Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opetelkaa ne liikennesäännöt hei

Vierailija
21.11.2025 |

Ennen kun lähdette kotoa ulos! Ne liikennesäännöt on samat kesällä ja talvella. Tuolla pyörätiellä kun kuljette niin opetelkaa kulkemaan suoraan eikä niin että seilaatte tien oikealta puolelta vasemmalle ja taas oikealle ja taas vasemmalle. Ja pitäkää se kännykkä taskussa eikä siinä silmien edessä jumalauta kun ette silloin ainakaan suoraa osaa kävellä tai pyöräillä. Ei mulla muuta tänään kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu tiettyyn ikäkauteen, nuorilla aikuisilla, vahva fysiikka ettei ole syytä pelätä. 

Vierailija
2/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske minua, minulla on uudempi ja hienompi auto kuin muilla.

t. bemaristi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedotusvälineet jankkaa kaikista tuuteista sääntöjä autoilijoille, mutta ne ei väännä rautalangasta sääntöjä jalankulkijoille ja pyöräilijöille. Kun ihan oikeasti aamuhämärissä ja kosteansumuisessa säässä vastaantulevan auton häikäisyssä on jokseenkin mahdoton nähdä jalankulkijaa, jos sillä ei ole heijastinta, kun ne kulkijat pomppaa suojatielle kuin pelästynyt elukka, yhtään varmistumatta että onko autoilija havainnut hänet.

Vierailija
4/4 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedotusvälineet jankkaa kaikista tuuteista sääntöjä autoilijoille, mutta ne ei väännä rautalangasta sääntöjä jalankulkijoille ja pyöräilijöille. Kun ihan oikeasti aamuhämärissä ja kosteansumuisessa säässä vastaantulevan auton häikäisyssä on jokseenkin mahdoton nähdä jalankulkijaa, jos sillä ei ole heijastinta, kun ne kulkijat pomppaa suojatielle kuin pelästynyt elukka, yhtään varmistumatta että onko autoilija havainnut hänet.

Pysäytä auto ennen suojatietä. Poistu autosta ja huhuile että onko täällä jalankulkijoita. Jos kukaan ei vastaa saat mennä takaisin aitoon ja jatkaa matkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan