Olen kyllästynyt naisiin jotka tekevät lyhennettyä työaikaa..
Ja jaksavat aina muistuttaa minulle, kahta työtä taloudellisen tilanteen takia tekevälle yh:lle, että eivät he jaksaisi ja lopeta sinäkin kun elämä menee pilalle ja että heille vapaa on tärkeämpää jne.
Heitä yhdistää hyvätuloinen mies.
Miten tuo voivottelu auttaa minun tilanteessa, kun laskut ja vuokra erääntyy ja ruokaa pitää saada ja kaikki kuitenkin omalla vastuulla.
Onko vaikea asettua toisen asemaan?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Suomen terveydenhuolto tulee olemaan suurissa ongelmissa näiden osa-aikaisten naislääkäreiden vuoksi. Heidän laiskuutensa seurauksena menetetään ihmishenkiä.
Tänä keväänä ulos tulleen tutkimuksen mukaan osa-aikaisten lääkärien kokonaistyöaika viikossa on keskimäärin 34,7 tuntia.
Kokoaikaisen työ- tai virkasuhteessa olevan lääkärin keskimääräinen kokonaistyöaika viikossa on 46 tuntia, josta päätoimessa käytettiin 44,3 tuntia.
Turha mutuilla puuta heinää, kun tosiasiassa suurin osa lääkäreistä tekee todella paljon työtunteja julkisella puolella niin sanotusti rakkaudesta lajiin.
Eikös yh voi saada aika hyviä tukiakin? Siis ihan jonkun toisen ihmisen palkan verran?
Kurjuudella kilpailijat ja muiden kritisoijat ne vasta rasittavia ovat. Anna muiden elää omaa elämänsä ja elä sinä omaasi. Kukin tyylillään.
Ota mies joka tekee lyhennettyä työaikaa? Mä teen. Paljon helpompaa esim. kuskata lapsia pöikkyyn ja takasin. Tosin mukana on toinen pienituloinen eli vaimo joka tekee 100% koska haluaa sitä tehdä.
Ja jos tekee 80% tai alle niin jonkun ikäisistä muksuista kela maksaa jotain suojelurahaa jolloin pienituloisella ei ole suurta eroa täyteen palkkaan koska veroprosentti, päiväkotimaksut jne putooo myös. En niin lyhkäistä tee niin en ole tutustunut aiheeseen tarkemmin.
T:m 45
Omaa ansiotani? Häh?