Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette siitä, että miehellä on uusi kumppani jo ennen asumuseroa?

Vierailija
21.11.2025 |

Pitkä liitto takana ja miehellä uusi nainen heti.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Täysin minulle tuntematon ihminen.

Vierailija
22/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet varmaan kuolleet tai vaihtuneet kaverillisiin jo kauan sitten. En usko, että miehetkään osaa vaihtaa lennosta, jos on tunteita.

Miehet nimenomaan vaihtaa lennosta. Mies ei eroa muuten kuin silloin, kun uusi on jo katsottu valmiiksi. 

Mies on ihan liian usein itsekäs sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tapauksen, jossa mies otti uuden naisen taloon vaikka ex asui siellä vielä. Isohko talo, mutta silti. Asuivat hyvän aikaa kolmistaan ja muutama lapsikin siinä. 

Vierailija
24/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että se uusi kumppani oli jo ennen eroa ja eron syy.

Ei ollut. Mies löysi tämän Tinderistä sen jälkeen, kun eropäätös oli jo tehty.

Ap

Niin mikä on siis ongelma? Olette päättäneet erota. Olisiko hänen pitänyt odottaa että ex eli sinä muutat pois vai mitä tarkoitat? Itse tapasin uuden kumppanin ennenkuin ex sai muutettua pois minulle jääneestä kodista. Hän pitkitti muuttoa kuukausia eikä suostunut lähtemään vaikka pyysin. Onko sinulla sama tilanne, että nökötät exän nurkissa vaikeuttaen ja moralisoiden hänen elämäänsä? 

Kun ero on päätetty, puolisosta tulee entinen, parisuhde on ihan oikeasti päättynyt.

Vierailija
25/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet eivät kauaa vapaana kulje.

En alapeukutranut ja miehenä olen varmasti väärä henkilö sanomaan mutta kun nyt aloutin, niin sanon loppuun: Minusta hyvä mies (tai yhtälailla nainen) ei määritä omaa tai kenenkään muun arvoa sen perusteella, onko hän parisuhteessa vai ei.

Mutta koska olen ja olen ollut sinkkuna jo vuosia, niin kyllä senkin tiedistan, että on ollut hetkiä, jolloin luultavasti olisin päässyt helpommalla, jos olisin valehdellut parisuhdehistoriani toiseksi. 

En sano, että kaikki ajattelisivat ja kokisivat miehen elämän olevan pilalla, jollei hänellä ole sanottavaa parisuhdehistoriaa, mutta on myös heitä joille se on välitön varoitusmerkki, että niehessä täytyy olla, jotain hyvin ilmeistä tai piilevää vikaa, jos miies on tai on ollut pidempään sinkkuna.

Tuo oli jotain mitä tavataan sanoa, ei se tarkoittanut, että kenenkään arvoa parisuhteille ja niiden määrällä tai pituuksilla määritetään. Ei tuon sanoja todennäköisesti ajatellut mitään tuon sanoessaan. Minä en ainakaan ajatellut siitä yhtään mitään. Se vain kolahti sinuun oman historiasi takia.

-eri

Vierailija
26/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juridisesti meillä ei enää ole asumuseroa sellaisena harkinta-aikana kuin se ennen oli. Miehellä on uusi, mitä sitten?

Miehellä ei saisi olla uutta koska on niin vähän aikaa sitten eronnut minusta enkä ole halunnut muuttaa pois. Ap

Vierailija
27/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eropäätös on jommankumman tai yhteisestä päätöksestä tehty, niin on turha enää jäädä tuleen makaamaan. Molemmat on vapaita jatkamaan elämäänsä, vaikka paperilla liitto vielä olisikin jonkin aikaa olemassa tämän jälkeen. 

Vierailija
28/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juridisesti meillä ei enää ole asumuseroa sellaisena harkinta-aikana kuin se ennen oli. Miehellä on uusi, mitä sitten?

Miehellä ei saisi olla uutta koska on niin vähän aikaa sitten eronnut minusta enkä ole halunnut muuttaa pois. Ap

Olet säälittävä yrittäessäsi kontrolloida eksääsi omilla säännöilläsi. Hän ei enää halua olla kanssasi. Kasvata selkäranka ja hivenen itsekunnioitustakaan ei olisi pahitteeksi. 

Vierailija
29/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla itsellä oli uusi. Avioliitto oli näivettynyt, ja ex oli tehnyt selväksi ettei kiinnosta. 

Eli uskottomuutesi oli eron syy.

Jos puolisolle kääntää selkänsä avioliitossa, irtisanoo avioliittolupauksensa. Vaikka onhan sitä paljonkin ihmisiä, jotka haluavat vain omistaa toisen, pitää liekassa ja kuitenkin kieltäytyvät edes teeskentelemästä että meillä on tässä parisuhde. Sinä ilmeisesti olet sellainen. 

Vierailija
30/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Mies löysi tämän Tinderistä sen jälkeen, kun eropäätös oli jo tehty.

Ap

Voi olla mutta voi myös olla, että hänellä oli tuossa välissä joku toinen.

Miehet eivät melkein koskaan ota katkoa pimppi-ketjuun, aina pitää olla joku siinä varalla.

Vierailija
31/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä jatkaa kulkuaan. 

Tai muna jos tarkkoja ollaan.

Vierailija
32/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli uusi nainen jo avioliitossamme. Mitäs siitä sanotte.

Mies myös jätti minut tämän naisen takia. Avioliitto kesti 19 vuotta.

Mutta oliko uusi nainen myös 19 vuotta?

Vierailija
33/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkista edes millä tavalla oikea ap allekirjoittaa kommenttinsa ennen kuin alat trollaamaan...

Tämä ei siis todellakaan ole mun kirjoittama ja mies on nyt jo muuttanut muualle. Suhde vaan alkoi jo ennen muuttoa ja pidin sitä jotenkin tylynä. Jotenkin liian kepeästi hän pyyhki kaikki yhteiset vuodet ja lapset pois muististaan.

Ap

Vierailija
34/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli uusi katsottuna suhteemme ihan viime metrien on off - jahkailussa. Se auttoi tekemään päätöksen. Siitä tuli kyllä vakavampi suhde kuin silloin luulin. Mutta siinä vaiheessa ei vielä. 

Vierailija
35/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai oli. Ei mies hyppää tyhjän päälle tai miksi hyppäisi kun on kotivara.

Vierailija
36/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet varmaan kuolleet tai vaihtuneet kaverillisiin jo kauan sitten. En usko, että miehetkään osaa vaihtaa lennosta, jos on tunteita.

Miehet nimenomaan vaihtaa lennosta. Mies ei eroa muuten kuin silloin, kun uusi on jo katsottu valmiiksi. 

Juu enkä niin väittänytkään. Tiedetään.

Vierailija
37/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan ja seuraava peliin. 

Vierailija
38/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla itsellä oli uusi. Avioliitto oli näivettynyt, ja ex oli tehnyt selväksi ettei kiinnosta. 

Eli uskottomuutesi oli eron syy.

En sanoisi noin. 

Vierailija
39/39 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuiko antaa pyllykoloa ja huulihölkkää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän