Keitä ovat "kerran viikossa suihkuun" -ihmiset?
Kommentit (923)
Vanhukset todennäköisesti. Koska ikäihmisen iho ei tuota enää hikeä ja talia, kuten nuorempana, joten liiallinen pesu voi vaurioitaa ihoa.
Olin kerran matkoilla Aasiassa kaksi kuukautta. En käynyt pesulla kertaakaan
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran matkoilla Aasiassa kaksi kuukautta. En käynyt pesulla kertaakaan
Nyt keskustellaan arkipeseytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä haistaa jos joku ei käy päivittäin suihkussa.
Kotonaan jokainen saa olla miten haluaa mutta käykää nyt hyvät ihmiset pesulla ennen kuin lähdette ihmisten ilmoille, se on perus huomaavaisuutta muita kohtaan.
Ällöttää bussissa, kaupassa ja muissa julkisissa tiloissa kun osa ihmisistä haisee suoraan sanottuna järkyttävälle
Maksatko mun vesimaksut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat varmastikin sellaisia ihmisiä, joilla on todella vaikea elämä. Mieti vaikka kodittomia, empatiakyvyttömät ihmiset ovat vain huolissaan siitä, että he saattavat haista. Ihmiset ansaitsevat hyväksyntää ja rakkautta, eikä tuomitsemista.
Aloitus tuskin koskee kodittomia tai niitä jotka viisastelevat että siksi koska käyvät saunassa ja padassa lämpiää vesi ym vaan heitä joilla kotona suihku on ja mahdollisuus sitä päivittäin käyttää.
No jos ei kykene useammin kuin kerran viikossa käymään suihkussa, niin on varmasti mielenterveysongelmainen, eikä heitä tule halveksua. Tuomitseminen vain pahentaa heidän oloaan ja tarvetta paeta tätä maailmaa päihteiden pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat varmastikin sellaisia ihmisiä, joilla on todella vaikea elämä. Mieti vaikka kodittomia, empatiakyvyttömät ihmiset ovat vain huolissaan siitä, että he saattavat haista. Ihmiset ansaitsevat hyväksyntää ja rakkautta, eikä tuomitsemista.
Aloitus tuskin koskee kodittomia tai niitä jotka viisastelevat että siksi koska käyvät saunassa ja padassa lämpiää vesi ym vaan heitä joilla kotona suihku on ja mahdollisuus sitä päivittäin käyttää.
No jos ei kykene useammin kuin kerran viikossa käymään suihkussa, niin on varmasti mielenterveysongelmainen, eikä heitä tule halveksua. Tuomitseminen vain pahentaa heidän oloaan ja tarvetta paeta tätä maailmaa päihteiden pariin.
Entäs me jotka tehdään se omasta valinnasta? Ei mulla ole kuin autistmi mut säästän rahaa eläkkeelle pääsyyn. Milli olis tavote ja joka sentti ratkasee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs me jotka tehdään se
Tommoset nepsyviat on ihan yhtälailla niputettavissa mt-kategoriaan t eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotonaan jokainen saa olla miten haluaa mutta käykää nyt hyvät ihmiset pesulla ennen kuin lähdette ihmisten ilmoille, se on perus huomaavaisuutta muita kohtaan.
Ällöttää bussissa, kaupassa ja muissa julkisissa tiloissa kun osa ihmisistä haisee suoraan sanottuna järkyttävälle
Maksatko mun vesimaksut?
Hehheh. Jos ei ämpärilliseen vettä ole varaa päivässä, jossain on vikaa.
Mulla loppuu puhtaat alushousut sun muut vaatteet jos joka aamu ja joka ilta otan suihkun (aamulla että yöhiki lähtee,illalla että päivähiki lähtee) Lisäksi shampoo,suihkugeeli ym on tuollaisella lutraamisella aina loppu. Ja vesimaksu pilvissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatko mun vesimaksut?
Vesimaksut on normaaleja asumisen ja elämisen kuluja. Tuskinpa olet luopunut asunnosta tai sähköstäkään sen takia, että ne maksavat. Tai lopettanut syömistä, koska kukaan muu ei maksa ruokalaskua.
Mun mies nykyään, hyi hitto. Nö ehkä 2x/vko mutta silti. Ja ei ole mitään syytä, yleensä ei vaan jaksa. Työelämässä on ihan johtavassa asemassa.
Eipä meillä pahemmin mitään fyysistä tapahdu, kun ällöttäisi liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatko mun vesimaksut?
Hehheh. Jos ei ämpärilliseen vettä ole varaa päivässä, jossain on vikaa.
Kuka sano ettei varaa? Pitää säästää pahan päivän varalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatko mun vesimaksut?
Vesimaksut on normaaleja asumisen ja elämisen kuluja. Tuskinpa olet luopunut asunnosta tai sähköstäkään sen takia, että ne maksavat. Tai lopettanut syömistä, koska kukaan muu ei maksa ruokalaskua.
Pörssisähkö, katon halvimmat tunnit ja teen kaiken halvimman tunnin aikana. Muutoin sähköt on minimissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyll psykoosi yms sairauksiin voi nepsyjä verrata
Vierailija kirjoitti:
Mun mies nykyään, hyi hitto. Nö ehkä 2x/vko mutta silti. Ja ei ole mitään syytä, yleensä ei vaan jaksa. Työelämässä on ihan johtavassa asemassa.
Eipä meillä pahemmin mitään fyysistä tapahdu, kun ällöttäisi liikaa
Onhan tuossa syy: ei ole energiaa, ei jaksa.
Noudattavat oman keskussairaalan hygieniaohjeita, lìkuntarajoite, iho kuiva
Pesulappupesu ja suihku kerran viikossa
Viileällä vedellä voi peseytyä paljon halvemmalla ja kun ainakin välttää pidempiä suihkuja. Iho kiittää myös. Pesemätön iho sekä vaatteet haisee hilseenä ja muuna vanhemmillakin ihmisillä.
Ei ole normaalia kulkea likaisena maassa, jossa vedenpuute ei ole mikään oikea ongelma. Halpa tapa pitää omasta terveydestä ja muiden hyvinvoinnista huolta.
Ihminen alkaa iän myötä haista vanhalle, mihin puhtaus auttaa. Iho-ongelmat pahenee liasta. Päivittäinen vedellä peseminen on ensimäinen asia rikkinäiselle iholle, ettei mene pahemmaksi.
Yäk mitä kirjoituksia peseytymättömyydestä!