Halpa paikkakunta, jossa yläaste ja lukio/amis!
Ihan mikä tahansa Pieruvaara kelpaa, kunhan saadaan ostettua oma talo.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Savonlinna?
https://www.etuovi.com/kohde/608683?haku=M2368365389
Savonlinna on sentään kaupunki verrattuna moneen muuhun ketjussa mainittuun.
Vierailija kirjoitti:
Imatra, Varkaus
Halvempia saa hakea
Suako asua ilmanii jos ruokii susiloita lapsosilla ja koiriloilla:D Onko omoo punkeriloista jos tulloo r y s s ä n vihulainen?
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi talobudjettia. Jos 20k pintaan löytyisi jotain.
Karstula vaikutti kivalta, Varkaudessa olen käynyt ja siellä haisi kauhealta. /ap
Tuolla budjetilla ei taida kyllä taajamasta taloja löytyä, asuntoja kyllä. Mutta jollei parinkymmenen kilometrin matka kouluun ole este, niin sit saatat onnistuakin. Tai puolet suuremmalla budjetilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savonlinna?
https://www.etuovi.com/kohde/608683?haku=M2368365389
Savonlinna on sentään kaupunki verrattuna moneen muuhun ketjussa mainittuun.
Oo ooperoo ja savolaisii.
Valkeakoski. Plussana Tampereen läheisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karstula vaikutti kivalta, Varkaudessa olen käynyt ja siellä haisi kauhealta. /ap
Tuolla budjetilla ei taida kyllä taajamasta taloja löytyä, asuntoja kyllä. Mutta jollei parinkymmenen kilometrin matka kouluun ole este, niin sit saatat onnistuakin. Tai puolet suuremmalla budjetilla.
Ei alle 50 löydä taloja mistään ketjussa mainitusta paikasta. Mutta miten olisi Ilomantsi?
Eikö näitä pieruvaaroja ole sen verran paljon, että olisi helpompaa etsiä muuten sopivia koteja ja sitten tarkastella, löytyykö koulutusmahdollisuuksia sopivin kulkuyhteyksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alle 50 löydä taloja mistään ketjussa mainitusta paikasta. Mutta miten olisi Ilomantsi?
Luulisi tuolta Karstulasta löytyvän kerran Saarijärveltäkin saa ja se on pääosin Karstulaa kalliimpi.
Vierailija kirjoitti:
Puolanka
Puolanka on ihan asiallinen kunta, pessimistit vetää yhtä köyttä. Mietin itse joskus sinne muuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Tuupovaara tai Mätäsvaara
Eikös Tuupovaarasta lopeteta koulu?
Vaala.