niin myös itsellesi.
Oletko kertonut tindernaiselle perheestäsi sekä suunnitelmistasi paeta hänen matkaansa ja jättää perheesi?
Vierailija kirjoitti:
Lapsesi asuvat kuitenkin kotona enää noin 10 - 15 vuotta, etkö sen aikaa voi panostaa perheeseesi? Vaimosi on joskus ollut sinulle maailman rakkain ihminen ja sinä hänelle, yrittäkää löytää takaisin siihen tilanteeseen.
En usko että olen koskaan rakastanut vaimoa. Elämä on tässä ja nyt. Ei pidä koskaan etsiä mitään mystistä viimeistä kiveä.
-ap
Miksi ihmeessä olet tinderissä jos sinulla on puoliso? Jos et ole tyytyväinen parisuhteeseen / perhe-elämään, niin ensin ero ja sitten vasta tinder tms.
Vierailija kirjoitti:
Adhd?
Tai bipo/epävakaa/piilonarsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että olen koskaan rakastanut vaimoa. Elämä on tässä ja nyt. Ei pidä koskaan etsiä mitään mystistä viimeistä kiveä.
-ap
Vinkki jatkoa varten - älä hanki lapsia ihmisen kanssa jota et rakasta.
Ei ihmistä opi tuntemaan kuin lähikontaktissa ja sekin kestää vähintään pari vuotta.
Että otahan iisisti! Ja keskustele vaimon kanssa ensin, niin sisäisistä kuin ulkoisista asioistanne.
Jos äkkiseltään lähdet ...tulet katumapäälle aika pian. Kuin myös ajattele lapsia, minkä häpeän heille aiheutat.
Kun on annettu yhdessä avioliittolupaus, se tarkoittaa, että sen edestä myöskin nähdään "vaivaa".
Kuinka usein ihastut tai rakastut? Milloinnoli edellinen kerta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä olisi provo? Näinhän tapahtuu. Olen nainen ja itse rakastuin toiseen kesken ihan ok perhe-elämän. Kerroin heti miehelleni.
Etäsuhde tietenkin, kyllä se toimii. Lapset molemmille vanhemmille, tasapuolisesti ajallisesti ja rahallisesti.
Salassa en neuvo toimimaan enää yhtään hetkeä. Vaimolle täytyy kertoa nyt heti. Salailu pahentaa tilannetta kaikkien kohdalla.
Se on valinta. Ei mikään tahdosta riippumaton asia.
Tottakai, jättähätvän naisetkin perheensä, jos mies sairastuu tai joutuu työttömäksi. Tai jos joku jännämies houkuttaa enemmän. Omat lapset vaan jonkun muun elätettäväksi, kyllä naiset jonkun toopen löytää.
Miksi aloit olemaan vaimosi kanssa jos aiot jättää hänet löydettyäsi "paremman"?
Miten luulet käyvän tämän uuden kanssa kun arki koittaa ja hän huomaa, että olet valmis hylkäämään heti kun taas löytyy uusi kiinnostava?