Miksi naisen seksuaalinen kiinnostus katoaa, kun mies on passiivinen?
Passiivisella tarkoitan että ei tee päätöksiä tai aloitteita, ei ota ohjia omiin käsiinsä. Istuu omassa elämässään ns. takapenkillä eikä aja sitä autoa itse.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko itseäsi passiivinen nynny nainen?
Passiivinen nynny nainen on kuotenkin kiihottavampi kuin passiiivinen nynny mies.
Mietipä miksi.
T. Molempi parempi
Vain sinun mielestäsi. Sellaista se on kun puuttuu itsekunnioitus ja valinnanvara. Epätoivoinen ottaa mitä saa.
Ehkäisy on yleensä naisen vastuulla, mikä tarkoittaa hormonivalmisteiden käyttöä ja aiheuttaa useimmilla haluttomuutta.
Siksi nainen ei tee aloitteita. Hän suostuu seksiin, jotta mies ei kiukuttelisi, ja arki sujuisi edes jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passiivinen nynny nainen on kuotenkin kiihottavampi kuin passiiivinen nynny mies.
Mietipä miksi.
T. Molempi parempi
Vain sinun mielestäsi. Sellaista se on kun puuttuu itsekunnioitus ja valinnanvara. Epätoivoinen ottaa mitä saa.
Ehei, sinä vaan et osaa ottaa naista.
T. Bi
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten syttyminen on enemmän psykologista kuin fyysistä. Jos joutuu kaiken tekemään itse niin ei siinä enää ole halua panna. Harva nainen syttyy siitä, että kuiskaa korvaan "nyt pannaan" ja napataan tissistä kiinni.
Minua sytyttää tuo kyllä muuten paitsi ei se tissistä kiinni nappaaminen. Sytyn herkästi, en jaksaisi pitkiä esileikkejä. En vieläkään vaikka ikää jo on. Muutoinkin ennemmin aivojen hierontaa kuin fyysistä kosketusta esileikiksi. N. 61v.
Mulla seksuaalinen kiinnostus ainakin nousee, jos mies on passiivinen. Olen heikkona ujoihin, introvertteihin miehiin. Vaatimattomuus miehessä kiihottaa. Aina ollut näin.
Ujoa miestä on ihana rohkaista, kuunnella ja kannustaa. Ujo mies on usein tosi kiihkeä sängyssä. On vaivannäön arvoista selvittää, mitä sieltä hillityn pinnan alta oikein löytyykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestäni tuli pleikkaa räpläävä passiivinen lapatossu. Seksi loppui ja ero tuli.
Hävisit pleikalle. Hyvä sinä.
Niinhän siinä kävi. Ei voi mitään 🤷
Ei mua ainakaan huvita, kun toisella on kuulokkeet päässä jatkuvasti ja höpöttää joidenkin pelikavereiden kanssa. Elää täysin omaa elämäänsä irrallaan todellisuudesta. Ei myöskään tee itse aloitetta ikinä, saati anna läheisyyttä. Niin en koe, että hän haluaisi sitä myöskään minulta, en siis tee aloitteita. Olen jotenkin vasta herännyt itse tähän tilanteeseen. En edes ole varma milloin tämä on tälläiseksi muuttunut. Miehet miksi ette eroa, jos oma nainen ei enää kiinnosta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keeper, ja jos vielä mykkä niin jackpot.
Miksi ei nukke riitä?
Mies on tyttö? Naisen puolesta ei hyvä tehdä päätöksiä tai ero voi olla äkkiä. Mies tuskin pääsee poikien reissulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keeper, ja jos vielä mykkä niin jackpot.
Miksi ei nukke riitä?
Nukke ei tee niitä päätöksiä, kokkaa,siivoa tai ota suihin.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on tuuliviiri ja aloitteeton.
Naisista suuri enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestäni tuli pleikkaa räpläävä passiivinen lapatossu. Seksi loppui ja ero tuli.
Sitten sait turpaan jännämieheltä ja valitat kuinka väkivaltaisia miehet ovat.
Siinä taas yksi kilttimies fantasioi siitä miten nainen saa turpaansa. Todella tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisiahan suurin osa naisista on. Aloitteellisuus ja pakkien saamisen riski halutaan ulkoistaa miehelle.
2/5. Provohan tämä on. Nainen, tähän ei ole oikeaa vastausta. AP ajaa vain jotain päänsä sisäistä agendaa, joten on ihan yksi ja sama mitä tähän ketjuun vastaat.
Vierailija kirjoitti:
Älä älä älä sulla on hyvä tarkoitus, mutta nyt väärästä narusta veto.
Mies lähtökohtaisesti haluaa mieluummin pssiivisen, kuin johtavan naisen. Koska johtaminen on maskuliinista ja vain hyvin harvoilla miehillä kumppanin maskuliinisuus nostaa kullin seisokkiin. Enemmän se on juuri siis toisin päin. Nynny ja hissukka näyti nainen todellakin kiinnostaa valtaosaa miehistä. Moni antaisi vaikka amputoida vasemman kätensä siitä ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä älä älä sulla on hyvä tarkoitus, mutta nyt väärästä narusta veto.
Mies lähtökohtaisesti haluaa mieluummin pssiivisen, kuin johtavan naisen. Koska johtaminen on maskuliinista ja vain hyvin harvoilla miehillä kumppanin maskuliinisuus nostaa kullin seisokkiin. Enemmän se on juuri siis toisin päin. Nynny ja hissukka näyti nainen todellakin kiinnostaa valtaosaa miehistä. Moni antaisi vaikka amputoida vasemman kätensä siitä ..
Tämä olisi muuten ihan järkevä vastaus, mutta miksi sitten suurin osa parisuhteista toimii niin, että nainen on juuri se johtajatyyppi?
Joillakin miehillä on harhaluulo että passiivinen nyhveröinti on salaperäistä ja vetää naisia puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
😍😍😍😍😍😍 Tämä! Ovat yleensä muuten passiivisia, mutta sängyssä hakkaa nykyräksyttäjät 100-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä miksi.
T. Molempi parempi
Ehei, sinä vaan et osaa ottaa naista.
T. Bi
Samaa mieltä. Jotenkin naisessa se ujoilu ja passiivisuus ei niin haittaa mutta miehessä se vähentää vetovoimaa. T: toinen bi
En minä halua väkisin tuputtaa itseäni ihmiselle, jota selvästi ei kiinnosta seurani.