Tuntuu pahalta olla aina se työpaikan syrjitty
Jota ei koskaan kutsuta illanviettoihin, jonka puheen aikana ei kuulu naurua, jonka kuulumisia ei kysytä...
Kommentit (11)
Oletko ajatellut, että vika voi olla sinussa? Ehkä toimit tahattomasti jotenkin niin, että se ärsyttää toisia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että vika voi olla sinussa? Ehkä toimit tahattomasti jotenkin niin, että se ärsyttää toisia.
Kyllä se vaan useimmin on niin että niillä *ersereiillä seuraa riittää ja hiljaisemmat, mutta fiksut (vissiin sitten tylsemmät) jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan useimmin on niin että niillä *ersereiillä seuraa riittää ja hiljaisemmat, mutta fiksut (vissiin sitten tylsemmät) jää yksin.
Myöös ne jää yksin jotka avaa suun työpaikan ongelmista
Autisti jää usein yksin. Etenkin autisti, joka ei tiedä olevansa autisti, ja siksi ei tiedä käyttäytyvänsä omituisesti.
Sama täällä mutta olen itse keski-ikäunen ja muut pääsääntöisesti alta 30.
Eli olen ulkopuolinen jo elämäntilanteenkin osalta.
Toki on muutamia yli 30 jotka sitten juttelevat niitä näitä.
Mistä se mielikuva tulee, että tavallisesti olisi toisin?
Kannattaa joka tapauksessa olla ne oikeat kaverit tai ystävät muualta kuin töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöös ne jää yksin jotka avaa suun työpaikan ongelmista
Miksi??
Vierailija kirjoitti:
Autisti jää usein yksin. Etenkin autisti, joka ei tiedä olevansa autisti, ja siksi ei tiedä käyttäytyvänsä omituisesti.
Miten autisti käyttäytyy
Olet ilmeisesti kuitenkin riittävän hyvä siinä mielessä, että sulla on työpaikka.
Jotkut on parhaimmillaan ryhmätilanteissa, toiset kahden kesken.