Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantaja heittää minut ulos

Vierailija
20.11.2025 |

Vuokrarästejä on kolmisen tonnia. Mutta maksan aina jotain joka kuu. Sossusta tulee osa. Tosi törkeää minusta. Olen kuitenkin melkein maksanut vuokran aina.

MITÄ NYT TEEN??? En saa uutta asuntoa kun ei ole luotto_tietoja . 

Kommentit (278)

Vierailija
61/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvee viikonloppua Kansan hullujenhuoneelle.

👋

Vierailija
62/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihan oikeasti saan asunnon? AP.

Kysy sossusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on asumis neuvoja? Saako sitä kautta asunnon? Pitäisi olla lieventävä asianhaara että on menossa asunto alta. Vuokranantaja kyllä on valitellut ja pyytänyt vuokria. Mutta sitten sanoi  kuukausi sitten että nyt pitää purkaa sopimus. En ajatellut et olisi tosissaan. Ja sanoin et yritän kyllä maksaa. Ja sit yhtäkkiä tuli viesti että asunto pitää nyt luovuttaa! Ennen joulua vielä! AP

Vuokrarästit voidaan laittaa ulosottoon ja saatat menettää luottotietosi, joten asunnon vuokraaminen voi olla jatkossa vaikeaa.

Vierailija
64/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihan oikeasti saan asunnon? AP.

Olet nuorehko mies, jos olet lisäksi komea tai hauskannäköinen ja kivakroppainen, istut pankin päällä. Voisitko hyödyntää sitä ainakin kunnes saat asiasi kuntoon? 

Vierailija
65/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, Suomessa kodittomuus on valinta. 

Vierailija
66/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä tylyä porukkaa. Näin lama-aikana on vaikea tienata vuokra rahat. T. AP

Valtaosalla suomalaisista on asiat hyvin ja palkka juoksee. Valtaosalla on myös oma asunto. Vuokra ja yhtiövastike maksetaan aina ensiksi, muut sitten.

Vierailija
67/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HRRR, kylmä ja luminen talvi tulossa. Mukava värjötellä pihalla ja ootella että pääsiskö johonkin rappukäytävään. 

Vierailija
68/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan on varsin paljon asunnottomia. Nyt saat sitten tietää miltä se tuntuu eikä tarvitse käyttää mielikuvitusta.

Kun yksi ovi sulkeutuu, toinenkin voi sulkeutua. Vai miten se meni.

Vierailija
69/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kylmä talvi ja yöpakkaset kannustaisi AP:tai menemään töihin.

Vierailija
70/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut maksetaan aina! Sitte vasta loppurahat humputuksiin. Elä kuten vanhan kasanihmiset, hyvin meni vaikka rutiköyhiä oltiin.

Vierailija
71/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä tylyä porukkaa. Näin lama-aikana on vaikea tienata vuokra rahat. T. AP

Jos on yksityinen vuokranantaja, hänkin tarvitsee rahansa. Hänellä on varmasti myöskin tiukkaa. 

Vierailija
72/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koulutukseltasi Elämän koulusta valmistunut maisteri?

Vierailija
73/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla kirjoitteli muka minuna. Korostan mulla ei ole alkoholiongelmaa. Se kävi mielessä jos löytäisin jonkun nais seuralaisen jonka kanssa muuttaa yhteen, mutta nyt oli niin lyhyt varoitus aika vuokranantaja perheeltä ettei tässä mitään eukkoakaan ehdi hommata. AP

Vierailija
74/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kävi vähän hullusti kun aiemmin kela ja sossu maksoi koko vuokran. Mutta sitten pääsin töihin ja nyt sossu katkaisi vuokranmaksun. Ja sitten sain potkut ja nyt ei ole sossu rahaa eikä palkkaakaan. Sitä tarkoitin sillä että elämä kohtelee kaltoin. AP

Vierailija
75/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sapettaa niin paljon, että käyn antamassa vuokran antajalle kusi peltiä! Miksi se ei tajua että minulla ei ole työ paikkaa? Pitääkö tästä nyt lähteä käymään kaupassa ja ostaa viina pullo?

ap

Vierailija
76/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, näin lama-aikana ap?

Vierailija
77/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30+ vuotias mies, en halua kertoa tarkkaa ikää enkä kaupunkia. AP

Vierailija
78/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole alkoholisti! T.AP

No, asunnottomien asuntolaan sitten. Saat kyllä siitäkin papereihin merkinnän että olet alkoholisti, hummeihien käyttäjä ja äidin pikku pedariveijo.

Vierailija
79/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30+ vuotias mies, en halua kertoa tarkkaa ikää enkä kaupunkia. AP

AIKUINEN NAINEN MÄ OON! T:AP

Vierailija
80/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kela ja sossu maksoi vuokran niin kaikki oli ok. Vuokria oli rästissä silloinkin mutta vaan joitakin satoja euroja. Mutta kun menin töihin kesällä niin automaattinen vuokran maksu loppui ja nyt menee sitten koko asunto. Oikeasti mietin mistä saan asunnon, pitää kai yrittää soittaa sossuun. En ole alkoholisti enkö huumeiden käyttäjä! Kyllä miestä potkitaan nyt. AP 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi