Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSKAT toiveikkaasti torstaihin!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat vaan kaikille!

Kivat treffit oli! Ja jo ajateltiin järkätä Turkuunkin omat tässä kesän tullessa... =) Jenni, eihän se D pahasti rähissyt. Ainahan se äidistä tuntuu pahemmalta kuin muitten mielestä. Niin mä oon huomannut ja mulle on sanottu niillä huudollisilla vauvauintireissuilla.

Napero, jos ei osuta meseen samaan aikaan, niin oltais Beljpin ja tirppojen kanssa starttaamassa maanantaina yhdeksän aikaan. Jos vaikka laitat Bejpille sun osoitteen, niin voidaan suunnistaa niitten hienolla gps:llä teille. =)

Vähänkös Milli nauratti eilisiltaisella hampaaton-vauva-esittelyllään. =D Eiköhän niitä oikeesti kaikille tule, odotahan vaan... Ja tosiaan vielä kerran onnea uuteen kotiin. Katselin niitä teidän remppakuvia jo aiemmin - releet tapetit ootte laittaneet!

Ossen typykin kasvattaa hampaita. Toivotaan, ettei ne kauan kiusaa ja pääsee äippäkin nukkumaan muuallekin kuin sinne naapurin mummun kaikkuun! ;o)

Sampolla oli siis eilen ihan samanlainen päivä kuin Emmilläkin. Emmikin veti vain neljät ½ tunnin pätkät eilen.

Kandi, ei se kyllä mikään standardi-nelikuisen taito tuo ryömiminen ole, eli ehkä terkka tosiaan meinas, että Noelilla on vaan kovasti menohaluja.

Burden gynelle menosta tulikin mieleeni, että tarttis itekin käydä papa-kokeessa ja miettimässä vähän ehkäisyasioita.

AA: meillä kans harrastetaan tuota poskisuukottelua. On se vaan suloista!

Vitsit, minkä uutisen Kesis oli käynyt kertomassa. Onnea vaan jo heti kärkeen Leenikselle ja perheelle!!!

Meidän tirppa otti vain 10 minuutin unet nyt, joten kirjoittamista haittaa yksi venkoileva melkein puolivuotias. Joten se on moro taas!

-Amy ja Emmi-

Vierailija
22/29 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Kiitoksia kaikille treffikavereille, oli kiva päästä vihdoin kunnolla ihmisten ilmoille :-)

Äsken kävi vielä tuleva kummitäti kylässä ja nyt alkaa olla tällä mammalla veto loppu. Poika oli treffeillä nätisti, mut nyt onkin sit koko illan kitissyt ja huutanut. On vähän avuton olo, kun ei osaa auttaa toista. Mä luulen, että välillä kun poika ei millään malta nukahtaa, niin sitten kitistään väsymystä koko ilta. Huoh!

Nyt ei enää irtoa mitään järkevää. Mä oon tänään ollut supersosiaalinen verrattuna viime viikkoihin, ja nyt on tankki siltä osin tyhjä ;-) Huomenna taas uusi päivä!

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Kesis ja kitinä 16 vrk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jees, kiitos treffeistä kaikille, olipas mukavaa! Kotona Elli aloitti kovan selostuksen ja jutteli puolituntia utkeen mulle ja leluilleen. oli vissiin niin jännää treffeillä, että piti siellä olla hiljaa ja kertoa jutut sit kotona... huvittavaa!

Meilläkin kotimatka meni mallikkaasti vaikka ihan toiseen laitaan tultiinkin, vältyttiin pahimmilta ruuhkilta onneksi. Toivottavasti kaikki ovat turvallisesti kotona! :)

Niin ja kyllä Jennin D oli yhtä mallikkaasti kuin muutkin, suloinen poika kerrassaan! :)

han_, noi on hankalia nuo pidemmät matkat mutta eköhän siitä selviä! Me ollaan matkattu sekä junalla että autolla, molemmissa on puolensa... junassa voi rauhassa sylitella yms, mutta toisaalta E o nukkunut tosi hyvin myös autossa, johtunee varmaan siitä tasaisesta hurinasta. Eli saattaisi mennäkin esim. yhdellä kunnon pysähdyksellä tuo 4 tuntia? Mutta eiköhän perille pääse...

mammiksen tiitiäinen kasvaa hienosti! Juu ja Elli silloin vastasyntyneenä kanssa tosiaan vain nukkui ja söi. Nauti vaan siitä ja lepäile itsekin silloin!

NapNap, älä nyt tule kipeäksi! Ota rennosti että pääset juhlimaan viikonloppuna!

Ossen typylle pukkaa hampaita! Toivottavasti kaikki valvominen on johtunut siitä ja yöt rauhoittuisivat kun hampaat ovat tulleet! Ihanalta kuulosti teidän jooga!

Poppis, ei varmaankaan syytä huoleen sen Emiliinan syömisen suhteen, kyllä ruokaa varmasti riittää, monilla on kai noin 3 kk ikäisenä tiheän imun kausi kun siinä vaiheessa maidon tuotanto ei enää johdu pelkästään hormoneista vaan alkaa toimimaan kysynnän ja tarjonnan lailla niin vauvan pitää tilailla ruokaa vähän enemmän että saa tarpeekseen... Jotain tällaista voisi olla tuo... Ellikin pari viikkoa sitten asui yllättäen tissillä mut nyt jo on rauhoittunut.

En mäkään usko kandi että 4kk pitäis jo ryömiä. Noel oli muuten ihanan hymyilevä tyyppi treffeillä!

Ihana se lahjakortti Heidille! Se on muuten ihana kauppa, ja sen verran kallis ettei itse välttämättä tule ostettua mitään, mutta nyt voit ostaa jotain oikein söpöä vaikkei olis edes ihan käytännöllisintä ;)

Toivottavasti se päänsäryn syy olis kuitenkin se toinen! :)

Queen, menehän sine peiton alle suklaan kanssa, se voisi tehdä hyvää! Kumpa Liia nukkuisi ensi yön oikein hyvin niin sisit huilattua, lähetän unihiekkaa sinne!

Open ja AAn Ainoissa oli muuten jotain samaa... hmmm.. siis muutakin kuin nimi. ;)

Onnea Leenikselle! Kiitos raportista Kesis! kesis, olit muuten niin ihanan fressinä ja reippaana tuoreena äitinä liikkeessä suloisen poikasi kanssa vaikka bussin kanssa olikin vähän ikävyyksiä, tylsä bussikuski sattui kohdalle!

jepulis jee, nyt kotihommiin, nähdään taas!

-iiris ja ellis

Vierailija
24/29 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ristissä yritin lueskella päivän pinoa ja vaikka mitä sanottavaa olisi, mutta ei van jaksa. Antakaa anteeksi ;)

No Leenistä pitää onnitella pojasta! Onnea koko perheelle :)

Minä olen jotenkin niin " väsynyt" . Musta on tuntunut ihan kuin olisin yh-äiti kun mies oli viikonlopun töissä 12h ja nyt ma-pe iltavuoroviikko, huoh. Iituhan roikkuu aina mun puntissa koko ajan kun ollaan kaksin kotosalla. Syli vain kelpaa ja mitään ei ehdi tämä mamma touhuamaan.

Onneksi mun äiti tuli tänään meille pesemään ikkunoita. Minä sitten sain siliteltyä verhoja ja tehtyä sun muuta pikkusiivousta :)

Klo on nyt 20.20 ja Ida on syönyt tähän mennessä klo 10 tissiä ja klo 12 sosetta. Klo 16.30 söi tissiä ja oksensi kaikki pihalle. Muutaman imasun otti vaavinkaisten jälkeen maitoa, mutta hermohan siinä meni taas, kun tulee naapurin lapsille asti suihkuamalla. Ensi yönä varmaan neiti herää " muutaman" kerran lutkuttamaan, kun ei ole maistunut tisu tänään!

Nyt ei irtoa enää yhtään mitään. Pakko mennä suihkuun ja nukkuun...

MiaMik ja Ida 6,5kk

Vierailija
25/29 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos meidänkin puolesta treffiseurasta kaikille! Olipa virkistävää nähdä taas muitakin mammoja. Minäkin mietin että kyllä Kesis olit tosi reippaana ja freesinä jo liikkeellä. Kun mietin itseäni Ainon ollessa pariviikkoinen... Eipä paljon kehdannut julkisilla paikoilla liikkua. :D

Harmi vaan ettei sitten kaikkien kanssa taas ehtinyt juttusille mutta ehkä seuraavalla kerralla?

Olis muuten mukava treffailla useamminkin, pitäiskös pääkaupunkiseutulaistenkin treffailla vaikka kerta kuussa? Ja leffaseuraa myöskin kaipailen, eikös seuraava leffa olekin jo ensi viikolla?

Mies juuri kiikutti eteen häälahjaksi saatua punaviiniä... Namskis. :) Täytyy vaan ensin käydä avustamassa pikkuneitiä nukahtamisessa, tuntuu olevan tänä iltana kiven takana tuo unen saaminen.

Karssuli & Aino 6,5kk

Vierailija
26/29 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leenikselle isot onnittelut!!! Tulihan se pikkuinen sieltä. :)

Vierailija
27/29 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin katsomaan mitä se neiti sängyssään puuhailee ja siellähän se oli jalat kohti kattoa... Heh. Tyylilleen uskollisena Aino oli vähän matkustanut sängyssä eli olikin pää oli kohti jalkopäätä, jalat nostettuna sängyn laidalle. Hassu epeli. :)

Mutta nyt poistun häiriköimästä!

Vierailija
28/29 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kivaa saada taas uus uudenkarhee mama tänne meidän joukkoon! Ja Leenishän kovasti lupaili lähteä heti meidän kans viihteellekin, joten pistäpä Kesis sille viestiä että joko käy tää viikonloppu ;)

Ja me oltais kyllä ton Nakin kanssa innostuttu vakitapaamisistakin! Mainio idea :)

Alkoi tekemään punkkulasillista mieli, kun Karssuli moisesta mainitsi - mies tuolla jo availee pulloa ja lupas tarjoilla tänne sohvalle.

Öitä!

Makkara & uinuva Nakki

Vierailija
29/29 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taasen häiriköimässä...

Mutta siis Jennille vielä " korjauksena" että mulla nimenomaan tuo trikoinen liina (mikä kai huggbugin on?), eli mä en ainakaan sitä saanut liian kireelle...

Leenikselle onnittelut pienestä

Ja pesukarhun Joonalle täältäkin paranemistuulia... *puhaltelee*

Han, hyvin se reissu menee! Ja kannattaa tosiaan mennä ihan Sampon rytmin/fiiliksen mukaan!

Voi, kun kuulosti niin ihanilta teidän treffit! (mäkin oisin tullu mielellään, mutta kun tilillä pyöree nolla, niin ei paljon kiinnosta mihinkään lähtee...)

AA:n Aino on oppinut antamaan suukon, söpöö!

Amy ja Bejbi, laitoin Bejbille meseen osoitteen, saitko? Toivottavasti löydätte perille... Siis maanantaihin!

Mikäs sua Miamik masentaa/väsyttää? Eikaivaan... Ja mun mielikuvitus lähti taas tuhatta seikkailemaan...

Karssulin Ainokin alkanut hassuilemaan, suloista!

Mutta jospa tääkin mamma nyt lähtis rasvaisine hiuksineen kohti sänkyä...

napero-häirikkö taaperoista ja touhutaaperoEetu

muuten pakko vielä kertoa, että me miehen kanssa repeiltiin tänään, kun mies tuli töistä ja kävi suihkussa, niin sillä välin Eetu oli löytänyt miehen bokserit ja tuli eteisessä ne PÄÄSSÄ meitä vastaan kikatellen, meidän oma pieni *niisk*