Miksi naisen seksuaalinen kiinnostus katoaa, kun mies on passiivinen?
Passiivisella tarkoitan että ei tee päätöksiä tai aloitteita, ei ota ohjia omiin käsiinsä. Istuu omassa elämässään ns. takapenkillä eikä aja sitä autoa itse.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Mulla seksuaalinen kiinnostus ainakin nousee, jos mies on passiivinen. Olen heikkona ujoihin, introvertteihin miehiin. Vaatimattomuus miehessä kiihottaa. Aina ollut näin.
Ujoa miestä on ihana rohkaista, kuunnella ja kannustaa. Ujo mies on usein tosi kiihkeä sängyssä. On vaivannäön arvoista selvittää, mitä sieltä hillityn pinnan alta oikein löytyykään.
Minäkin pidän ujoista miehistä. Valitettavasti vaan usein se passiivisuus ei katoa mihinkään. Tylsää seksiä tarjolla vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla seksuaalinen kiinnostus ainakin nousee, jos mies on passiivinen. Olen heikkona ujoihin, introvertteihin miehiin. Vaatimattomuus miehessä kiihottaa. Aina ollut näin.
Ujoa miestä on ihana rohkaista, kuunnella ja kannustaa. Ujo mies on usein tosi kiihkeä sängyssä. On vaivannäön arvoista selvittää, mitä sieltä hillityn pinnan alta oikein löytyykään.
Ei ujous ja passiivisuus ole sama asia. Jos se on kiihkeä niin ei ole passiivinen?
Katso luontoa.
Mies on mies. Nainen on nainen.
Se tietty kiva peli eli marssijärjestys on erotiikkaa ja teerenpeliä.
Mies viettelee ja mouruaa naista.
Nainen syttyy siitä, että on haluttu.
Itse ainakin tarvitsen yhtälailla naisen joka ohjaa yhdessä asioita.. ei ole mitään epäseksikkäämpää kuin nainen joka ei tee ikinä mitään aloitteita 🤮
Valitettavasti deittiapeissa naiset kuvittelevat yhä olevansa parempia kuin miehet ja ovat epäkohteliaita, tylyjä, ylimielisiä, eikä heiltä löydy minkään näköistä käsitystä millaisia miehet tosiasiassa ovat tai mitä he haluavat, enkä usko että heitä edes kiinnostaa koko asia sillä huomio on heille tärkeintä ja se että heidän vajaat näkemykset miehistä tulevat ilmi
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin tarvitsen yhtälailla naisen joka ohjaa yhdessä asioita.. ei ole mitään epäseksikkäämpää kuin nainen joka ei tee ikinä mitään aloitteita 🤮
Valitettavasti deittiapeissa naiset kuvittelevat yhä olevansa parempia kuin miehet ja ovat epäkohteliaita, tylyjä, ylimielisiä, eikä heiltä löydy minkään näköistä käsitystä millaisia miehet tosiasiassa ovat tai mitä he haluavat, enkä usko että heitä edes kiinnostaa koko asia sillä huomio on heille tärkeintä ja se että heidän vajaat näkemykset miehistä tulevat ilmi
Jos laitat sanan 'nainen' tilalle mies, niin ymmärrät miltä naisista tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva ihminen elää elämäänsä, tai on edes kiinnostunut miellyttämään toisia - kaikkein vähiten seksuaalisesti. Ei minua myöskään kiinnosta mitä ihmiset todellisuudessa ovat, kaikkein vähiten millaista on heidän seksuaalisuutensa.
Oikeassa elämässä parisuhteessa molempien pitää osoittaa kiinnostusta toiseen. Kummankaan ei tarvitse olla pomo, mutta kumpikaan ei saa olla täysin passiivinen.
Ja seksiin liittyen. Ei nainen halua seksiä miehen kanssa, joka ei halua naista. Se on ihan vain fyysinen fakta. Nainen ei halua miehen ruumista itsessään, vaan nimenomaan sitä miehen toimintaa naista kohtaan, ja halua naista kohtaan. Siksi miehen täytyy pystyä osoittamaan kiinnostusta. Harva nainen haluaa varsinaista dominointia kuitenkaan. Mutta nainen itse ei halua olla yksin aktiivinen.
Onko sitten romanttisella hetkelläkin passiivinen? Se ei välttämättä houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten romanttisella hetkelläkin passiivinen? Se ei välttämättä houkuttele.
Ketä kiinnostaa houkuttelevuus? Seksissä kiinnostaa lähinnä oma nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten se pitää tehdä yksin. Jos siihen haluaa naisen kaveriksi, pitää kiinnostua myös naisen tarpeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuo ei ole houkutteleva asenne ollenkaan. Ei jatkoon.
Naiset eivät ole kiinnostuneita seksuaalisesti lapsista.
