Ero tuli, nyt miehellä lapsi morsiamena
Meni sillain hienosti että ero tuli kun mies ei kantanut mistään vastuuta. Nyt 44 -vuotiaalla eksällä on uusi rakas, lasteni äitipuoli, 20 -vuotias opiskelija.
Juu. En ole ihan varma hävisinkö vai voitinko.
Kommentit (94)
Onko se mies sitten tosi komea ja rikas? Jos mä ajattelen sitä aikaa, kun olin 20-vuotias, niin ei olisi voinut vähempää kiinnostaa joku 25v vanhempi yh-isä.
Että mitä yhteistä nelikymppisellä miehellä ja kakskymppisellä naisella joka opiskelee. No äijän lompsa tietysti!
Ex- miehellisi nostan hattua. Totuushan on että jokainen mies haluaisi olla Danny.
Ihan ehdottomasti voitit. Sinulla ei olisi ollut tarvetta sellaiselle miehelle kuitenkaan, ja on ihan samantekevää mitä mies sen jälkeen tekee. Ja ihan vaan kuriositeettina, 60-v ex sai juuri jonkin tukoksen ja kolmikymppinen uusi sitä siellä nyt hoitelee.
Mun mieheni oli mua 36 vuotta vanhempi.
Tämä sama provoaloitus on täällä vähintään kerran viikossa ja aina vaan uppoaa vajaaälyisiin palstamammoihin.
Mies ei tyytynyt huonoon suhteeseen. Propsit siis hänelle.
Ei tapahtunut. Fantasiaa. Lukekaa vaikka Nabokovin Lolita niin saatte tyydytyksen päälle kirjasivistystäkin.
Yritä AP keskittyä nyt vain omaan elämääsi. Anna miehen tehdä mitä tekee. Todennäköisesti ero ollut hänelle iso kriisi ja tekee nyt sen mukaisia päätöksiä. Todennäköisesti toivoo muiden ajattelevan, että hän on aikamoinen "catch" kun saanut parikymppisen. Ihan samaa sarjaa miesten kanssa, jotka hankkivat kalliin auton munan jatkeeksi.
Todennäköisesti tuo suhde loppuu ennemmin tai myöhemmin. Sillä ei kuitenkaan ole mitään väliä. Oletan teidän eron tulleen hyvästä syystä. Nyt tärkeää on muistaa miksi ero tuli ja olla onnellinen, ettet enää joudu itse olemaan siinä tilanteessa. Sormet ja varpaat ristissä sen puolesta, että uusi nainen on lapsillesi ainakin ystävällinen. Voi nimittäin olla, että kohta on joku uusi nainen, ja sen jälkeen uusi, eikä kaikki heistä tule olemaan mitään enkeleitä. Nyt ennen kaikkea toivot että nainen osaa olla lapsillesi ystävällinen.
No ei ole kuiteinkaan lapsi. Luulin jo että olette muslimeja.
Vierailija kirjoitti:
Ex- miehellisi nostan hattua. Totuushan on että jokainen mies haluaisi olla Danny.
Totta, mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän alkaa fanittamaan Dannyä.
Kumpa saisikin elää samoin.
M59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies saa tiukkaa
Nieleekö myös?
Ja antaako kakkosta?
Hyvä sinä, pääsit paskaläjästä eroon. Keskity omaan elämääsi ja tee siitä paras elämä itsellesi ja lapsillesi. Lasdtarisuhteet ja keski-ikäisen miehen villitykset ei yleensä kauaa kestä.
Aloituksesta voi vähän aistia että haikailet paskahousua takaisin. Siihen älä lähde.
Joka asiassa paras suhde on minulla ollut 26 vuotta nuoremman naisen kanssa.
m 51 v
20 vuotias ei todellakaan ole lapsi vaan aikuinen nainen. Jos rehellisesti viehättyy nuoremmista naisista, niin siinä ei ole mitään paheksuttaavaa. Naiset kun harvemmin paranevat vanhetessaan.
Ei aiheen aloittaja itsestään mitään vikaa löytänyt kun näin pääsi käymään?
Pariutumisessa on se ongelma, että nainen ei ymmärrä nuoruudessaan, mitä miehet ovat. Sitten kun ymmärtää ja hyväksyy tämän ilman sen kummempia mutinoita, ei yleensä halua edes koskea mieheen
Sinä olet jo päässyt eroon miehestä joten selvää on, että hän ei ole sitä, mitä sinä haluat. Se mitä hän tekee, on sinänsä täysin irrelevanttia tässä vaiheessa. Sinun kannattaa keskittää huomiosi sen sijaan siihen, mitä arvostat ja haluat
Voitit. Juurihan kirjoitit, että mies ei kantanut mistään vastuuta. Otti sitten ilmeisesti samalla kehitystasolla olevan parikymppisen.