Vuokranantaja heittää minut ulos
Vuokrarästejä on kolmisen tonnia. Mutta maksan aina jotain joka kuu. Sossusta tulee osa. Tosi törkeää minusta. Olen kuitenkin melkein maksanut vuokran aina.
MITÄ NYT TEEN??? En saa uutta asuntoa kun ei ole luotto_tietoja .
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Nyt nöyränä sinne äitin nurkkiin vain etsimään työpaikkaa ja uutta asuntoa. Yksi vaihtoehto on muuttaa Lappiin nyt talvisesongin ajaksi töihin. Moni työnanataja tarjoaa majoituksenkin. Saat maksettua velkasi pois näin helposti ja säästettyä rahaa seuraavan asunnon takuuvuokraan.
Et sä huomaa, ei tuosta ole työelämään, ehkei koskaan. mentaliteettikin hukassa, ei tajuu realiteetteja, ei osaa tukirahoista. eläkkeestä, pakasta ensin hoitaa laskut pois..joten peli menetetty
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihan oikeasti saan asunnon? AP.
Tuollaisilla vuokrarästeillä tuskin mistään. Olisiko kannattanut hoitaa asiat kunnolla, eikä perseillä?
Ollaan me vuokranantajat kamalia kun halutaan korvaus siitä että joku asuu asunnoissamme. Ja ihan jokakuinen, säännöllinen korvaus siitä vaaditaan.
Aina kannattaa sopia, että pitää olla esimerkiksi 2kk:n vuokra kokonaisuudessaan rästissä, että va voi hakea käräjäoikeudesta vuokrasopimuksen purkua ja häätöä. Jos esimerkiksi vuokra on 900€/kk, voi melko pitkään maksaa vaikkapa 600€/kk ja saada sitten rästit hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Voi vauvaa. Et taida olla kypsä asumaan omillasi joten äidin helmoihin vaan kasvamaan.
Äideillä velvoitteita ottaa nurkkiinsa aikaisia karvapersiitä. äidilläkö on fyrkkaaa elättää- hyvä jos itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi typerys maksat aina vain osan? Syytä itseäsi!
Koska muuten ei ole varaa viinaan ja tupakkaan. AP
juurihan aappi sanoo- ei alkoholikuluja tms. nytkö on ja muuten toisen nimissä ölä esiinny ikinä
Tuolta löydät faktaa, ei sua voi noin vain pihalle potkia.
https://www.kuluttajaliitto.fi/fis/materiaalit/vuokralaisen-oikeudet-ja…
Sanon nyt neljännen kerran että mulla ei ole alkoholin kanssa ongelmia eikä huumeiden. Otan kohtuudella alkoholia. Joku täällä esiintyy minuna, joku jonka mielestä hauska potkia maassa makaavaa. AP
Jos olet yhtään kaunis, kokeile, josko saisit asunnon seksiä vastaan. Se on enää ainoa maksuväline, joka sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kyllä minua auttanut, millä tavalla tuossa sanotaan ettei minua saisi potkia pois? AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kyllä minua auttanut, millä tavalla tuossa sanotaan ettei minua saisi potkia pois? AP
Ehkä voit etsiä ko.sivustolta lisäinfoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kyllä minua auttanut, millä tavalla tuossa sanotaan ettei minua saisi potkia pois? APEhkä voit etsiä ko.sivustolta lisäinfoa.
Tarkoitatko että voisin vedota kuluttajan suojaan ja pitää asunnon? AP
Ei tuokaan sivu auttanut. Siihen puhelin numeroon en soita kun se maksaa 1,92e minuutti. Eikä nekään voi mulle asuntoa antaa. AP
Vierailija kirjoitti:
Kiesus et nousee karvat pystyyn tästä aloituksesta, kertoo paljon nuoremman porukan ajatusmaailmasta. Juuri tällaisten takia meidän vuokra-asuntoihin valitaan hyvin tarkalla seulalla asukkaat ja vuokraus menee välittäjien kautta.
Omissa taloyhtiöissä välittäjät on valinneet huonoimmat vuokralaiset. Ainoat joiden takia tarvinnut soitella poliiseja ja siivota pihaan hylättyjä huonekaluja.
Hah hah!
Hyvä että saat häädön.
Häätöprosessi kestää 2-6 kuukautta, älä hätäile.
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt neljännen kerran että mulla ei ole alkoholin kanssa ongelmia eikä huumeiden. Otan kohtuudella alkoholia. Joku täällä esiintyy minuna, joku jonka mielestä hauska potkia maassa makaavaa. AP
Johonkin ihmeeseen olet rahat kuitenkin saanut menemään. Ehkä pitäisi laittaa asiat tärkeysjärjestykseen sen osalta, mihin rahaa käytät.
Olen jo allekirjoittanut sen purku sopimuksen vuokranantaja perheen kanssa. Ja siinä oli päivä jolloin muutettava. Mutta en tarkastanut noita häätö asioita ennen sitä. Jos vuokranantaja perhe tehnyt väärin niin voiko sen vielä perua? AP
Olen siis asunut tässä jo useamman vuoden. Ja se vuokranantaja perheen kanssa on onnistuttu puhumalla asiat selvittämään ja olen sit maksanut kun olen pystynyt. Ja he laittoi niin että vuokra tulee Kelasta ja sossusta suoraan heille. En tiennyt että heillä on edes valtuudet se päättää mun puolesta. Mutta sitten sen maksu katkesi kuten kerroin. Ja nyt yhtäkkiä he haluaa heittää mut ulos vaikka sanoin et maksan heti kun saan uuden työpaikan. AP