Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön kaveri sai työtajouksen (Palkka 3500€/kk brutto) MUTTA kaveri ei ottanut työtä vastaan koska hän see enemmän tukia kuin mitä palkasta

Vierailija
22.11.2025 |

Kuin mitä palkasta jää käteen!

Tuet on selvästi edelleen liian suuret.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/100. Et sinä Eemi ole edes ollut ikinä töissä, kun saat vielä yh-äidiltäsi viikkorahaa nikotiinipusseja varten.

Vierailija
22/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuokralainen Kela maksaa vuokran 500€ itselle jää 300€. 

Sossu ilmeisesti maksaa lämmityksen 200€/kk. 

Toimeentulotuki 600€?

Tuetut lomat vuosittain on 6 lapsen yh.

Selitti joskus että ei kannata mennä töihin vielä 10vuoteen. Tienaisi noin 3000€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖPÖ HÖPÖ, ei varmasti saa enempää tukia! 8000€ palkasta saa noin 3000€ tukia (työttömyys korvausta) ja senkin vain ekan kk:n ajan, jonka jälkeen alkaa tippumaan niin että 400pv:n kohdalla tuki on 2200€.

Voitte käydä testaamassa vaikka YTK:n sivuilta. Jos saa muita tukia, niin saisi ne myös työssä käydessään.

Joten porvoosta on tämä aloitus!

T: Juuri työttömäksi jäänyt.

Vierailija
24/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas sama jankutus.

Vierailija
25/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas?!

Vierailija
26/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta lasta sillä on?

Mä sain noin 2200 €/kk palkalla tt-tukea muutaman satkun, kun mulla oli opiskeleva puoliso ja 4 lasta.

2 lapsen yh äiti ja asuu Helsingissä, pelkästään heidän vuokra on 1500€/kk ja Kela maksaa kaiken

ap

Älä suolla paskaa.

Vierailija
27/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, menehän vaikka lenkille keksimään parempi provo tämän saman jankutuksen tilalle.

Vierailija
28/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan palkkaa 9754€/kk ja verovähennyksiä 100%. 

Sen päälle sossu antaa kokkelirahaa ja maksaa siivojan käymään 2 kertaa viikossa.

Lisäksi olen niin hyvä yhteiskunnan selkäranka, että minulla on vaaleissa 2 äänioikeutta.

Vierailija
29/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin serkun kaiman veljen kaima on kokoomuslainen ja se on kannibaali saatananpalvoja.

Vierailija
30/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta kaverisi voisi saada enemmän tukia, niin hän luultavammin on ennen työttömäksi jäämistään saanut huomattavan suurta palkkaa.- Suurempaa palkkaa kuin varovaisesti arvioiden kahdeksan kymmenestä työttömästä. Ja hän saa nyt huomattavan suurta ansiosidonnaista työttömyysetuutta.

Ja luultavasti  hän mahd.uskoo työllistyvänsä pian vaikka hetken viettäisikin elämää ilman palkkatyösuhdetta.

Tällainen mahdollisuus on vain hyvin pienen joukon mahdollisuus, eikä sen perusteella kannata tehdä yleistyksiä siihen miten työttömyystukia tai muita tulonsiirtoja tulisi alentaa. 

On tylsää  että työttömät nähdään yhtenäisenä joukkona, vaikka heitäkin on hyvin erilaisia kuten työ ja virkasuhteessa eläviä ja oleviakin.

Uskovainen mies 

Vierailija
31/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan trolli

Vierailija
32/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo, keksi parempi!

En ilmaiseksi.

Vierailija
33/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle taas nassutellut Riksun ja Peten kanssa laatuliköörejä!

Viuhuko ruoska?

Vierailija
34/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ollut iso palkka, niin voi saada ansiosidonnaista aikansa enemmän kuin tuon palkan. Siksihän monet ennen työllistyi kun ansiosidonnainen loppui.

Se ansiosidonnainenkin loppuu aikanaan, eli ehdottomasti kannattaa ottaa tarjous vastaan, ettei sitten jää ilman, kun se ansiosidonnainen loppuu. Ei niitä työtarjouksia varmaan kenellekään liikaa tule.

Vierailija
35/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla oikeesti oo kavereita. 

Vierailija
36/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain työttömyyspäivärahaa käteen jotain 620 euroa, veroprosentti oli 20%. Mitään muuta tukea en saanut, koska mieheni kävi palkkatöissä, 2 lasta elätettävänä. 

Opiskelin uuden alan ja sain vakitöitä heti. 

AP on pelkkä provo. 

Vierailija
37/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta lasta sillä on?

Mä sain noin 2200 €/kk palkalla tt-tukea muutaman satkun, kun mulla oli opiskeleva puoliso ja 4 lasta.

2 lapsen yh äiti ja asuu Helsingissä, pelkästään heidän vuokra on 1500€/kk ja Kela maksaa kaiken

ap

Kela ei maksa noin suurta vuokraa edes 4 hengelle pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
38/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

P U P P I S 

Vierailija
39/39 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä oikeiso"koviksilla" oikein toimi tuo nettikiusaaminen, ei ole mielikuvitusta vaikka kiusaajan luonnevikaisuus löytyykin.

Kauhean latteita ja tyhmänoloisia ovat yrityksenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä