Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi olisit mieluummin: asperger vai ADHD?

Vierailija
21.11.2025 |

Jos olis pakko valita? Perustele vastauksesi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni ei ole kumpaakaan, mutta sen verran kokemusta asiasta, että jos pitäisi lähipiiriin valita jompikumpi, niin mieluummin as. 

Vierailija
22/23 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On elämä aika traagista kun sulla on Asperger. Normit pitää sua friikkinä ja elämä on loputonta yksinäisyyttä. 

Tämä käytännössä tuhosi seksielämäni. Minun kohdallani jos kenen on kyllä nähty mitä naisten "suvaitsevaisuus" oikeasti on.

Viesti 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autisminkirjolla. Sain diagnoosin vasta aikuisena ja elämä tämän kanssa on kamalaa. Tajuan toki, että en tähän itseensä kuole, mutta en tästä paranekaan koskaan. Tämä aiheuttaa paljon vaikeuksia ja ongelmia. Tajuan toki olevani hankala ihminen, enkä itsekään haluaisi olla tekemisissä itseäni kaltaisten ihmisten kanssa, joten kaipa ymmärrä, miksi ihmiset syrjivät ja karttavat. Kärsin mielenterveysongelmista mm. jatkuvasta ahdistuksesta ja paniikista ja olen työtön. Ystäviä ei ole, mutta puolisoa tai lapsia en ole koskaan halunnutkaan. Tajuan toki itsekin, että sinkkuus ja velana eläminen olivat itselleni ainoa realistinen vaihtoehto.