Syitä, miksi mies haluaa erota, mutta säilyä ystävänä?
Ymmärsin, että ihan oikeasti haluaisi olla ystävä. Minusta tuntuu, että liikaa vaadittu, kun itse häntå vielä rakastan.
Kommentit (43)
Uusi katsottuna, mutta pitää sinua takaporttina jos se suhde kosahtaa alkuunsa
Pehmentää tuolla vaan tuota eroilmoitusta. Ja tietää että jatkossa jos sattumalta törmäätte jossain, voitte käyttäytyä asiallisesti ilman ihmeempää draamaa. Ei se exä aktiivista näkemistä ja ystävyyttä halua.
Fwb-kuvio.
Kun en ole kiinnostunut tuollaisista kuvioista, ystävyyskään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Pehmentää tuolla vaan tuota eroilmoitusta. Ja tietää että jatkossa jos sattumalta törmäätte jossain, voitte käyttäytyä asiallisesti ilman ihmeempää draamaa. Ei se exä aktiivista näkemistä ja ystävyyttä halua.
Se haluaa varap*llun. Se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se varareikä on olla. Naiset oikeasti luulevat, että joku haluaisi olla niiden kanssa pelkkä kaveri. Ei seksiä, ei kaveruutta.
Naisen kanssa voi olla kaveri, kokemusta asiasta aika monen kymmenen vuoden ajalta. Aika surullista jos sinun maailmassasi naisella ainoa arvo on "reikä".
Eksän kanssa en ole vihoissa tapahtuneista huolimatta mutta en myöskään enää ystävä. Eksien kanssa kaveeraamisesta nyksät harvemmin tykkäävät joten se on ihmisille yleensä välitila ennen uutta suhdetta. Poikkeuksiakin on.
M60
Koska olet ystävämatskua, mutta et vaimomatskua. So simple!
Olen elämässäni eronnut muutaman kerran. Kaikkien exieni kanssa olen väleissä. Mielestäni on erittäin kypsymätöntä ja raskasta elämää, jos pitää aina ja iankaikkisesti olla exien kanssa riidoissa.
M43
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos haluttomuuden takia juuri minut jätti ja kroppa ei miellytä. Eli en usko, että edes haluaisi kanssani olla intiimisti.
Olet kiva tyyppi ja nauttii seurastasi, mutta haluaa päästä panemaan pildeä suhteessa.
Mies on kuin yleinen käymälä: kaikki eritteet kelpaa aina kyynelistä oksennukseen ja alapää eritteisiin. Tosimies purematta nielee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tahdo olla riidoissa, pitää sinusta ihmisenä.
Niinhän sinä haluat kuvitella, viaton nainen.
Äijä pitää varareikänä, jos ei onnistukaan uuden kanssa. Äijää ei kiinnosta p*skaakaan millainen olet ihmisenä. Valitettavasti olen tämän kokenut ja olisi saanut jäädä välistä.
Minä taas olen kokenut juuri tuon, mistä kirjoitin.
Ikä alkaa 5:llä, viattomuudesta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa varap*llun. Se on selvä.
Ite haluat.
Tietysti haluaa varmistaa että olet vielä saatavilla. Jos ei seksiä, kuitenkin huomiota. Ehkä myös ilmainen ateria "pitkästä aikaa moi, tulisin käymään, käviskö heti?" jos sinulla on kiva koti hyvällä paikalla "voisin kuule pyörähtää".
Yhdelläkään naisella ei saa olla niin huono itsetunto että suostuu pompoteltavaksi. Jos haluat oikeaa rakkautta, on ensin arvostettava itseä.
Jos olette olleet yhdessä kauan, hän voi kokea sut turvalliseksi ihmiseksi ja ystäväksi. Ei tuollainen katoa vaikka romanttinen rakkaus katoiaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan säilynyt ystävänä eksän kanssa?
Itse tiedän pari tapausta, mutta niissä oli kyllä niin, että molemmilla oli vielä tunteita.
Ainahan niitä tunteita on vielä. Toisella niitä on vähemmän ja jatkaa uuden kanssa, ja toinen menee ihan rikki, uusikin menee pian rikki tuossa touhussa. Ei kannata pysyä "ystävinä", ei tule hyvää jälkeä.
Mä voin olla eksän kanssa ystävä, kunhan olen ensin päässyt hänestä yli. Tuota varten pitää olla erossa jonkun aikaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olette olleet yhdessä kauan, hän voi kokea sut turvalliseksi ihmiseksi ja ystäväksi. Ei tuollainen katoa vaikka romanttinen rakkaus katoiaisi.
Olen samaa mieltä siitä, että jos mies on itse halunut erota ja jatkaa ystävänä, niin silloin voi olla tämä kyseessä.
Jos taas nainen on halunut erota ja mies haluaa pysyä ystävänä, niin hän toivoo varmaan voittavansa naisen itselleen takaisin.
(Ja sama, jos sukupuolet kääntää toisinpäin.)
Olen kaapissa ja tulen pysymään.
Tykkään naisesta äitimielessä ja hyötymielessä.
Tietysti haluaa varmistaa että olet vielä saatavilla. Jos ei seksiä, kuitenkin huomiota. Ehkä myös ilmainen ateria "pitkästä aikaa moi, tulisin käymään, käviskö heti?" jos sinulla on kiva koti hyvällä paikalla "voisin kuule pyörähtää".
Joo.
Tuonko lohikeittoo mukana?
Tuutko muuttoavuksi?
Joo, sit saunotaan ja syödään taas
keittoo.
"Tuletko" lyhyt ja ytimekäs kysymys näytöllä txt-viesti. Uusi tyttis tosin näki sen sun puhelimesta, kainalosi takaa, kun viestin katsoit. Mietteliään näköinen ja sulki puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan säilynyt ystävänä eksän kanssa?
Itse tiedän pari tapausta, mutta niissä oli kyllä niin, että molemmilla oli vielä tunteita.
Ainahan niitä tunteita on vielä. Toisella niitä on vähemmän ja jatkaa uuden kanssa, ja toinen menee ihan rikki, uusikin menee pian rikki tuossa touhussa. Ei kannata pysyä "ystävinä", ei tule hyvää jälkeä.
Mä voin olla eksän kanssa ystävä, kunhan olen ensin päässyt hänestä yli. Tuota varten pitää olla erossa jonkun aikaa kokonaan.
Joskus 20-30 vuotta. Joskus loppuelämä.
voi olla hyvissä väleissä exän kanssa ,jos suhde hiipui ilman draamaa. on kuitenkin hyvä pitää välit melko etäisinä että uusien parisuhteiden muodostaminen onnistuu.usein se uusi suhde sitten vähitellen lopettaa välit ajan puutteen takia.
voi olla hyvät ja haikeat välit ex.n kanssa jos ei mitään pahaa tapahtunut ja suhde loppui nätisti.
mun mielestä on tavoiteltavaa että suhde lopetetaan keskustellen ja kiittäen vuosista.jos on lapsia niin ok välit on myös lasten etu. vaatii henkistä kypsyyttä ja asiallista käytöstä. lasten vanhempaa voi kunniottaa vaikka suhde loppui.
jos on joku pettäjä ,kusettaja ex niin asia toinen juttu,sillon voi olla parasta jyrkkä no contact ero.
Vitut. Se oli surkeeta. 😆