Passiivinen mies alkaa käyttäytymisellään muistuttamaan lasta. Samalla tavalla seksuaalinen kiinnostus katoaa, jos mies esimerkiksi pakottaa aina naisen siivoamaan, pyykkäämään, laittamaan kotiruuat, hoitamaan kaikki sosiaaliset ynnämuut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko itseäsi passiivinen nynny nainen?
Älä älä älä sulla on hyvä tarkoitus, mutta nyt väärästä narusta veto.
Mies lähtökohtaisesti haluaa mieluummin pssiivisen, kuin johtavan naisen. Koska johtaminen on maskuliinista ja vain hyvin harvoilla miehillä kumppanin maskuliinisuus nostaa kullin seisokkiin. Enemmän se on juuri siis toisin päin. Nynny ja hissukka näyti nainen todellakin kiinnostaa valtaosaa miehistä. Moni antaisi vaikka amputoida vasemman kätensä siitä ..
Tämä olisi muuten ihan järkevä vastaus, mutta miksi sitten suurin osa parisuhteista toimii niin, että nainen on juuri se johtajatyyppi?
Koska valtaosalle naisen saaminen on hankalaa niin pillunhimon takia alistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten se pitää tehdä yksin. Jos siihen haluaa naisen kaveriksi, pitää kiinnostua myös naisen tarpeista.
Naisten mielestä miehen pitää tyydyttää sekä itsensä että nainen. Pelkkä yhdyntä on masturbointia naisen keholla. Tuon masturboinnin lisäksi miehen pitää tyydyttää nainen jollain muulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko itseäsi passiivinen nynny nainen?
Älä älä älä sulla on hyvä tarkoitus, mutta nyt väärästä narusta veto.
Mies lähtökohtaisesti haluaa mieluummin pssiivisen, kuin johtavan naisen. Koska johtaminen on maskuliinista ja vain hyvin harvoilla miehillä kumppanin maskuliinisuus nostaa kullin seisokkiin. Enemmän se on juuri siis toisin päin. Nynny ja hissukka näyti nainen todellakin kiinnostaa valtaosaa miehistä. Moni antaisi vaikka amputoida vasemman kätensä siitä ..
Tämä olisi muuten ihan järkevä vastaus, mutta miksi sitten suurin osa parisuhteista toimii niin, että nainen on juuri se johtajatyyppi?
Koska valtaosalle naisen saaminen on hankalaa niin pillunhimon takia alistuvat.
Eli miehet alistuvat mielummin? Kuulostaa aika passiiviselta. Kaipa se on niin, että miehet ovat passiivisia ja haluavat aktiivisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten syttyminen on enemmän psykologista kuin fyysistä. Jos joutuu kaiken tekemään itse niin ei siinä enää ole halua panna. Harva nainen syttyy siitä, että kuiskaa korvaan "nyt pannaan" ja napataan tissistä kiinni.
Se on juuri näin. Mies joka tekee lähinnä töitä ei ole naiselle kiinnostava.
Kun nainen saa hoitaa salaojaremontin itse, ja mies tyytyy lähinnä arvostelemaan, seksin todennäköisyys on pyöreä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä parisuhteessa molempien pitää osoittaa kiinnostusta toiseen. Kummankaan ei tarvitse olla pomo, mutta kumpikaan ei saa olla täysin passiivinen.
Ja seksiin liittyen. Ei nainen halua seksiä miehen kanssa, joka ei halua naista. Se on ihan vain fyysinen fakta. Nainen ei halua miehen ruumista itsessään, vaan nimenomaan sitä miehen toimintaa naista kohtaan, ja halua naista kohtaan. Siksi miehen täytyy pystyä osoittamaan kiinnostusta. Harva nainen haluaa varsinaista dominointia kuitenkaan. Mutta nainen itse ei halua olla yksin aktiivinen.
Kyllä. Se, että mies haluaa seksiä, mutta ei osoita haluavansa naista itseään, on valtava turn off.
Vierailija kirjoitti: Naiset eivät ole kiinnostuneita seksuaalisesti lapsista. Passiivinen mies alkaa käyttäytymisellään muistuttamaan lasta. Samalla tavalla seksuaalinen kiinnostus katoaa, jos mies esimerkiksi pakottaa aina naisen siivoamaan, pyykkäämään, laittamaan kotiruuat, hoitamaan kaikki sosiaaliset ynnämuut asiat.
Tai jos mies on rähisevä kiukuttelija, kuten monet keski-ikäiset, hiipuvasta testosteronista kärsivät ovat. Jos mies ei hallitse tunteitaan, hän on naisen silmissä lapsi.
Sanoisin, että suomalaisista miehistä suurin osa haluaa sen päättäväisen ja lujaluonteisen naisen. Nössöt jäävät helposti ikisinkuiksi.