Kysyin kuulumisia exältä. Ei vastaa mitään
Erostamme on kulunut useampi vuosi, emmekä ole pitäneet yhteyttä. Nyt sitten kysyin kuulumisia ihan ystävälliseen sävyyn muutama päivä sitten, eikä vastausta ole kuulunut. Ei sillä että millään tavalla haikailen tai ikävöin hänen perään, voihan sitä joskus vain kysyä miten menee.
Kommentit (19)
En vastaisi minäkään jos ex ottaisi yhteyttä.
Kiirettä tai ei vaan kiinnosta sun kanssa viestittely.
Näytät harhaisesti kuvittelevan että eksälläsi on jonkinlainen velvollisuus kirjoitella kun sulle sattuu a) sopimaan ja b) eksän olemassaolo mieleen juolahtamaan. Oletko narsku?
mitä ne exän kuulumiset sulle kuuluu?
Jos mun miehelle laitoit viestin, niin minä poistin sen. Ei hän sitä edes nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
En vastaisi minäkään jos ex ottaisi yhteyttä.
Säilytätkö exäsi numeron että tiedät kuka soittaa?
Ex on ex ja syystä. Sä et kiinnosta sitä paskan vertaa.
Miksi ihmeessä vastaisin naiselle joka jätti minut, tuhosi ydinperheemme ja vei turvallisuuden tunteen lapsiltamme ja minulta iäksi.
Jos olet jättäjä, niin enpä ihmettele ettet vastausta saa.
Vastaus on todennäköisesti, ettei häntä kiinnosta. Välien ei tarvitse olla huonot etääntyäkseen, varsinkin jos takana on ero. Hän on todennäköisesti mennyt elämässä eteenpäin ja mikäli on edes huomannut koko viestiä, ei hän selvästikääm jaksa välittää siitä. Anna hänen olla ja jatka itsekin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei tarkoittanut että ihmiset eroaisivat avioliitosta. Vielä pahempi jos ollut avosuhde. Älä tee huorin!
Jos Jumala olisi tarkoittanut ihmiset avioon, seksi ja muu vastaava kanssakäyminen olisi fyysisesti mahdotonta ilman avioliittoa. Avoliitto on sopiva kompromissi ihmisille, jotka haluavat jakaa elämän yhdessä, mutta joita ei suhteen virallistaminen kiinnosta. Uskollisina toisilleen kun elää, niin sitten ei "huorintekoakaan" tapahdu, mitä se sitten edes tarkoittaakin. Uskollisuuteen kumppania kohtaan ei papin aamenta tarvita.
Sitten pitää vaan tyytyä siihen ettei hän vastaa. Eihän siihen ole mitään velvollisuutta ja voihan olla ettei häntä kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei tarkoittanut että ihmiset eroaisivat avioliitosta.
Vielä pahempi jos ollut avosuhde.
Älä tee huorin!
Ihminen ei kestä eroa. Ihminen menee rikki.
Ihmiset eivät ole kertakäyttöhyödykkeitä.
Mihin sinä exän kuulumisia tarvitset? Sitä vartenhan te olette exiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei tarkoittanut että ihmiset eroaisivat avioliitosta.
Vielä pahempi jos ollut avosuhde.
Älä tee huorin!
Ihminen ei kestä eroa. Ihminen menee rikki.
Ihmiset eivät ole kertakäyttöhyödykkeitä.
Joskus suhde ei vain enää toimi ja silloin ero on se vähiten huono ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun miehelle laitoit viestin, niin minä poistin sen. Ei hän sitä edes nähnyt.
Sinun miehesi on soittanut minulle eilen kolme kertaa
Soitan sinulle huomenna
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vastaisin joka jätti
minut, tuhosi ja
vei turvallisuuden tunteen
lapselta ja
minulta
iäksi.
Olet se puuttuva palanen joka ei kuulu hänen palapeliinsä.
Jumala ei tarkoittanut että ihmiset eroaisivat avioliitosta. Vielä pahempi jos ollut avosuhde. Älä tee huorin!