Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt naisiin jotka tekevät lyhennettyä työaikaa..

Vierailija
22.11.2025 |

Ja jaksavat aina muistuttaa minulle, kahta työtä taloudellisen tilanteen takia tekevälle yh:lle, että eivät he jaksaisi ja lopeta sinäkin kun elämä menee pilalle ja että heille vapaa on tärkeämpää jne. 

Heitä yhdistää hyvätuloinen mies. 

Miten tuo voivottelu auttaa minun tilanteessa, kun laskut ja vuokra erääntyy ja ruokaa pitää saada ja kaikki kuitenkin omalla vastuulla. 

Onko vaikea asettua toisen asemaan? 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Erikoista, että täytyy sinulle sitä mainostaa, mutta kyllä elämänlaatu helpottuu huomattavasti lyhennetyllä työajalla. Toki minä teen vuorotöitä, joten saan lisien avulla palkkaa saman kuin 100 % päivätyötä tekevä.

Vierailija
2/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse en pidä kaveripiirissäni typeryksiä niin ei ole tuollaisia murheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerro heille faktat pöytään sinun tilanteestasi! Ehkä ovat sitten hiljaa.

Vierailija
4/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Erikoista, että täytyy sinulle sitä mainostaa, mutta kyllä elämänlaatu helpottuu huomattavasti lyhennetyllä työajalla. Toki minä teen vuorotöitä, joten saan lisien avulla palkkaa saman kuin 100 % päivätyötä tekevä.

Jos lisät ei ole mahdollisia vaan palkka laskee niin elämänlaatu ei kyllä pelkällä vapaalla helpotu jos raha ei riitä. 

Vierailija
5/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse en pidä kaveripiirissäni typeryksiä niin ei ole tuollaisia murheita.

Tämä.

Vierailija
6/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, sote. 75% työajalla 100% palkka. En mä kyllä sitä kenellekään kerro etteivät ryhdy samaan, gatekeeppaan mieluummin.

Vierailija
7/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joillekin jopa mahdotonta asettua toisen asemaan, mutta sun kannattaa keskittyä sellaisiin tuttavuuksiin joilla on jotain rakentavaa sanottavaa. Voi myös olla että se niiden mies on niin raskas ihminen ja kumppani että ovatkin itseasiassa sen parisuhteen takia niin loppu.

Vierailija
8/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kerro heille faktat pöytään sinun tilanteestasi! Ehkä ovat sitten hiljaa.

Miksi ap:n tarvitsee kertoa taludellinen tilanteensa jollekkin? Sanoo vaan, että "turpa kiinni kun et mistään mitään tiedä".

Vierailija
9/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Etkö muuta sanaa osaa?

Vierailija
10/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, sote. 75% työajalla 100% palkka. En mä kyllä sitä kenellekään kerro etteivät ryhdy samaan, gatekeeppaan mieluummin.

Vaatii se silti paljon niitä vuoroja, joita päivätyötä tekevä ei halua tehdä.

Vierailija
11/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen terveydenhuolto tulee olemaan suurissa ongelmissa näiden osa-aikaisten naislääkäreiden vuoksi. Heidän laiskuutensa seurauksena menetetään ihmishenkiä.

Vierailija
12/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii se silti paljon niitä vuoroja, joita päivätyötä tekevä ei halua tehdä.

Elämä on valintoja. Päivätyötä tekevä on valinnut päivätyöalan, ei tätä.

Vierailija
13/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen terveydenhuolto tulee olemaan suurissa ongelmissa näiden osa-aikaisten naislääkäreiden vuoksi. Heidän laiskuutensa seurauksena menetetään ihmishenkiä.

Laiskuus? Moni tekee tätä senkin takia, että on pieniä lapsia. 

Vierailija
14/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee lyhennettyä työaikaa. Tosin nyt se siltä tuntuu,kun lomat täytyy pitää pois ja ripottelin niitä tähän loppuvuoteen. Nyt olin kolme päivää vapaalla,menen nyt kahdeksi päiväksi töihin ja sit on neljä vapaata. Sit taas kolme työpäivää ja viis vapaata. Tässä on hyvä aika ostella netistä joululahjoja.

Vierailija
15/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. Osa-aikaiset saavat myös vastaavasti vähemmän palkkaa joten siitä näkökulmasta voisi sanoa että ovat sotelle jopa hyväksi vähentämällä palkkakuluja.

Vierailija
16/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit valinnut miehen järjellä etkä alapäälläsi, hittoako nyt sitten itkeät yh saasta.

Ainoa saasta tässä ketjussa olet sinä. Ryömi takaisin sinne osastolle mistä tulitkin.

Vierailija
17/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös mieslääkärit tekee osa-aikaista. Palkka on niin hyvä, että puolikkaalla työajalla jo pärjää lääkäri loistavasti. Nuoret lääkärit oikein hehkuttaa, että voi matkustella ja harrastaa puolet kuukaudesta.

Vierailija
18/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse hanki hyvätuloista puolisoa, esim DI?

Vierailija
19/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tollouteni, mutta mitä on gatekeeppaaminen?

Vierailija
20/35 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen pelkästään keikkaa. Ei kiinnosta kokopäivätyö enää. Olen taloudellisesti riippumaton. Tv. Rouva 54v. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi