Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön kaveri sai työtajouksen (Palkka 3500€/kk brutto) MUTTA kaveri ei ottanut työtä vastaan koska hän see enemmän tukia kuin mitä palkasta

Vierailija
22.11.2025 |

Kuin mitä palkasta jää käteen!

Tuet on selvästi edelleen liian suuret.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka pakotti mut kirjoittelemaan vauvapalstalle trollauksia. Onneksi saan puoluetoimistolta tikkunekkuja keskiviikkoisin, jos olen ollut ahkera levittämään valheita. 

T. Ap

Vierailija
62/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somaliäiti jolla virallisena yksinhuoltajana (isällä monta vaimoa Suomessa) kahdeksan lasta ja osa ADHD ym diagnooseja, työnteko kannattaa vasta jos bruttotulot yli 6000 euroa

Lapsilisät, elatustuet, vammaistuet ja omaishoidon tuet maksetaan kyllä työssäkäyvillekin, samaten asumistukea voi saada töissä käydessäkin, joten pienempikin palkka riittää korvaamaan ja ylittämään toimeentulotuen osuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ...

Vierailija
64/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-asumalla Helsingissä

-omaamalla lapsia, joille elatus

-saamalla ansiosidonnaista vanhoilla ehdoilla 100%

Ei mikään ihme! Tuohon vielä työmatkakulut jostain 20km ulkopuolelta, jota ei voi harrastaa työmatkapyöräilynä... Samalla menisi mahd. vahtia punalaputettuja tuotteita ja metsästää niitä ennen työläisiä...

Vierailija
65/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta tässä aloituksessa on se, että muka tulisi tuosta vain työtarjouksia 3500e/kk työpaikoista.

Näin on toki käynyt minullekin... unissani.

Vierailija
66/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! Keksi jotain parempaa ei kukaan saa yli 3500 e tukia. 

t.  tukihakemuksia käsitellyt asiantuntija

Vierailija
67/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta lasta sillä on?

Mä sain noin 2200 €/kk palkalla tt-tukea muutaman satkun, kun mulla oli opiskeleva puoliso ja 4 lasta.

Niin avainsana on opiskelu. Silloin joutuu kyllä kituuttamaan ja elämään opintotuella, eikä ketään kiinnosta. Kun yrität pyrkiä parempaan niin valtio rankaisee. Miten tällaisella ajattelulla rakennettu maa voisi pysyä pystyssä?

Vierailija
68/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta lasta sillä on?

Mä sain noin 2200 €/kk palkalla tt-tukea muutaman satkun, kun mulla oli opiskeleva puoliso ja 4 lasta.

Mahtavaa nähdä, että joku hakee toimeentulotuesta sen muutaman satkun, johon on oikeutettu. Moni vain ulisee rahan riittämättömyyttä eikä edes viitsi selvittää, saisiko toimeentulotukea. 

Vierailija
69/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somaliäiti jolla virallisena yksinhuoltajana (isällä monta vaimoa Suomessa) kahdeksan lasta ja osa ADHD ym diagnooseja, työnteko kannattaa vasta jos bruttotulot yli 6000 euroa

Ainakin jossain vaiheessa oli niin, että vammaistukea ei huomioitu toimeentulotuen laskelmassa tulona ollenkaan. 

Vierailija
70/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööööööh työtön kaveri öööööööööh 

Vierailija
71/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilinpaskanvitut, ap! Surkea provo, jonka varjolla pääsee haukkumaan työttömiä... 

Vierailija
72/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka pakotti mut kirjoittelemaan vauvapalstalle trollauksia. Onneksi saan puoluetoimistolta tikkunekkuja keskiviikkoisin, jos olen ollut ahkera levittämään valheita. 

T. Ap

Heikko provo! Piiskaa saat, etkä mitään tikkunekkuja! Mene töihin siitä!

Nimimerkki Riikka 

Vierailija
73/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Olisipa muitakin, joille tarjotaan noin hyväpalkkaista työtä.

Tarina ei pidä paikkaansa, sillä esimerkiksi vammaistuet, lapsilisät ja elatustuet ovat samat, vaikka olisi kymppitonnin kuukausipalkka.

Vierailija
74/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin kaverille tapahtui ihan samalla, senkin palkkatarjous oli 4500 euroa mutta sai ihan oikeesti siis oikeesti tukia enemmän vaikka asui yksin

T. Riikan kaverin kaveri

Vierailija
75/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaveri on entinen kansanedustaja ja saa sopeutumisrahaa. Ainoa mistä saa noin paljon.

Vierailija
76/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan provo, ihan perheestä

Mutta kertoisiko joku, voiko saada ns. oikeaan työhön työtarjousta. Olen viitä vailla eläkkeellä ja olen saanu 2 työtarjousta. Toinen oli amatiin, jota en osaa, kauas, maksimietäisyydelle kodistani, vajailla työtunneilla ja surkealla palkalla.

Toinen oli paikallisen työyhdistyksen pajan kauppaan seisomaan ja imuroimaan  sohvia. 25 tuntia viikko ja alipalkkahintaan.

Vierailija
77/77 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääkö tämä kaveri sinun pääsi sisällä? Enkä tarkoita näitä työttömiä jotka rent free sun päässäs

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän