Rakastelu ilman suutelemista vai suutelun kanssa? Mitä eroa?
Ystäväni on sitä mieltä, että jos ei ole ole tunteita pelissä niin suutelu ei kuulu seksiin. Mitä mieltä olette? Lähinnä siis jos on yhdyntää.
Kommentit (7)
Joo ei kuulu. Joskus kyllä olen suudellut jotain hoitoja, mutta ei se oikein tunnu samalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunteita, ei suutelua.
Eikä seksiä. Tosin suutelemalla olen kyllä selvittänyt syntyykö naiseen tunteita ja yhteyttä. Jos ei, niin ei myöskään johtanut seksiin. Ehkä olen ollut liian kranttu tai sitten tiennyt alusta lähtien mitä halusin. Vaimooni syntyi yhteys jo ennen lähikontaktia. Joku maaginen vetovoima vei vierelle istumaan ja vielä maagisempi voima pakotti suutelemaan heti välittömästi. Vastasuudelma oli yhtä intohimoinen ja tulinen, joten olin merkitty mies. Ensisuudelma lävisti kaikki suorajakuoret ja pamautti kullin pystyyn ekaa kertaa naisen kanssa. Yhä vieläkin iltaisin hyvän yön suudelmaa antaessa suudelma aiheuttaa kohinaa päässä. Suudelma on sielun peili.
Tottakai seksiin kuulu aina suutelu. En ymmärrä miten seksi edes olisi mahdollista ilman suutelua.
En katso silmiin enkä suutele, jos ei ole tunteita. Ja aivan hiton paljon silmiin tuijottelua sekä suutelua, jos on tunteita.
25 vuotta yhdessä ja vaimo ei suostu suutelemaan vieläkään....
Joo en tykkää ellei ole ihan oma kulta suuteloimassa. N