Petterin junaleikin määräsi aikoinaan Timo Harakka, demari liikenneministeri. Demarit sen junan halusi ja määräsivät sille rahoituksen.
Googlatkaa. Jaa, miksi en luota suomalaiseen mediaan
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Espoon demarit äänesti puolesta ja se vahvisti tunnin junan toteutumisen.
Ihan sama juttu kuin aktiivimallin kanssa, ensin kritisoitiin ja sitten itse keksittiin aktiivimalli 2.
Onko tämä nyt sitten Tunnin juna 2, kun demarit sitä ajaa?
Ei, vaan jo monta vuotta sitten Marinin hallitus päätti tästä junasta
Vierailija kirjoitti:
Espoon demarit äänesti puolesta ja se vahvisti tunnin junan toteutumisen.
Ihan sama juttu kuin aktiivimallin kanssa, ensin kritisoitiin ja sitten itse keksittiin aktiivimalli 2.
Onko tämä nyt sitten Tunnin juna 2, kun demarit sitä ajaa?
Ei ollut Petterin tai Riikkulin päätös vaan Marinin hallituksen ministerin Timo Harakan
Ei nyt taas kerran anneta faktojen pilata hyvää vasemmistolaista öyhöstystä ja oikeistohallituksen haukkumista.
Media uutisoi tätä Orpon ja Purran hankkeena, vaikka siitä päätti Marinin hallitus.
Petteri ei saa mitään aikaan ellei erikseen käsketä? Selittää, miksi koko maan talous on kuralla
Media ei ehkä ymmärrä, että jättämällä totuuden kertomatta se itse aiheuttaa Putinin toivomaa hajaannusta.
Demarit yritti tunnin junaa myös Tampereelle, mutta se hanke onneksi kaatui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoon demarit äänesti puolesta ja se vahvisti tunnin junan toteutumisen.
Ihan sama juttu kuin aktiivimallin kanssa, ensin kritisoitiin ja sitten itse keksittiin aktiivimalli 2.
Onko tämä nyt sitten Tunnin juna 2, kun demarit sitä ajaa?
Ei, vaan jo monta vuotta sitten Marinin hallitus päätti tästä junasta
Kyllä, mutta ei sitä suunnitelmaa ole pakko toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Petteri ei saa mitään aikaan ellei erikseen käsketä? Selittää, miksi koko maan talous on kuralla
Petteri joutuu nyt toteuttamaan Timo Harakan Marinin hallituksessa budjetoiman tunnin junan. Se on luonnollista, koska on seuraavan hallituksen pääministeri. Mutta MEDIAA kritisoin, koska uutisoi hankkeesta Orpopurran hankkeena, vaikka se on MarinHarakan hanke, jota nyt luonnollisesti jatketaan. Idea ei ollut Orpopurran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoon demarit äänesti puolesta ja se vahvisti tunnin junan toteutumisen.
Ihan sama juttu kuin aktiivimallin kanssa, ensin kritisoitiin ja sitten itse keksittiin aktiivimalli 2.
Onko tämä nyt sitten Tunnin juna 2, kun demarit sitä ajaa?
Ei, vaan jo monta vuotta sitten Marinin hallitus päätti tästä junasta
Kyllä, mutta ei sitä suunnitelmaa ole pakko toteuttaa.
Mutta Sote oli pakko toteuttaa? Vielä isompi munaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoon demarit äänesti puolesta ja se vahvisti tunnin junan toteutumisen.
Ihan sama juttu kuin aktiivimallin kanssa, ensin kritisoitiin ja sitten itse keksittiin aktiivimalli 2.
Onko tämä nyt sitten Tunnin juna 2, kun demarit sitä ajaa?
Ei, vaan jo monta vuotta sitten Marinin hallitus päätti tästä junasta
Kyllä, mutta ei sitä suunnitelmaa ole pakko toteuttaa.
Fiksu Petteri menee ja toteuttaa sen sitten pahimpaan mahdolliseen aikaan. Kun yllättymisiltään ehtii. Oli taas sen mennyt tekemään. "Yllättyi" kun Trump ja Putin tekevät mitä haluavat.
https://lvm.fi/-/suomi-radan-ja-turun-tunnin-junan-suunnittelu-voi-alka…
"Suunnittelu voi alkaa", päiväys 8.12.2020.
Investointipäätöstä rakentamisesta ei ole tehty tuolloin, ja tilanne on muuttunut niin radikaalisti että kannan muuttuminen on täysin perusteltua. Tuolle rahalle on parempikin käyttö, vaikka sitten korvamerkittynä kuntien korjaus- ja uudisrakentamiseen, mikä elvyttäisi taloutta ympäri maata.
Kyky muuttaa mieltään tilanteiden muuttuessa on rationaalisuuden kovaa ydintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoon demarit äänesti puolesta ja se vahvisti tunnin junan toteutumisen.
Ihan sama juttu kuin aktiivimallin kanssa, ensin kritisoitiin ja sitten itse keksittiin aktiivimalli 2.
Onko tämä nyt sitten Tunnin juna 2, kun demarit sitä ajaa?
Ei, vaan jo monta vuotta sitten Marinin hallitus päätti tästä junasta
Kyllä, mutta ei sitä suunnitelmaa ole pakko toteuttaa.
Kyllä on, koska Marinin hallitus perusti ihan yhtiön rakentamaan junaa.
Okei. Mutta jos nyt ihan persujärjelläkin katsoo Suomen karttaa, ja ymmärtää että kohta 99% kansasta asuu Helsinki - Turku - Tampere kolmion vaikutuspiirissä, niin kyllä kai on järkevää panostaa yhteyksiin juuri tuolla alueella? Eikä jossain Lettukoski - Kyyjärvi välillä, jossa kulkee yksi juna kuukaudessa? Vaikka ne kolmekymmentä henkeä miten olisi kepun äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
https://lvm.fi/-/suomi-radan-ja-turun-tunnin-junan-suunnittelu-voi-alka…
"Suunnittelu voi alkaa", päiväys 8.12.2020.
Investointipäätöstä rakentamisesta ei ole tehty tuolloin, ja tilanne on muuttunut niin radikaalisti että kannan muuttuminen on täysin perusteltua. Tuolle rahalle on parempikin käyttö, vaikka sitten korvamerkittynä kuntien korjaus- ja uudisrakentamiseen, mikä elvyttäisi taloutta ympäri maata.
Kyky muuttaa mieltään tilanteiden muuttuessa on rationaalisuuden kovaa ydintä.
Sitä varten perustettiin ihan yhtiö. Ja koronavelkojen aikaanko oli parempi tilanne kuin nyt?
Politiikka on suurelta osin kusetusta. Sekä oikeisto että vasemmistopuolueet tuo pöytään samoja uudistuksia vähän eri paketeissa. Ainoastaan perussuomalaiset ovat olleet poikkeus. Sen takia heihin onkin kohdistettu täysin poikkeuksellista mudanheittoa ja jopa vihan lietsontaa.
Kritisoin tässä vain mediaa, joka jatkuvalla syötöllä esittää puolitotuuksia ja jättää tarkoituksellisesti asioita kertomatta. Ap
Miten ne jaksaa tuota junahanketta yrittää. Sehän oli laskettu useammalta eri taholta ettei se ole kannattavaa
Espoon demarit äänesti puolesta ja se vahvisti tunnin junan toteutumisen.
Ihan sama juttu kuin aktiivimallin kanssa, ensin kritisoitiin ja sitten itse keksittiin aktiivimalli 2.
Onko tämä nyt sitten Tunnin juna 2, kun demarit sitä ajaa?