Halpa paikkakunta, jossa yläaste ja lukio/amis!
Ihan mikä tahansa Pieruvaara kelpaa, kunhan saadaan ostettua oma talo.
Kommentit (79)
Niitä löytyy mistä tahansa päin Suomea, vaikka talon saa halvalla, talon ylläpito voi maksaa moninkymmen kertaisesti kaupunkiasuntoon, kuten sähkönsiirto, nettiyhteys, puhelinliittymät, jätehuolto, vesi, tiehoito, matkat, ruoka jne.
Miten olisi Iitti? Lukio löytyy ja amis lyhyen junamatkan päästä Kouvolasta tai Lahdesta.
Vierailija kirjoitti:
Niitä löytyy mistä tahansa päin Suomea, vaikka talon saa halvalla, talon ylläpito voi maksaa moninkymmen kertaisesti kaupunkiasuntoon, kuten sähkönsiirto, nettiyhteys, puhelinliittymät, jätehuolto, vesi, tiehoito, matkat, ruoka jne.
Puhumattakaan siitä, että ne halvimmat ovat sellaisia joita ei ole huollettu yhtään viimeiseen 30 vuoteen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi talobudjettia. Jos 20k pintaan löytyisi jotain.
Karstula vaikutti kivalta, Varkaudessa olen käynyt ja siellä haisi kauhealta. /ap
Tuolla budjetilla ei taida kyllä taajamasta taloja löytyä, asuntoja kyllä. Mutta jollei parinkymmenen kilometrin matka kouluun ole este, niin sit saatat onnistuakin. Tai puolet suuremmalla budjetilla.
Ei alle 50 löydä taloja mistään ketjussa mainitusta paikasta. Mutta miten olisi Ilomantsi?
15 taloa löytyy kauhavalta alle 50 tonnin. Ilomantsiin muuta edes venäläinen susi. https://www.etuovi.com/myytavat-asunnot/kauhava/omakotitalo
Mäntyharju, lukio ainakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan siitä, että ne halvimmat ovat sellaisia joita ei ole huollettu yhtään viimeiseen 30 vuoteen asti.
Voi yksinkertaisesti olla vain paska sijaintikin syynä. Tiedän parikin vastaremontoitua taloa, jotka eivät mene kaupaksi edes halvalla, kun sijaitsevat niin kaukana kaikista palveluista. Olen itse harkinnut toisen näistä ostamista, kun lapsena totuin asumaan siellä suunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Parkano
Jos korona lähti kiinan wuhasta, zombit lähtee ihan varmasti suomen parkanosta.
Padasjoki..kaunista ja halvat talot.
Vierailija kirjoitti:
Pelaatko kimbleä usein yksin?
Pori mutta täällä ei ulkopaikkakuntalainen kauaa kestä.
Vierailija kirjoitti:
Mäntyharju, lukio ainakin löytyy.
Entä Juva? Ei ole valtava matka Mikkeliin
Sysmässä on jonkinmoinen lukio. Jotain positiivista terveyspalveluistakin olen kuullut, vaikka taitaa olla muuten kuoleva kunta jossa on lähinnä vanhuksia.
Tarviiko sen lukion/amiksen olla kauankin toiminnassa?