Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhlasin 270€ joululahjoihin

Vierailija
21.11.2025 |

Onko paha? Vielä menee 300-400€. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla onki menny nyt n.70e temuun. Paketit jo Suomen puolella. Eilen illalla tilasin lisää.

Kamalaa olisi saada lahjaksi temutavaraa. 

Kato kun Suomessakaan ei enää julisteita saa mistään. Ja lapset toivoo jotain kuvia seinille. Nyt tulee ainakin niitä ja on meinaan hienoja. Eikä maksanut paljoa. Ja siellä on ihan samaa tavaraa kun meidän myymälöissä. Sieltähän se tavara tilataan kauppoihin.Halvemmalla saa kun tilaa suoraan sieltä.

Eivät ole samoja, huijaat itseäsi. Ne tavarat on kopioita, joita teetetään orjatöinä vähmmistöillä. Eivätkä ole välttämättä turvallisiakaan, on jo syttynyt tulipaloja, kun sieltä tilattu elektroniikka ei ole CE-testattuja. Itse siten maksat myös aiheuttamasi tuhot.

Vierailija
22/23 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt miten paljon suomalaiset tilaa kiina roska paskaa.

Ei roskia voi tilata Kiinasta, myöskään kakkaa ei tilata Kiinasta.

Väitteesi on epätosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla onki menny nyt n.70e temuun. Paketit jo Suomen puolella. Eilen illalla tilasin lisää.

Kamalaa olisi saada lahjaksi temutavaraa. 

Kato kun Suomessakaan ei enää julisteita saa mistään. Ja lapset toivoo jotain kuvia seinille. Nyt tulee ainakin niitä ja on meinaan hienoja. Eikä maksanut paljoa. Ja siellä on ihan samaa tavaraa kun meidän myymälöissä. Sieltähän se tavara tilataan kauppoihin.Halvemmalla saa kun tilaa suoraan sieltä.

Eivät ole samoja, huijaat itseäsi. Ne tavarat on kopioita, joita teetetään orjatöinä vähmmistöillä. Eivätkä ole välttämättä turvallisiakaan, on jo syttynyt tulipaloja, kun sieltä tilattu elektroniikka ei ole CE-testattuja. Itse siten maksat myös aiheuttamasi tuhot.

Jos julisteista ja tuubihuivista syttyy tulipalo, niin jo on kumma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi