Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan kotiintulo vaatetuksesta

18.04.2007 |

Minkälaista vaatetusta ajattelisitte kesäkuussa syntyvälle vauvalle kotiinlähtövaatteiksi sairaalasta? Riippuu tietysti ilmoista mutta jos ennakkoon ostaa niin mihin pitäisi varautua.

Olen ajatellut ostaa pienokaiselle ihan jotkut spesiaalit, jotka on ihana säästää muistoksi kun tuli ekaa kertaa kotiin ;-)... äitiyspakkauksessa kuitenkin on aika isoja nuo vaatteet.

RV31+1

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pari vaatekerrosta ja peitto varmaan olis ok. eli body, potkarit, tumput, sukat/tossut, lakki, joku kevyt haalari ja peitto. jos onkin helle niin voi ainakin haalarin jättää välistä tai peiton pois.

Tiina ja vauvanen rv 35 :)

Vierailija
2/3 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fleecestä tehty multipurpose baby wrap. Pompoli Helsingissä myy. Ei tarvi isoja haalareita eikä monimutkaisia systeemejä, peitto ja vaate siinä samassa. Me saimme noottia, kun olimme esikoisen ylipukeneet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskettu aika 3 viikon päästä ja olen ajatellut vauvalle aluskerrastoa (pitkähihainen paita, potkarit, myssy, tumput) ja sitten meillä on Lodgerin wrap makuupussi, jossa päälikerros fleeceä ja irrotettava sisäosa teddyä...meillä ei vauvalle edes ole mitään haalaria...että säätelemällä tota makuupussia ajattelin syksyyn saakka pärjätä?

-mooli 36+6