Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin syntyvyydestä jankkaavat ihmiset ymmärtää sen että me kaikki emme vaan halua lapsia?

Vierailija
22.11.2025 |

Jankutetaan aiheesta jatkuvasti ja puhutaan kuinka tukia pitää korottaa mutta ettekö te vaan tajua että me kaikki emme vaan halua lapsia? Syntyvyys on juuri sitä luokkaa kuinka paljon ihmiset haluaa tehdä lapsia, ellei sitten sairaus estä lisääntymästä. 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et halua lapsia?

Vierailija
2/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin ihmettelen. Jostain syystä myös tämän ääneen sanominen on joku kauhistus vielä nykyäänkin. Sitten yritetään aika keksimällä keksiä jotain syitä miksi juuri sinun pitäisi hankkia ainakin yksi. Paitsi yksi ei ole tarpeeksi, koska onhan se surullista jos lapsella ei ole sisaruksia. Sitten kahden jälkeen aletaan kysymään kolmannesta, jne jne 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän tästä jauhat. Ei voisi vähempää kiinnostaa jatkatko sukuasi vai et.

Vierailija
4/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse tajuat, että sen vela aatteen agitointi on haitallista sinullekin?

Vierailija
5/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä jankataan siksi, ettei lopulta viimeisen tarvitse sammuttaa valoja.

Vierailija
6/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa velojen kannattaisi päinvastoin kannustaa muita lapsentekotalkoisiin. Terve syntyvyys olisi heidänkin etunsa,  huolimatta siitä, että itse ovat lapsettomia. Oma etunne olisi sekin ja saisitte silti olla ihan lapsettomia.

Vierailija
7/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pysty saamaan, vaikka ehkä toivoisivatkin. Jotkut saavat, eivätkä kohtele lasta hyvin.

Tulevia sukupolvia kuitenkin jotkut tänne saattavat. Ja jo aikansa täällä olleita saatetaan eteenpäin uuteen elämään.

Vierailija
8/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä halua maksaa veroja.

Vierailija
9/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä jankataan siksi, ettei lopulta viimeisen tarvitse sammuttaa valoja.

Jos tähän maahan halutaan lisää lapsia niin täällä pitäisi pienten ja keskituloisten palkat nousta 50% tai sitten verotus keventyä reilusti. 

Täällä pitäisi myös tehdä joku pariutumista helpottava juttu että ihmiset löytää toisensa ja että ei erota helposti. 

Kaikki ilmasto hörhöily, tasa-arvo ja sukupuoli hörhöily pitäisi myös kieltää Ihmisten pitäisi antaa olla sellaisia kuin ne on ja vapautta pitäisi vaalia.

Jankutuksen sijaan pitäisi tapahtua tekoja.

T:velamies

Vierailija
10/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap et halua lapsia?

HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!

Vierailija
11/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla tahtomatta lapsia. 

Vierailija
12/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on semmoinen pointti että kansakunta kuolee jos ihmiset ei lisäänny. Ei vaadita hirveästi että tämän ymmärtää. Jos syntyvyys laskee kuin lehmän häntä niin asia kiinnostaa kaikkia jotka vähänkään kelaavat muutakin kuin vain omaa persettään.

Vierailija
13/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn eläkeikää. Mielestäni ap:n on tehtävä työllistyviä lapsia, jotta saan eläkkeeni. Itse olen maksanut yli 40 vuoden työurallani edellisen sukupolven eläkkeet ja ap:n koulutuksen. Nyt on ap:n lasten vuoro maksaa minun eläkkeeni. Pulinat pois ja rojut torveen.

HÄHHHÄÄÄ! Tajuatko että tuo sinun mielisairautesi on tuhonnut ainutkertaisen elämäsi? Tajuatko: Tuhonnut! Sinun elämäsi on tuo ripulipaskan osa, muilla on upeita elämiä. HÄHHHÄÄÄ!

Vierailija
14/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on varmasti joillain ihan aidosta huolesta, ettei ihmiset lopu kesken. Mutta pääsääntöisesti kyse on haluttomuudesta hyväksyä itsestä poikkeava elämäntapa. Ei kerta kaikkiaan hyväksytä sitä, että kaikki eivat halua samaa, ajattele samoin ja elä samoin. Lapsettomuudesta jankkaaminen on esimerkki yrityksestä saada muut toimimaan vastoin näiden omaa tahtoa ja tekemään kuten jankkaaja itse haluaa.

Vierailija
15/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyvyys asiahan on se että ihmisten toivottu lapsiluku ei täyty (ja tää on totta tutkimusten mukaan), tän palstan höpinät kannattaa unohtaa

Vierailija
16/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on semmoinen pointti että kansakunta kuolee jos ihmiset ei lisäänny. Ei vaadita hirveästi että tämän ymmärtää. Jos syntyvyys laskee kuin lehmän häntä niin asia kiinnostaa kaikkia jotka vähänkään kelaavat muutakin kuin vain omaa persettään.

Siinä on semmoinen pointti että ihmiskunta kuolee jos maapallo ei kestä. Ei vaadita hirveästi että tämän ymmärtää. Jos kantokyky ylittyy niin asia kiinnostaa kaikkia jotka vähänkään kelaavat muutakin kuin vain omaa persettään.

Vierailija
17/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn eläkeikää. Mielestäni ap:n on tehtävä työllistyviä lapsia, jotta saan eläkkeeni. Itse olen maksanut yli 40 vuoden työurallani edellisen sukupolven eläkkeet ja ap:n koulutuksen. Nyt on ap:n lasten vuoro maksaa minun eläkkeeni. Pulinat pois ja rojut torveen.

Minun sukupolveni joutuu itse säästämään eläkkeensä jos ei kiinnosta roikkua työelämässä vielä 75-80 vuotiaana, ihan vain sen takia koska sinun laiska sukupolvesi teki tästä maailmasta sellaisen mitä se nykyään on. Joten, haista paska.

Vierailija
18/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syntyvyys asiahan on se että ihmisten toivottu lapsiluku ei täyty (ja tää on totta tutkimusten mukaan), tän palstan höpinät kannattaa unohtaa

Miksi ihmisten toivottu lapsiluku ei täyty? Olen itse siinä uskossa että ne tekee lapsia jotka haluaa lapsia ja ne ei tee lapsia jotka ei halua lapsia.

Vierailija
19/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua lapsia, se tarkoittaa, että vihaat itseäsi niin paljon, että et halua enää yhtäkään samanlaista ihmistä maailmaan. Tuollainen itseinho ei ole normaalia, se voi johtua aivopesusta tai jostain muusta.

Vierailija
20/53 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua lapsia, se tarkoittaa, että vihaat itseäsi niin paljon, että et halua enää yhtäkään samanlaista ihmistä maailmaan. Tuollainen itseinho ei ole normaalia, se voi johtua aivopesusta tai jostain muusta.

Tai sitten elämäntavasta, johon lapset eivät sovi, talousvaikeuksista tai siitä, ettei vain voi saada biologisesti lapsia. Tuliko tällaiset asiat mieleen? Muitakin syitä on, mutta tuossa ehkä tärkeimmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä