Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat "kerran viikossa suihkuun" -ihmiset?

Vierailija
22.11.2025 |

Oletteko työelämässä?

Kommentit (923)

Vierailija
281/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persekainalotali-Ihantala -kerhohan se täällä kokoontuu.

Kyllä, juuri te, joiden vuoksi tämän tästä pidättelen oksennusta paikallisjunassa, bussissa ja ratikassa.

Vierailija
282/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa riittää. Töissä olen asiakaspalvelijana ja parisuhteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peseydytkö ennen seksiä?Mahtaa paikat haista!🤢

Vierailija
284/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin asiakaspalvelijoiden pitäisi huolehtia hygieniasta!

Vierailija
285/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta ketju täynnä mitä ihmeellisempiä tekosyitä huonolle hygienialle. Luonnonvarojen tuhlausta, ei aikaa, töissä likaantuu uudelleen(!?), miljardit ihmisetkään ei käy(!!!), ihotautilääkäri, on kylmä, on kuiva iho, ei huvita. 

Ja me asutaan maassa jossa on yllinkyllin maailman puhtainta vettä kaikkien saatavilla edulliseen hintaan. Meidänhän pitäisi olla se maailman puhtain ja hygieenisin kansa. 

Vierailija
286/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko atooppinen iho? Mulla on ja suihkun jälkeen kutittaa niin pirusti viikon verran. 

Vierailija
287/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudun: silppuduunari likaisessa työympäristössä. Ei mitään järkeä käydä suihkussa useammin kuin kerran viikossa, kun samat kakat on iholla joka tapauksessa heti huomenna. Naama-, kainalo- ja alapesu tilanteen mukaan, mutta suihku 1 kerta per viikko (kuumaa vettä ei tule, eli kylmällä).

Mitä mä just luin? Siis oletko sä niissä samoissa työlioissa koko työviikon? 

No totta hitossa olen, ja aika moni työkaveri sanoo samaa. Ei vaan ole järkeä suihkussa rampata.

Vierailija
288/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yllättynyt, että noin monet peseytyy niin harvoin. Olen luullut, että normaalit ihmiset pitävät itsestään selvänä, että päivittäin peseydytään.Nämä ovat varmaan samoja tyyppejä, jotka vaihtavat lakanatkin parin kuukauden välein.😅

Vierailija
289/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudun: silppuduunari likaisessa työympäristössä. Ei mitään järkeä käydä suihkussa useammin kuin kerran viikossa, kun samat kakat on iholla joka tapauksessa heti huomenna. Naama-, kainalo- ja alapesu tilanteen mukaan, mutta suihku 1 kerta per viikko (kuumaa vettä ei tule, eli kylmällä).

Päinvastoin, jos käyt suihkussa niin ne samat kakat ei ole sun iholla huomenna. Jos et käy suihkussa niin sulla on ne edelliset kakat ja vielä enemmän kakkaa. Jos käyt vain kerran viikossa niin sulla on 7-kertainen määrä sitä kakkaa iholla verrattuna suihkussa päivittäiseen käymiseen. Ja miksi kukaan haluaisi viedä niitä päivän kakkoja mukanaan kotiin ja sänkyyn . vaikka seuraavana päivänä tulisikin lisää. 

Vierailija
290/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te nyt sentään edes intiimipaikat ja persukset ja kainalot pesette päivittäin?🙄Pesettekö edes käsiä vessassa käynnin jälkeen?

Vierailija
291/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta ketju täynnä mitä ihmeellisempiä tekosyitä huonolle hygienialle. Luonnonvarojen tuhlausta, ei aikaa, töissä likaantuu uudelleen(!?), miljardit ihmisetkään ei käy(!!!), ihotautilääkäri, on kylmä, on kuiva iho, ei huvita. 

Ja me asutaan maassa jossa on yllinkyllin maailman puhtainta vettä kaikkien saatavilla edulliseen hintaan. Meidänhän pitäisi olla se maailman puhtain ja hygieenisin kansa. 

Amen tälle kommentille. Ei pysty käsittämään ja on todella outoja syitä löydetty. Ihan sanoisin laiskuutta suuri osa, mutta että ihan tarkoituksella ollaan peseytymättä menee yli ymmärryksen.

Vierailija
292/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, jos käyt suihkussa niin ne samat kakat ei ole sun iholla huomenna. Jos et käy suihkussa niin sulla on ne edelliset kakat ja vielä enemmän kakkaa. Jos käyt vain kerran viikossa niin sulla on 7-kertainen määrä sitä kakkaa iholla verrattuna suihkussa päivittäiseen käymiseen. Ja miksi kukaan haluaisi viedä niitä päivän kakkoja mukanaan kotiin ja sänkyyn . vaikka seuraavana päivänä tulisikin lisää. 

No se on vaan kakkaa. Täytyy myöntää, että sen työviikon jälkeisen suihkun jälkeen on hetken hieman freesimpi olo, kunnes taas heti saa iholleen lisää kakkaa.

Vierailija
293/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parisuhteessa ja töissä olevat ihmiset voivat peseytyä noin harvoin! En ymmärrä...

Vierailija
294/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peseydytkö ennen seksiä?Mahtaa paikat haista!🤢

Pitäskö? En. Kerran viikos riittää. Tyttöystävä käy joka päivä tosin. 

Vierailija
295/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teet asiakaspalvelua etänä tai että sinun ja asiakasparan välissä on edes pleksi...

Vierailija
296/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin asiakaspalvelijoiden pitäisi huolehtia hygieniasta!

Lasin takaa palvelen Kelassa. 

Vierailija
297/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te nyt sentään edes intiimipaikat ja persukset ja kainalot pesette päivittäin?🙄Pesettekö edes käsiä vessassa käynnin jälkeen?

Käsienpesu on eri asia ja perse. En pese muita kuin kerran viikossa

Vierailija
298/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia kakkiaisia sitä keskuudessamme liikkuu! Hyhhyh!🤢

Vierailija
299/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teet asiakaspalvelua etänä tai että sinun ja asiakasparan välissä on edes pleksi...

Asiakkaat ne vasta haiseekin Kelassa

Vierailija
300/923 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naaman pesen joka ilta. Suihkussa 2 kertaa viikossa. Ja sekin sellainen pikasuihku. Ei ole pitkiä hiuksia. Vesi(kin) maksaa. Kesäisin en käy suihkussa ollenkaan. Harrastan kuntouintia järvessä. Tunnin kun ui, niin kyllä siinä ajassa peseytyy kaikki paikat . lol

Hyh hyh 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä