Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisin mielelläni 10-15% lisää veroja

Vierailija
21.11.2025 |

Jotta kaikki saisivat edes syödä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoiset tulot jos noilla prosenteilla ruokkisi yli 5 miljoonaa suomalaista.

Vierailija
2/5 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä maksaisi. Ei sua kiinnosta mitä suomalainen toisella puolella maata syö vai syökö mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitnilmoittautua kaupan edessä maksajaksi. Tai rupe jakamaan ostamiasi  ruokakasseja. Rahasi menee suoraan köyhälle eikä virkamiesten uusiin  taulutelevisioihin.

Vierailija
4/5 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aina ollaan valmiita maksamaan asioista enemmän, kunnes se on todellisuutta ja huomataan että siinähän joutuu tosiaankin maksamaan enemmän... 

Vierailija
5/5 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas maksaisin paljon mieluummin jos kokisin saavani itsekin edes jotain verojeni vastineeksi. Mutta itse maksan lähitieni aurauksesta ja lähin julkinen tie on luokattoman huonossa kunnossa. Käytän yksityisiä terveyspalveluita kun julkiseenkaan ei pääse, sitä paitsi muutenkin painostetaan että hyvätuloiset ei saisi olla julkisten jonoja kasvattamassa. Lapsia kun ei ole niin päivähoito, koulut jne. ei hyödytä mitenkään minua. Saan vain ja ainoastaan maksaa tyhjästä. Nostettaisiin vaikka sitten veroja, kunhan niillä saisi jotain muutakin kuin paskan mielen siitä miten köyhät itkee että eivät saa tarpeeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi